Freelancer/Gamedeveloper Unity3d
Twórca Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150
Dobrych pare lat temu zrobiłem gierkę z ziomkami. Gra już dawno nie żyje ale może będzie ktoś chętny sobie zagrać. Jak tak to dajcie znać w komentarzu to rozdam parę kluczy.
Gra niestety nie ma trybu singleplayer, co też na pewno było jednym z gwoździ do jej trumny. Więc jak nie macie znajomych to nie pogracie. Ale działa multi na jednym kompie i przez neta. Najlepiej się gra w 4 pokaż całość
Też marzyliście o poważnej pracy w poważnym instytucie przy poważnej uczelni nad poważnymi tematami bazując na danych od 19 latka?
( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
#heheszki
Wczoraj byłem w górach i zrobiłem fajną fotkę. Najgorsze jest to że chmury zasłoniły szczyt i nie było pełni widoków (╯︵╰,)
pokaż spoiler truestory tworczoscwlasna
@draculeq: Giera idzie w dobrą stronę! coraz bardziej mi się podoba, kiedy będzie coś do ogrania?
Jedynie co to UI stylistycznie jest do d... sorki. Ale mechanika świetna.
Edit: te kolory kojarzą mi się po prostu z jakimś internetowym szkolnym dzienniczkiem, albo stroną rządową
Siemka, miałem do końca poprzedniego roku robić open betę jednak moje ambicje poszybowały w górę i z kilkoma pierwszymi testerami szlifuję żeby gra była bardziej przystępna i przyjemniejsza.
Dzisiaj zmieniam kompletnie mapę ponieważ tamta okazała się mieć zbyt małe wyspy i nie dało się na niej wyciągnąć potencjału gry. A przy okazji podzielę się z wami jak wygląda całkiem wygodny i pokaż całość
Ahoy!
Sporo czasu upłynęło od ostatniego wpisu ale to nie znaczy że nic nie robiłem. Jest wręcz odwrotnie, zamknąłem temat assetów 3D, dużo czasu spędziłem nad usprawnieniami UX i rozbudowałem grę w głąb.
Minął już rok odkąd zacząłem robić grę. Choć początkowo planowałem robienie jej "aż skończę", to jednak zdecydowałem, że wystartuję z Early Access na pokaż całość
Elo elo!
Jako że gra będzie 3D, a robię ją na mobile to chcę żeby jak najwięcej osób było w stanie w nią zagrać mimo że biznesowo to pewnie i tak nie ma żadnego sensu.
No ale w jaki sposób zrobić żeby gra 3D działała na niewydajnych telefonach?
Ano będę trochę oszukiwał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zrobiłem system który podczas oddalania zmienia modele obiektów 3D na płaskie pokaż całość
@draculeq: Bardzo szłuszny wybór, skoro rendery 3D w rezultacie wyglądaja podobnie jak grafiki 2D to po co przepłacać ;) Nie wspomnę o tym, jak wysoce ekonomiczniejsze jest poprawianie grafik 3D czy nawet wypluwanie różnych wersji grafik zwłaszcza w kontekście zmian perspektywy.
Elo!
Jak wcześniej wspominałem jedną z głównych mechanik ma być zarządzanie tym jak będą ustawione konkretne rodzaje budynków na mapie.
Robię to w ten sposób że mam miasta (siła robocza), fabryki (produkcja), sklepy (automatyczna sprzedaż) oraz centra odkryć (rozwój). Budynki do działania potrzebują siły roboczej z sąsiadującego pola (miasta). Dodatkowo miasta mają pokaż całość
Po dłuższej przerwie (1.5roku) wróciłem do robieniem kolejnej własnej gry! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Po wydaniu #assvspirates na steam wiem że nie zamierzam prędko dla siebie robić kolejnej gry multiplayer. Mam tez dużo przemyśleń na temat tamtej gry i procesu ale to na inny temat pokaż całość
Halo! pomocy #blender
Mam sobie model z teksturą i chce wyrenderować teksturę + ao + cienie na inną teksturę. W jaki sposób mogę powiedzieć blenderowi gdzie (na którą teksturę) ma renderować? Nigdzie w opcjach renderu tego nie ma. A blender ciągle nadpisuje mi moją teksturę z kolorem. Parę razy udało mi się na pałę go zmusić do renderu na innej teksturze niż kolor ale ciągle nie mam pojęcia jak to osiągnąłem :/
@draculeq: @draculeq: Blender wypieka na plik rastrowy, który jest aktywny w node edytorze (tzn. podświetlony na żółto - u Ciebie 'batte.. cośtam'). Musisz dodać nowego noda z nową bitmapą. Na nowej bitmapie oczywiście siatkę UV rozkładasz osobno, jeżeli źródłowo mapowałeś przez kafelkowanie (kubiczne, walcowe czy inne.). Tą teksturę do wypieku musisz dodać w każdym materiale.
