lubię grac w gry

  •  

    #pcmasterrace #gry #teardown

    Chwile pograłem.
    Po pierwsze radze wyłączyć te efekty, rozmycia, dof itp.
    Generalnie bardzo mi się podoba koncept i voxelowość. Przyjemniej się to wszystko rozwala i widać ogromny potencjał.
    To co mi się nie podoba to trochę dziwny balans destrukcji, niektóre elementy niszczą się za szybko np. wystarczy rzucić jakaś skrzynką w mur domu aby się zaczął niszczyć - no trochę WTF. Wytrzymałość materiału powinna być jednak bardziej zróżnicowana i bardziej realistyczna.
    Po drugie trzeba dodać element grawitacji, zapadania się kontrukcji pod własnym ciężarem (plus najlepiej ciężar voxela). Teraz to działa tak, że dopóki coś jest połączone ze sobą choć jednym voxelem to się nie zawali. Więc mozemy rozwalić wszystkie ściany w domku z wyjątkiem cienkiego słupka i wszystko stoi, słabe to jest. - bardzo minecraftowe, a jednak wymagałbym od tej gry czegoś więcej. Tym bardziej, że stylistyka jest bardziej "relistyczna"

    Należy dodać rozwalaną warstwę ziemie. Jak w minecrafcie. Obecnie kopać mozna mega płytko. To się imho powinno zmienić jeśli chcemy mieć dobrego sandboxa.

    Bardzo dużym problemem jest wydajność. Autor używa stworzonego przez siebie path tracingu - oświetlenie wygląda fajnie oczywiście. Ale mehh nie wiem czy w przyszłości nie lepiej zaimplementować rozwiązania czy to od AMD czy to od Nvidii. - Średnio wierzę, że auto będzie w stanie stowrzyć wydajny i zoptymalizowany path trancing. Tym bardziej, że już teraz widać szumy na obrazie. Więc takie ekhm.

    No i tu dochodzimy własnie do sedna. Największą wadą gry będzie jej autor. Z tego co czytałem raczej wątpię aby z czasem powiększył studio, zrobił modyfikacje itp. Będzie się skupiał nad jakimiś swoim rozwiązaniami zamiast polepszać i rozwijać grę. Gra przez to po roku dwóch w EA się mało rozwinie i umrze śmiercią naturalną. Jako projekt o świetnym ale zmarnowanym potenciale. No ale obym się mylił.
    Kocham voxele oby więcej voxelowych gier się pojawiało.
    pokaż całość

    źródło: youtube.com

  •  

    To będzie bardzo niepopularna opinia odnośnie pojazdów w Cyberpunku 2077 jeszcze na chwilę przed premierą. Pewnie wielu z was się ze mną nie zgodzi a spora ilość osób zupełnie na to nie zwraca uwagi aczkolwiek niezbyt podoba mi się wachlarz pojazdów jaki został nam do tej pory pokazany na trailerach/screenach/gameplayach. Większość samochodów które głównie się spawnują na ulicach uniwersum gry to samochody z lat 70/80/90 w dośc hot wheelsowym wydaniu czyli design pojazdu na siłę udziwniany miejscami w kierunku futurystycznym bez uzasadnienie i celu. Zupełnie nie przypadło mi to do settingu w tytułowym roku 2077 zwłaszcza że przez ten okres 100 lat starsze pojazdy powinny zniknąć z ulic wraz z ogromnym postępem technologicznym przedstawionym w grze i bardziej trafione by tu było zaprojektowanie samochodów z lat 2000-2010 jako tych ubogich wariantów i wrzucenie nielicznych spawnerów na przedmieściach z pojazdami lat 70-80's. To co przygotował CDP jest dla mnie totalnie na niekorzyść ruchu ulicznego w grze, większość npc porusza się amerykańskimi kolumbrynami z 80's które zostały potraktowane fajnym cyberpunkowym stylem modyfikacji ale wśród nich co jakiśczas latają również elektryczne hypercary nowoczesne śmieciarki, czy współczesne pickupy ale jednak na ulicy przeważają na okrągło te same 80's sedany itp. (np. ten paskudny Villefort Alvarado 6x6 z dwoma ośiami na froncie) . Nie rozumiem tego zabiegu dlaczego zrobili taki kontrast skoro to nijak pasuje do otaczającej scenerii i technologii dookoła. Zapewne zaznaczycie że w ten sposób developerzy chcieli pokazać różnice klas społecznych, no tak tylko zamiast takiego udziwnionego starego amerykańca mogli wrzucić coś nowszego minimum z roku 2000 a wtedy na pewno ruch uliczny był by bardziej stonowany. Nie zrozumcie mnie źle nie zamierzam nic hejtować ani narzekać, taki zamysł okej ale po prostu musiałem się z wami tym podzielić ponieważ uwielbiam się zatopić w tego typu grach z otwartym światem najzwyczajniej by sobie pojeździć a moim skromnym zdaniem takie rzeczy bardzo rażą podczas gameplayu i troszkę psują realizm. Dla porównania pic rel pojazdów z Cyberpunka które są tymi koszmarkami i przykładowe modele o jakim typie pojazdów pisałem wyżej (oczywiście należało by je trochę podrasować wizualnie pod cyberpunka zachowując właściwą bryłę).

    #cyberpunk2077 #cyberpunk #gry #grykomputerowe #motoryzacja #samochody #pc #pcmasterrace #gaming #gamedev #cdprojektred #ps4 #ps5 #xbox #przemyslenia #gownowpis
    pokaż całość

    źródło: i.imgur.com

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika czuowiekzblizna

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (2)