•  

    Tak z ciekawości mam pytanie do właścicieli Porsche 911 RSR 2017. Wydaje mi się, że default jest dobrze skalibrowany. Czy da się coś jeszcze poprawić setem?
    #acleague

  •  

    Przejazd jednego z odcinków rajdy Monte Carlo w lidze Dirt Rally PL by simrace.pl!
    Start rajdu już w ten poniedziałek!
    Regulamin, Kalendarz i ZAPISY: wątek
    Zapraszam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    #dirtleague #dirtrally #rajdy #rajdy24 #simracing #acleague #wrc #samochody pokaż całość

    źródło: youtube.com

  •  

    Za nami czwarta z sześciu rund dziewiątego sezonu ACLeague, Wykop Endurance Kompetyszyn, który rozrósł się niedawno o nocny wyścig w Bahrajnie, który zakończy mistrzostwa w lutym. Dzisiaj ścigaliśmy się na słynnej, włoskiej świątyni prędkości - pętli Monza, która od lat słynie jako najszybszy tor w kalendarzu Formuły 1 (Hamilton w tym roku uzyskał w całym wyścigu średnią prędkość 243,6 km/h).

    Wyścig w grupie LMP Pro wygrał... Rossi!
    Wyścig w grupie GTE Pro wygrał... MrKubool!
    http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=759
    Czy ja dobrze widzę, że restar był?
    Wyścig w grupie LMP Semipro wygrał... LKriss!
    Wyścig w grupie GTE Semipro wygrał... CQ.Esk!
    http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=702
    Wyścig w grupie GTE Am wygrał... Skethoo!
    http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=839
    Gratulacje!

    Jak Wasze wrażenia? Powyżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.

    Prekwalifikacje zaczęły się bardzo obiecująco, od wykręcenia czasu, który do samego końca dawał mi miejsce w granicach 104% i jazdę w Semi. Potem było tylko gorzej i wybitnie nie szło nic poza kręceniem validów. W dodatku po kilkunastu kółkach na wejściu w Rettifilo jak coś nie trzaśnie, jak kierownica nie odskoczy. No i pojeżdżone - pic rel. Po sklejeniu sprzętu jedyne co udało się poprawić to theoretical best...

    Kilka godzin przed wyścigiem: Windows 10 update. Co mogło pójść nie tak (do tej pory nic złego się nie działo)? Ustawienia ekranu pomieszane tak, że mało co widać, ustawienia folderów zresetowane, ustawienia dźwięku w niektórych programach pomieszane, jakieś aplikacje do niczego mi nie ptorzebne coś ode mnie chcą, Internet wyraźnie zwolnił, Content Manager do Assetto Corsy w ogóle nie działa... Ahahahaha... Nie.

    Kwalifikacje. Może by tak strategicznie ustawić się na ostatnim miejscu startowym w LMP1? A może nie: wykręcam trzeci czas. W pitach próby startu. Jestem gotowy!

    A jednak nie: tak się zapatrzyłem na światła, że przespałem start, wyprzedzili mnie prawie wszyscy z LMP1. Aby było jeszcze śmieszniej na pierwszym okrążeniu na Lesmo wpadłem w poślizg. Nic to. Gonimy. Doganiam i wyprzedzam dwa ostatnie LMP1. Zaczyna się dublowanie GTE. GTE wszędzie, po lewej, po prawej, na torze, poza torem. Piętnasta minuta, ostatnia prosta. Sporo GTE, ale wyprzedzam bez problemu. Nagle jak nie wyskoczy mi przed maskę jakieś Ferrari. To tyle jeśli chodzi o nie wykonywanie gwałtownych ruchów przez GTE. Nagły skręt, uniknąłem zderzenia ale rzuciło tak, że poleciałem na barierki. Sprawdźmy na powtórce kto to był... @dvo... dlaczego? Myślałem, że mamy to już za sobą... (╥﹏╥) Samochód doszczętnie rozbity. Zjeżdżam od razu na naprawy w trybie bezmyślnym do tego stopnia, że przekraczam prędkość wjazdu do pitów. I właściwie na tym było po wyścigu, ostatnie miejsce w grupie, potężna strata.