Siemka gamedevowe mireczki i mirkówny!
Tradycyjnie już zapraszam wszystkich zainteresowanych na darmowe ( #cebula ) wykłady weteranów polskiego gamedevu - GameDevFest #5 na warszawskiej polibudzie
Już w tą środę odbywa się pierwsze z 4 spotkań.
Grafik spotkań jest następujący:
pokaż spoiler • 8 listopada
pokaż całość
- Michał Bobrowski (GRY-OnLine)
- Dominik Gajewski (20 lat doświadczenia z grafiką, tworzył Efekty Specjalne do m.in: Shadow Warrior 2, Dead Island)
• 15 listopada
- Joanna Przybyłowicz (od kilku lat zajmuje się PR i współpracuje ze studiami niezależnymi)
- Marcin Przybyłowicz (Dyrektor Muzyczny w CD Projekt RED - Jak znacie jakiś fajny kawałek z Wieśka to on w tym palce macał ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
• 22 listopada
- Artur Ganszyniec (Lead Designer w 11 bit studios, pracował też przy Wieśku 1 i 2)
- Acid Wizard Studio (Indki odpowiedzialne za grę Darkwood)
• 29 listopada
- Jakub Wójcik (Współzałożyciel Indie Games Polska, portalu 1ndie World, aktualnie Business Development Manager w Fat Dog Games)
- Mateusz Piaskiewicz (Level Designer, pracował m.in: Dying Light, Call of Duty: Black Ops III i Cyberpunk 2077)
@draculeq: czy jeżeli nie interesuje się tym aż tak, ale chce wyjść z domu to moge się dołączyć? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ahoy Mirki!
Kolejna edycja GameDevFest na Warszawskiej politechnice przed nami, a wstęp jak zawsze za free ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Nie wiesz jeszcze czym jest #gdf ?
Jest to cykl wykładów i spotkań z wyjadaczami branży #gamedev
Harmonogram tegorocznej edycji:
10 maja - Karol Zajączkowski (11 bit pokaż całość
@Sanderalek: dołącz też na Teamspeaka i przeczytaj opis kanału Przedpokój - tam jest mała instrukcja jak się do nas dostać :)
Ahoy!
Jaram się właśnie jak pojeb!#y!
Dzisiaj zauważyłem że gra którą zrobiłem dwa tygodnie temu ma całkiem spory ruch na itch.io (ponad 500 pobrań). A właśnie odkryłem że Rock Paper Shotgun wyróżnił moją grę jako jedną z 7 najlepszych darmowych gier tygodnia! Oraz że pokaż całość
Hej Mirki!
Już w tą środę rusza kolejny cykl wykładów i spotkań z wyjadaczami branży #gamedev ! Spotkania tradycyjnie na WEiTI Politechniki Warszawskiej.
W tej edycji odwiedzą nas między innymi:
Albert Pałka - Doświadczony PRowiec lubiący pracowac z indykami #marketing
Michał Słapa - Główny programista AI przy pokaż całość
Po weselu młodzi odpalą #mirkopics i album screenshotów z wesela przygotowany przez mirków gotowy (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#mirkowesele
Ahoy mirki,
Co to odwaliłem w ten weekend... W czwartek dowiedziałem się że moje plany na weekend zostały zrujnowane bo zapisałem sie na Game Jam 36h od piątku wieczora. Panika w oczach bo trzeba iść a to zupełnie niespodziewane! Wbijam na Jam spóźniony 3h okazuje się że wszyscy tam piją darmowe browary i jedzą darmowe hot-dogi więc dobry początek.
