Kapitalizm jest fajny.

  •  

    Dzisiaj prezentuję japoński samochód, który jest moim japońskim samochodem ulubionym; ze świętej czwórki legendarnych Honda NSX, Mazda RX-7 i Nissan Skyline, wybrałbym właśnie niego. Pewnie dlatego, że będąc małym chłopcem obejrzałem film pt. Szybcy i wściekli, w którym ten model należał do głównego bohatera i wyczyniał tam takie cuda, że zapamiętam je do końca życia. A sam wygląd Supry przypomina mi beznamiętnego cyborga z anime w stylu Ghost in the Shell.

    Ostatnia generacja skrzydlatej Toyoty Supry powstawała w latach 1992-2002, w Europie napędzana sześciocylindrowym silnikiem 2JZ-GTE razem z dwiema turbinami troszczącymi się o eliminację turbodziury zarówno na niskich, jak i wysokich obrotach. Dostarczał on 324 KM i 427Nm momentu obrotowego przy 4000 obr/min. Oczywiście napęd przenoszony był na tylną oś, co czyniło ją znakomitym driftowozem.

    Symbol TRD na tylnej klapie znaczy "Toyota Racing Development" - jest to fabryczny tuner Toyoty

    Szkoda, że z biegiem lat japońskie samochody zatraciły gdzieś swoją charakterystyczną lekkosć i bezkompromisowość.

    #rzetelnafura #motoryzacja #samochody #toyota #jdm #jdmboners #carspotting
    pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Wolnosciomierz

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.