•  

    Ps mam preorder xd

    Podsumowując dzisiejszy gameplay....
    - nie pokazano nic nowego
    - puste i smutne ulice ( ͡° ʖ̯ ͡°) kilku oskryptowanych npc
    - jazda autem z prędkością taksówki. Pewnie po to, żeby pokazać miasto, ale moim zdaniem także aby ukryć kiepski model jazdy który był już widoczny na pierwszych trailerach/gameplayach, na 1000% nie ma żadnych zniszczeń pojazdów
    - animacje moim zdaniem ssą, okropne manekiny, nie wspominam nawet o podrzędnych npc
    - mocno tendencyjne dialogi i animacja ust imho jest słaba i drętwa, a miała być chyba rewolucją?
    - okrutnie słabą walkę która niestety przypomina takie produkcje jak RAGE czy nowe Far Cry. Zwykła bezmózga sieczka
    - durne AI które ma tylko dwa stany 'ruszaj sie w losowym kierunku' i 'strzelaj'
    - praktycznie brak jakichkolwiek zniszczeń otoczenia czy rykoszetów. 5:45 wybuchają dwa granaty, szyba i dildosy na witrynie nawet nie drgnęły
    - wycięto co najmniej kilka sekund przejścia od dialogu do strzelaniny pod koniec
    - słabe oteksturowanie, mało tam RTX

    Ogólnie wszystko sprawia wrażenie jakiegoś sennego miasteczka przyszłości, a nie metropolii pełnej ludzi
    Muzyka ledwo plumka chyba tylko przy barze w klubie, ludzie sie snują jak zombie

    To co też mnie drażni od pierwszych gameplayów to nasrany interfejs. To kwestia gustu ale ja nie lubię tego w grach kiedy każda pierdoła jest podświetlona, jeszcze te liczniki obrażeń jak w jakimś MOBA. Mam nadzieję, że da się to wszystko powyłączać

    Niestety na chwilę obecną podtrzymuje swoją opinię, że smutne jest to ze dzisiaj w roku 2020 gry AAA nadal nie potrafią doścignąć takich gier jak FEAR czy drugi Far Cry pod względem destrukcji, wykorzystywania otoczenia i złożoności AI. W Far Cry kule potrafiły przebijać przeszkody, przeciwnicy próbowali ratować rannych kumpli, brac ich na plecy i zanosić do kryjówki lub opatrzeć na miejscu. Oczywiście wcześniej się upewnili, że da się to zrobić bezpiecznie i nie ma wroga w poblizu. Wspomnę tylko o tym jak można było wzniecić pożar i spalić kilka hektarów, połamać sobie rękę, nogę, zepsuć broń, albo jak zaniedbana broń się zacinała czy wybuchała w rękach

    Sztuczna inteligencja w FEAR potrafiła wykorzystywać nawet takie przeszkody jak stoły, betonowe słupy, okna, potrafiła flankować, komunikować się, rzucać granaty nawet nie widząc, gracza gdy ten chowa się za przeszkodą. Kiedy ranilo się przeciwnika to ten nie stał jak osioł pakując się pod lufę tylko uciekał w bezpieczne miejsce i darł mordę do kolegów, kiedy został sam wzywał posiłki i się nie wychylał. AI potrafiło się rozdzielać i atakować z kilku stron jednocześnie. Przeciwnicy umieli wyskakiwać z okien, wywracać szafy pancerne i inne meble aby się za nimi schować. To był rok 2005, kurwaaaa (╥﹏╥)

    Jakbym bardzo nie chcial wspierać twórców, to mam kurwa wrażenie że jedyne co poszło do przodu to marketing. Nie wiem czy ludzie są mniej wymagający, czy po prostu nie wiedzą jak wielki regres to wszystko zaliczyło. Brzmi to jak biadolenie jakiegoś boomera ale mi tak brakuje złożoności w grach, że az boli. Sram na raytracing i achievmenty... chcę historii, npc z jajami i iluzji prawdziwego świata

    CDP plssss dajcie chociaż fabułę która wbije mnie w ziemię, bo stracę nadzieję którą już odebrały mi te gameplaye (・へ・)

    #cyberpunk2077
    pokaż całość

    •  

      @upodlator: > durne AI które ma tylko dwa stany 'ruszaj sie w losowym kierunku' i 'strzelaj'

      I mówisz to na podstawie 15 sekundowego combatu z grupką 3 street gnojów, który odbył odbył się na schodach przed domem? Jakich fikołków tam oczekiwałeś?

      mało tam RTX

      Gdzie Ty tam widzisz jakikolwiek RTX? Przecież to wersja na poprzednią generację.

    • więcej komentarzy (38)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Wuszt

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (3)