Freelancer/Gamedeveloper Unity3d Twórca Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150

  •  

    Zamiast tworzyć jakieś przydatne rzeczy, to ja się zajmuję jakimiś głupimi benchmarkami.
    I jeszcze byłoby coś jakby mi wychodziło, ale zdarza się, że wyniki wydajności przy wyświetlaniu 9 hexów są mniejsze niż przy 100.

    Benchmark jest przyspieszony 10 razy i powinien trwać około minuty, dlatego wszystkie wyniki końcowe należy pomnożyć przez 10(później to raczej naprawię/będę skalować) - Moje GTX970 nie jest zbyt słabe aby wyświetlić 108 wierzchołków z 4 teksturami w satysfakcjonującej wydajności.

    High Graphics - włącza tło (world environment) a mimo to mam jakieś zakłócenia z wynikiem(powinien być mniejszy niż bez tła)

    Znacie jakieś inne metody sprawdzania wydajności niż zliczanie wyświetlonych klatek?

    #polemrowkowe #godot #gamedev
    pokaż całość

    źródło: streamable.com

    •  

      @qarmin: gdzieś podstawy masz skopane jak 970 nie daje rady wyświetlić 108 wierzchołków i 4 tekstur :D
      Przy optymalizowaniu grafiki przydaje się siedzenie z profilerem a nie zlicznie klatek bo potrzebujesz wiedzieć co zajmuje najwięcej czasu i to optymalizować a zliczanie klatek nic ci nie mówi.
      Z godota nie korzystałem więc nie pomogę za bardzo ale powinien mieć jakieś narzędzia profilujące.

      Ja sam w unity dlubie mobilke 3d i taka scena sobie śmiga w 60klatkach na telefonie, ale ile czasu nad tym spedzilem i ile się nauczyłem to moje. Dobrą zabawę z tego miałem :)
      pokaż całość

      . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

      źródło: Screenshot_2020-06-23-09-41-13-116_com.Deadbit.IdleIndustry.jpg

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika draculeq

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (8)