Znalazłem kumpla do zespołu pokaż całość
@draculeq:
Przyznaję się bez bicia, że NIE GRAŁEM:
Powiem Ci szczerze, że ta gierka wydaje się nawet wporzo i może bym kupił za jakieś 5 euro (nie za 8, sorry, virtuti cebulari), no ale nie lubię kupować kota w worku. Jak jest jakaś gra typu overwatch to nawet wrzucili wersję beta do sprawdzenia ludzio za free. Taki wiedźmin co prawda nie dawał nic za darmo, pokaż całość
Ahoj mirki.
Kto z #gamedev lubi dżem?
Właśnie ruszyła rejestracja na drugą edycję największego polskiego game jamu - Slavic Game Jamu!
Link do rejestracji - www.slavicgamejam.org
Cena biletu Early Bird 100 zł a za to otrzymasz
- Wejściówkę na jam
- Oficjalny T-shirt pokaż całość
Hej #nocnazmiana
Podbijecie reddita? Link
Na głównej gra cieszy się całkiem sporym zainteresowaniem i ma już 3.5k wykopów (ʘ‿ʘ)
wołam jeszcze tag #reddit żeby pomógł :)
pokaż całość
Znajdzie się jakiś Mirek który chciał by sprawdzić czy tłumaczenie na portugaliski(brazylijski) które dostałem z fiverr jest poprawne i nie ma nigdzie #usunkonto ? Nie chce polegać na Google Translate ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#portugalski #brazylia #tlumaczenie
Mirki zainteresowane #gamedev z #warszawa i okolic! Przez cały maj organizujemy na #pw spotkania z osobami związanymi od wielu lat z produkcją gier. Wpadną do nas między innymi:
Adam Skorupa - twórca muzyki do Wiedźmina
Tomasz Gop - twarz marki Lords of the Fallen
Adrian Chmielarz - odpowiedzialny za pokaż całość
Hej mirki,
Czy ja nie umiem internetów czy to polski bus ma coś zryte na stronie? Bo nie mogę wyprać sposobu płatności na żadnej z przeglądarek.
pokaż spoiler #kiciochpyta #polskibus
Mirki! Nasz grafik oszalał!
Chyba zaczęło mu się nudzić bo rzuca w nas kolorami i każe decydować który kolor lepszy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Który skin wam najbardziej fituje?
#kiciochpyta #fituje #kolory #gamedev
______________________
# pokaż całość
@draculeq: znaczy wystawiony to za dużo powiedziane, prowadziłem naukę gry w xwinga na antresoli ;-)
Siemanko mirasy!
Dawno się nie odzywałem bo premiera naszej gry już niebawem. Bez crunchu jednak się nie obędzie i zmęczenie już daje się we znaki.
Ale mamy motywację bo będziemy mieli własne stoisko na Pyrkonie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Więc jak chcecie pograć za darmo to będziecie mieli świetną okazję ( ͡º ͜ʖ͡º)
Grę można już preorderować na pokaż całość
@draculeq: Powodzenia!
BTW masz jakieś wskazówki co do marketingu gry w sieci? Nie chcę artykułów, raczej wskazówkę co w waszym przypadku działa najlepiej. Dzięki :)
Mirki dziś stało się coś czego nie spodziewałem się doświadczyć przez długi czas. Wystartował preorder do mojej gry ( $ ͜ʖ $)
I tak nikt z was nie kupi tylko wszyscy będą czekali na summer sale na steam (╥﹏╥)
Moje zaskoczenie nie wynika z tego że "super udało mi się tak bardzo się starałem". W listopadzie Kuba Wójcik ( pokaż całość
Siema!
