•  

    Jak ktoś lubi polatać niemieckimi wozami z lat 90-tych, to zapraszam na Simrace.pl Amateurs Club DTM Cup.
    Pierwszy wyścig za tydzień we wtorek, 29.05 na Nordschleife, kolejne wyścigi we wtorki co tydzień.
    Szkic regulaminu i wstępny kalendarz znajdziecie na forum Simrace.pl
    http://simrace.pl/forum/index.php/topic/2206-simracepl-amateurs-club-dtm-cup-regulamin/
    Serwer pod upalanie już stoi, szukać po tagu 'simrace.pl'
    Layout toru standardowy, PLP by ACL
    #acleague #simracing #assettocorsa #amateursclub
    pokaż całość

    źródło: image.ibb.co

  •  

    Za nami już szósta i przedostania runda X sezonu ACLeague - Motorsport Capsule GT3 Cup. Tym razem przenieśliśmy się do Europy na długi dystans: półtorej godziny na Red Bull Ringu w Austrii, znanym wcześniej jako A1 Ring, znanym wcześniej jako Österreichring. Frekwencja w prekwalifikacjach po raz kolejny z rzędu utrzymała się na poziomie ponad 120 kierowców z poprawnymi okrążeniami. Rekordzista nakręcił 237 kółek.

    W wyścigu Pro wygrał... Manux!
    http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=278#
    W wyścigu Semipro wygrał... Miusiu_Rally!
    https://simresults.net/180524-7EP
    W wyścigu Am wygrał... Lyuk!
    http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=211#

    Gratulacje dla zwycięzców!

    Jak Wasze wrażenia? Poniżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.

    Prekwalifikacje.

    Różne znaki na ziemi i niebie wskazywały na to, że na torze w sezonie GT3 już się z moim SCG nie pojawię. W poniedziałek perspektywa tygodnia uległa jednak zmianie i wskoczyłem na pierwszą sesję prekwalifikacyjną na Red Bullu. Wykręciłem nowy PB i wpadłem w ogon Semi. Potem oczywiście zaczęło się gorączkowe kręcenie okrążeń przez rywali i spadłem do Am. O nie! W środę w ostatnich godzinach prekwalifikacji trzeba było postarać się jeszcze bardziej. Udało się - najlepszy czas wśród SCG i ostatecznie mniejsce w Semipro. Będzie jeżdżone!

    Dzień wyścigu.

    Taktyka jak zawsze - złapać w treningach rytm, wyczuć opony, wyczuć balans z pełnym zbiornikiem paliwa. Na serwer Semipro załapałem się jako jeden z ostatnich, więc rozsądna wydaje się również taktyka startu z końca i jechania po swoje. Na pierwszy stint sto litrów paliwa i softy. Jedziemy do momentu, do którego pozwolą dojechać opony. Potem albo podobny stint na softach albo wydłużony na mediumach, o ile po drodze nie będzie niespodzianek. Top 29 w kwalifikacjach poniżej 1:31, dwie pierwsze linie poniżej 1:30. Zgodnie z planem start z 34 pozycji, na wiele więcej i tak nie byłoby mnie stać.

    Start z końca nieco opóźniony, aby zrobić sobie miejsce na to, co będzie się działo. I słusznie: z przodu przez pierwsze trzy, cztery okrążenia chaos. Kilka miejsc za darmo, a może nawet kilkanaście. Parę sytuacji, w których trzeba było się prawie zatrzymać. Jestem obstukany z każdej strony. Zatankowane SCG było jednak łatwym celem i dość szybko wyprzedziło mnie kilka samochodów, które wcześniej spadły za mnie. Po kilku minutach sytuacja się wyklarowała: przede mną McLareny, za mną McLareny. Nieustanna walka! Jedziemy podobnym tempem i tylko błędy - przeważnie uślizgi na T1 - sprawiają, że udaje się kogoś wyprzedzić. W końcu sam łapię mały uślizg i tracę pozycję, którą dopiero co zdobyłem. Przede mną walczą dwa McLareny. Na ostatnim zakręcie ścierają się na tyle, że wyrównuję się z nimi na prostej startowej. 2W czy momentami 3W przed T1, ryzykownie, lekka obcierka, ale wszyscy wychodzą cało! Awans o dwie pozycje. I znowu walka, głownie zapamiętałem ucieczkę i gonitwę przed/za Killroy. Przed końcem stintu muszę uciekać przed Prorokiem, który zbliża się i zbliża. Pierwsze pół godziny minęło właściwie bez wytchnienia.