    Potem jeszcze funduję sobie dwa poślizgi na eskach Askari, dochodzą kolejne niejasne sytuacje z GTE. Ktoś na wylocie z Parabolici zjeżdża w Porsche do pitów z drugiej strony toru jakby linie wjazdu nie istniały. Hamuję, ale samochód zaczyna latać tak, że odbijam się od jakiegoś GTE obok. Znowu duże starty czasowe, a już zacząłem odrabiać po kilka sekund na kółku do najwolniejszego GTE...

    Dogania mnie lider, LKriss. Puszczam go po raz pierwszy. Na prostej startowej niespodzianka - jest dużo wolniejszy, więc wyprzedzam. Przed nami dwa GTE, nie łyknę obu przed szykanami. Ustawiam się między nimi, a tu LKriss wyprzedza po prawej. Na szykanie zderza się z Ferrari i leci na bok. Jedziemy dalej. Znowu mnie dogania. Przepuszczam po raz drugi, ale po chwili na Lesmo leci w piach i znowu wyprzedzam. W końcu przepuszczam po raz trzeci i ostatni i mam dwa okrążenia straty.

    Na ostatnich okrążeniach już odpuszczam byle dojechać do mety. Błąd! LMP1 przede mną dostaje karę przejazdu przez boxy i gdybym nie odpuszczał do może udałoby się je dogonić. Trudno. Ostatnie okrążenie. Przez szykany Roggia przelatuje Ferrari ląduje w barierkach za pierwszym Lesmo. Co to miało być? Koniec wyścigu. Jestem ostatni w klasie, ósmy...

    Dzięki wszystkim za ściganie!

    #acleague #assettocorsa #simracing
    pokaż całość

    GFY

    źródło: giant.gfycat.com

    •  

      B.spodobał mi się WEK. Zapowiadał się dobry wyścig i dobre ściganie, a skończyło się jak zawsze... DNF.

      W kwali na przedostatnim pomiarowym też jakiś muchomor wyskoczył z hasłem "wyleciałem to innemu też przeszkodzę" http://youtu.be/H-O_LB4rUcQ#t=0m40s - myślę, że niespecjalnie, ale tak to wyglądało.
      Kwali dało na starcie poz.10. Po starcie za 1 szykaną minąłem zator i wbiłem się na poz.7. Udało się zameldować przez chwilę na poz.6 wyprzedzając @fifa2195. Niestety @fifa2195 na 1 szykanie mocno ściął zakręt, a ja jeszcze nie potrafię zatrzymywać się w miejscu, nie zostawił miejsca i był policzek https://youtu.be/H-O_LB4rUcQ#t=6m09s
      Zupełnie inaczej w tym samym miejscu zachował się @ISO9001 https://youtu.be/H-O_LB4rUcQ#t=8m08s
      Niestety, żonka mnie rozproszyła i zrobiłem błąd, poleciałem w bandę i ktoś we mnie wjechał jak stanąłem na środku i zepsuła mi się Beatka... Dotelepanie się do pitu i wymiana wszystkiego - strata była ponad kółko i po zawodach...

      To był pierwszy DNF po moim błędzie, szkoda, bo zapowiadało się lepiej niż sądziłem przed startem.
      Smuteczek.

      https://youtu.be/H-O_LB4rUcQ
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (38)

  •  

    UWAGA ligowicze, zgodnie z ankietą w której ponad połowa a dokładnie niespełna 62% osób głosowało za 7 rundą punktowaną, ogłaszamy, że nocna runda na torze w Bahrainie zostaje oficjalnie dodana do kalendarza sezonu WEK.

    Runda 4 - 07.12.2017 - Monza - 75min
    Runda 5 - 04.01.2018 - Paul Ricard - 75min
    Runda 6 - 18.01.2018 - Road America - 75min
    Runda 7 - zmierzch WEK - 01.02.2018 - Bahrain Night - 90min

    --------------------------------------------------------------------
    #acleague #assettocorsa #simracing
    pokaż całość

    •  

      Fajowo. Szkoda, że na Silver dostałem kaktusem i nie co powietrza mi zeszło jak otrzymałem dodatkowo karę DT na SPA. LeMans to już na żywioł bez spiny, Monza pewnie również bo brak czasu. Pozostaną jeszcze dwa do odhaczenia i bonusowy Zmierzch i na narty.

    • więcej komentarzy (35)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika YANIcom

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.