Zostawiam tu komiks i lecę z różowym na impreze ( ͡º ͜ʖ͡º)
#pdk #rozrywka #humorobrazkowy #suchar #heheszki i troche #gamedev
______________________
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili pokaż całość
@draculeq: > Tyle co się przez te 48h nauczysz to w domu pół roku dłubania
przekonał, następna edycja dopiero za rok ? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Global Game Jam się zbliża wielkimi krokami. Jest to bardzo dobry czas na udostępnienie frameworków i innych rzeczy które się przydają w codziennym programowaniu. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Nie wszystko jest tam piękne bo nikt tego nie przygotowywał do pokazywania ludziom. Ale może komuś się przyda. ( ͡º ͜ʖ͡º)
Lista featurów:
pokaż spoiler • Generyczna maszyna stanów
pokaż całość
• Konsola - znaleziona w sieci i lekko zmodyfikowana do potrzeb
• Singleton
• Trochę extensions (przeszukiwanie sceny, wywoływanie metod z opóźnieniem itd)
• Clear PlayerPrefs pod buttonem
• Tool do wyciągania informacji o aktualnym commicie podczas budowania z repo Mercuriala
• Freezowanie obiektów rigidbody
• Banalny skrypt do ustawiania flagi żeby obiekt się nie niszczył
@ave_: każdy stan powinien być komponentem dziedziczącym po interfejsie IMachineState. Samą maszynę stanów tworzymy dziedzicząc po StateMachine<>. Np jeśli gracz ma być maszyną stanów to robimy class Player : StateMachine<Player>
Można zmienić stan metodą StateMachine.SetState<T>() gdzie T to klasa stanu na który chcesz zmienić. Maszyna stanów pokaż całość
Ahoj mirki.
Jak wam się podoba taka obrazkowa forma promocji gry?
#gamedev #humorobrazkowy #suchar #heheszki #rozrywka
______________________
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił pokaż całość
Witajcie Mirki!
;tldr Robie gre i chce sie pochwalić
Razem z @PanDenat podczas compo 8h na IGK w Siedlcach (kwiecień 2015) zrobiliśmy grę. Pomysł spodobał nam się na tyle że postanowiliśmy pomysł rozwinąć a grę wydać. Greenlight udało nam się przejść w sierpniu w 3 tygodnie. Zdziwiło nas to trochę bo byliśmy w 40% do top 100.
Assassins vs Pirates to wieloosobowa zespołowa bijatyka. Bitwa rozgrywa się na areanch, podobnie do Super Smash Bros, Gangs Beast czy Duck Game. To co wyróżnia naszą grę to unikalny gameplay! W taką grę jeszcze nie graliście. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
pokaż spoiler • Możesz swobodnie biegać i chwytać się wszystkiego. Nie jesteś ograniczony żadnymi ścianami czy sufitem. Teraz są one twoimi ścieżkami i możesz się na nie wspinać. Zapewnia to nowy wymiar taktycznej współpracy.
pokaż całość
• Twoim celem nie jest po prostu pokonanie wszystkich przeciwników. W trybie Artefaktu twoim zadaniem jest sprowadzenie go do swojej bazy żeby ją rozbudować lub do bazy przeciwnika by ją zniszczyć. Zespół, który pierwszy rozbuduje swoją bazę wygrywa. Zapewnia to ciągłe zmiany na planszy oraz urozmaiconą rozgrywkę.
• Tryby gry stworzone są w taki sposób aby z czasem mapa się zmieniała i dawała nowe możliwości przemieszczania się.
• Aby gra nie była zbyt prosta mamy jeszcze przedmioty, dzięki którym można dostać się w trudno dostępne miejsca, dezorientować przeciwników czy likwidować ich na odległość.
Półtora roku temu wrzuciłem "fap folder downloader". Włłaśnie sprawdziłem i widzę że ciągle jakiś Mirek z niego korzysta. Przyznać się kto to może jakieś nowe featury zrobię w wolnym czasie :)
Właśnie sprawdziłem i poza dwoma błędami które wyskakują bo domena wygasła i jest problem ze sprawdzaniem updateów wszystko ciągle działa.
Nawet mi się chciałem i pokaż całość
...to tylko najnowsze aktywności użytkownika draculeq
Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.