    Softy trzymają się nieźle, ale przy hamowaniu trzeba się pilnować. Moje tempo spada... aby na kilka minut przed pit stopem polecieć w górę. Delta na zielono na jednym okrążeniu, na drugim. Wydłużam stint i zjeżdżam do pitów gdy liczba uślizgów przekracza bezpieczną granicę. Przestrzelam mój pit stop. Ajajajajaj! Cofam. Za mocno! No nie, nie, nie... W końcu staję i mechanicy mogą brać się do pracy, łącznie z naprawą samochodu.

    Znowu sto litrów, znowu softy. I znowu McLareny! Zatankowane SCG ponownie nie grzeszy gracją. Wyprzedza mnie Killroy, który szybko znika w oddali. Przede mną Dvo. Kilkanaście minut zaciętej walki, kilka razy bok w bok, ale wyprzedzić się nie udaje. Tracimy na tym obaj - z tyłu zbliża się chyba jakieś Audi oraz samochody, które będą nas dublować. Co by tu zrobić? Puszczam Porsche na niebieskiej fladze na Rauch licząc, że dogoni McLarena, który będzie musiał je puścić na prostej startowej i wykorzystam to na wyprzedzenie. Prawie się udało, ale nie do końca - zbliżam się na wyciągnięcie ręki, ale McLaren jest przede mną... i wpada w uślizg na T1! Myk po lewej i gaz do dechy! Pozycja za darmo. W międzyczasie za mną ponownie pojawił się Prorok z zapowiedzią rychłego wyprzedzenia, który chyba wpadł w poślizg bo szybko zniknął.

    Znowu nie ma chwili wytchnienia. Za mną zbliżają się kolejne samochody: rywale, czołówka, która będzie mnie dublować i inne przypadki. Kogoś tam nosi po trawie, ktoś stoi na poboczu, wpadają kary drive through jedna za drugą. Tracker nie do końca ogarnia sytuację, raz pokazuje mi jedno, raz drugie, jestem chyba w okolicach miejsca 20. Szybko dojeżdża od mnie Worms, który wyprzedza mnie bez problemu i znika w oddali. Zdublowałem McLarena, który jedzie jako jeden z ostatnich i... zaciekle walczy o oddublowanie się, w dodatku próbując ciągle 2W w T1. Dochodzi do kontaktu, ale bez większej szkody. No bez jaj! A niech jedzie.

    Ostatnie kilkanaście minut. Przede mną nikogo, za mną w pobliżu z bezpośrednich rywali nikogo. Za to jeden za drugim na niebieskiej fladze. Przepuszczam i jadę już spokojniej na dojechanie do mety. A tu nic z tego! Na prostej startowej robiło się jakieś BMW. Wyprzedzam i awansuję, a to goni za mną! No nie - moje opony nie są gotowe na coś takiego. Znowu nie ma chwili wytchnienia. Na szczęście udaje się utrzymać tempo i dojechać do mety. Miejsce 18. Co za emocje! Co za wyczerpujący wyścig. Szkoda, że w tym sezonie mój ostatni...

    Dziękuję wszystkim na ściganie!

