•  

    Eh mam już dość zerowego przyrostu w ramionach, wszystko idzie ładnie, a triceps i biceps jedynie progres siłowy. Przedramię 31cm, ramię 35cm( ͡° ʖ̯ ͡°)

    Nie wiem co robię źle, robię wyciąg+łamana na modlitewniku lub wyciskanie wąsko+sztanga stojąc. Próbowałem jeszcze młotków i supinacji, ale nic to nie daje, niby siła rośnie i nic poza tym. A najgorsze że przed przerwą od siłki miałem jakieś 37cm. Mam wrażenie jakby do mięśni ramion w ogóle nie dochodziły impulsy nerwowe xD

    #mikrokoksy
    pokaż całość

  •  

    Jaki trening polecacie dla "zasiedziałej" osoby.
    Ograniczenia:
    - brak możliwości zrobienia poprawnego przysiadu z sztangą na barkach ( pochylanie się tułowia do przodu (przy zombie przysiadach rurka zjeżdża) i wypychanie brzucha do przodu (ból w lędźwiach po treningu), poniżej kąta 90stopni butt wink )
    - przy MC podobnie jak przysiadzie (tutaj problem z zachowaniem napięcia brzucha, rzadziej problem niż w przysiadzie i np. przy Wiosłowaniu tułów daje radę)
    - wyciskanie żołnierskie ("strzelanie" barku przy opuszczaniu sztangi do linii barków)

    moje spostrzeżenia: słaby brzuch, nadwyrężone lędźwia, słabe pośladki, plecy okrągło-wklęsłe

    Warto trening siłowy ( https://www.reddit.com/r/Fitness/wiki/phraks-gslp ) modyfikować i zrobić np. tylko jeden zestaw ćwiczeń (bez A/B) np. Nogi: 3x5 Wiosło, 3x5 Wyciskanie ławka płaska, 2x5 Wypychanie na suwnicy + 2x5 Uginanie nóg
    Do tego po treningu siłowym planki, hip thrusty i rozciąganie?

    Czy jakiś mix FBW z treningiem funkcjonalnym?
    Jakieś propozycje jak to ułożyć.

    tldr: Chciałbym zastąpić przysiad innym ćwiczeniami siłowymi na nogi i dodatkowo popracować nad wzmocnieniem brzuch i pośladków oraz rozciągnięciem dwugłowego uda, łydek, klatki i m. biodrowo-lędźwiowego.

    #mikrokoksy #silownia #fizjoterapia
    pokaż całość

    +: Freakz

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika amigoCK

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (2)