    #acleague #assettocorsa #simracing
    pokaż całość

    •  

      @Plupi: PreQ jak zwykle czas na Semi PRO. Ze względu na WEK 2.0 i organizację DTM Cup nie było za bardzo czasu na kręcenie lapów, szczególnie, że i tak nie umiem tak pięknie ciąć toru jak PROsi ;)
      O dziwo same Quali poszły całkiem dobrze i zająłem 7-mą pozycję startową.
      Start niezły i zaraz po T1 przeskok na 5-tą pozycję. T3 też całkiem ładnie poszło i wychodzę prawie bok w bok z Patjxem, jego Audi jest jednak trochę szybsze i chowam się w tunelu, T4 biorę szerzej ale nie na tyle żeby coś zyskać, więc jadę za nim przez kilka kółek i doganiamy jadącego na P3 Yelenia. Maciek stara się go atakować, ja spokojnie jadę za nimi obserwując co się dzieje i szukając swojej szansy. Z tyłu powoli ale skutecznie dojeżdża do nas Kinki. Przy kolejnym ataku Patjxa na Yelenia próbuję też poszukać swojej szansy ale za szeroka jazda powoduje, że zamiast zyskać to tracę pozycję, bo wyprzedza mnie Kinky i wciska się jeszcze przed Patjxa. Następne kilka kółek Kinky dobiera się do Yelenia, a za ich plecami czaimy się we dwóch z Patjxem biorąc niektóre zakręty 2W i nawet wymieniając się pozycjami. W końcu Yelen musi skapitulować przed Kinkym i niedługo później przed Patjxem. Obserwując ich wcześniejszą walkę starałem się podpatrzeć gdzie można zaatakować, niestety Porsche Yelenia jakoś szybciej zbiera się po T4 niż mój McLaren więc pierwszy atak był nieskuteczny. Ale na kolejnym okrążeniu, po lepszym wyjściu z T1 chowam się w tunelu i do T3 wychodzę na wewnętrzną. Tym razem atak udany, ale jeszcze trzeba obronić, więc trzymam linię defensywną do T4. Atak udany, wracam na P5. Staram się gonić Patjxa ale trzyma równe tempo i dość wolno sie do niego zbliżam. Pora na zjazd do boksów. Pomyślałem, że zjadę jedno okrążenie wcześniej to może coś zyskam, ale Patjx zjeżdża przede mną. Wyjeżdża też dosłownie o długość auta przede mną ale lekko się obijam o bandę przy wyjeździe i już do T3 mi trochę zdążył odjechać. Po zjazdach do Pit Lane jak zwykle przetasowania, niedługo pojawia się przede mną ZooBBQ, jadę za nim przez kilka okrążeń aż w końcu obserwuję jak przy dublowaniu na T3 dostaje lekkiego strzała od dublowanego auta, wykorzystuję to bez pardonu i wciskam się przed nich po ciasnej wewnętrznej. Staram się dogonić czołówkę, zmniejszając stratę do ok. 1.5s, ale za plecami mam cox21, który też się do mnie powoli zbliża. Crew Chief mi mówi, że lider zjechał do Pitu, jest więc szansa na zyskanie kolejnej pozycji. Mijam linię start/meta, biorę T1 i wyjeżdżam na prostą tuż za Porsche Yelenia, myśląc że łyknę go jeszcze przed T3. Ale to Porsche ma chyba krótko zestrojoną skrzynię, bo już wcześniej widziałem jak dobrze się napędza, a do tego mało paliwa, świeże opony Soft i doświadczonego kierowcę, więc utrzymuje się przede mną na prostej, a na zakrętach zaczyna mi odjeżdżać. Kolejne okrążenia spędzam na obronie przed cox21 utrzymując przewagę między 0.3 a 1.5s. Na ostatnim okrążeniu cox21 mnie atakuje na T3 i lekko obija na prostej po wyjściu, inaczej chyba bym utrzymał jednak pozycję będąc na wewnętrznej do T4 i trzymając defensywną linię. No ale tu nawet ta minimalna strata powoduje, że nie byłem już w stanie się odkuć, choć jeszcze próbowałem na ostatnich dwóch zakrętach i wpadłem na metę niecałe 0.3s za nim.
      Ostatecznie P6, ale pierwszy taki dobry i czysty wyścig od początku do końca. Dzięki panowie za dobrą walkę, cały czas było co robić. Dzięki również dublowanym kierowcom, bo tym razem elegancko respektowali flagi i przepuszczali w sensownych miejscach.
      Do zobaczenia w Barcelonie.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (16)

  •  

    WEK 2.0 to już dzisiaj!

    Paczka skinów - KLIK

    Temperatury identyczne jak na preq, grip stały 99%

    Start chyba zwykły,ewentualnie lotny na serwerze 1 jeśli zdołamy się dogadać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Harmonogram Imprezy:

    pokaż spoiler Serwer 1
    18:50 - start treningu - 60min.
    19:50 - start kwalifikacji - 40min (25min TT & GTE, 15min LMP)
    20:30 - START WYŚCIGU - 120min.
    -
    Serwer 2
    19:00 - start treningu - 60min.
    20:00 - start kwalifikacji - 30min (15min GTE, 15min LMP)
    20:30 - START WYŚCIGU - 120min.


    Lista startowa na godzinę 14:15
    SERWER 1 livestream @ https://www.twitch.tv/nitjsefni

    pokaż spoiler LMP:
    1 - Shalky - Audi - 01:57.622
    2 - Pimpeek - Audi - 01:57.753
    3 - Lotnik - Audi - 01:58.366
    4 - HakEros - Audi - 01:58.478
    5 - Edziu - Toyota - 01:59.371
    6 - spayk - Audi - 01:59.373
    7 - Sprajt - Audi - 02:00.609
    8 - Raidersky - Audi - 02:01.090
    9 - prorok1394 - Toyota - 02:01.401
    10 - HitmanSon - Toyota - 02:01.374
    11 - Shybooze - Toyota - 02:01.784
    12 - Hazzy - Toyota - 02:02.181
    13 - stefanoterazwino - Toyota - 02:02.278
    -
    GTE:
    1 - Drouser_2K - Corvette - 02:17.179
    2 - GTL_Rafiq - Corvette - 02:17.268
    3 - TheSznikers - Porsche - 02:17.992
    4 - Shadow1808 - Porsche - 02:18.367
    5 - Boniekk - Porsche - 02:18.504
    6 - Roody - Corvette - 02:18.531
    7 - eracny - Porsche - 02:18.784
    8 - SPEEDMAN - Porsche - 02:18.797
    9 - Abra - Ferrari - 02:18.844
    10 - debek007 - Porsche - 02:18.864
    11 - drfugazi - Corvette - 02:18.956
    12 - misiu_rally - Porsche - 02:19.265
    13 - worms14pl - Corvette - 02:19.669
    -
    Audi TT VLN:
    1 - Mateusz Zaremba - Forza Motorsport Polska
    2 - Elmo - Team #2
    3 - Drn - Team #2
    4 - DFGT
    5 - Cryptone
    6 - Lucanus69
    7 - Incognitus
    8 - rentonB
    9 - Rudy8888888
    10 - Jhony
    ---------------------
    - 37 - Sefni TV - Mercedes SLS AMG

    Serwer 1 ma zablokowaną listę startową, wejść na niego będą mogły jedynie osoby z listy.

    SERWER 2

    pokaż spoiler LMP:
    1 - Roscoe - Toyota - 02:02.596
    2 - pawko - Audi - 02:02.750
    3 - takieklocki - Audi - 02:03.034
    4 - kinki - Toyota - 02:03.069
    5 - Mateush92 - Toyota - Random Racing Team
    6 - Manix - Toyota - Red Delta Racing
    7 - Hawelor - Toyota
    8 - BezlitosnaWydra - Audi - Team #3
    9 - Wojciech Łukaszek - Toyota
    10 - Maniac Mike - Audi
    11 - empty
    12 - empty
    13 - empty
    14 - empty
    15 - empty
    -
    GTE:
    1 - Rafał Lis - Porsche - 02:21.012
    2 - drag_op - Ferrari - 02:21.344
    3 - Ryzza - Porsche - 02:21.269
    4 - Kajzer - Ferrari - 02:26.096
    5 - PiekarzPotato - Corvette - brak czasu
    6 - Skethoo - Corvette - Bluaebeam Racing
    7 - Maciej Halon - brak czasu
    8 - RealAKP - Porsche - Cytryn & Gumiak Racing
    9 - Piast - Forza Motorsport Polska
    10 - Skav - Porsche - Wylew Racing Team
    11 - majkel - Porsche - Wylew Racing Team
    12 - empty
    13 - empty
    14 - empty
    -

    Wolne sloty na serwerze 2 mogą uzupełnić dowolne osoby, serwer 2 będzie miał otwartą listę startową.
    Hasło - WEK

    #acleague #assettocorsa #simracing #wec
    pokaż całość

    źródło: wykop.pl

    •  

      Gratki @eracny za BL, gratki @SPEEDMAN za zwycięstwo. Dzięki Boniek za czystą walkę, szkoda że tak mało ścigania w drugiej godzinie, bo jechałem osamotniony i tylko LMP i TT. Niezłe dublowania, LMP z jednej, ja z drugiej strony TT-ki, tak chyba ze dwa/trzy razy i wszystko czysto :) Na początku jakiś lekki strzał od Sznikersa i innych Porszaków, ale szybko się odkułem. Strategia na 2 pity nie była najlepsza, ale miałem na tyle przewagi na Shadowem i Sznikersem, że zdążyłem wyjechać przed nimi. No ale żeby dogonić giebeka to nie było już mowy. Szkoda, że tylu ludzi się wykruszyło. Trochę mało GTE do ścigania zostało. pokaż całość

    •  

      @YoungBoniekk: no widziałem właśnie, bo to jakoś mi przed maską ta kraksa, ale wyjazd z boksów i jazda 2w była dobra ;)
      @eracny: no dokładnie, choć może następnym razem wybiorę LMP ;)

    • więcej komentarzy (17)

  •  

    Macie jakis poradnik jak jezdzic szybceij w AC? :(
    #acleague

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika drfugaz

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.