•  

    Murki akcja taka!

    Pisałem z dziewczyną kilka dni na tinderku, udało się w końcu spotkać. Nawet fajnie spędziliśmy czas na spacerowaniu, randka udana. Dzisiaj drugie spotkanie, scenariusz podobny, tylko padła propozycja, żebyśmy poszli do mnie na film (wiadomo). Jako że nie mam zapasów żadnych, mówię, że wstąpimy do lewiatana na szybko. No i kupujemy, pytam się jej czy lubi jakieś wino, ta patrzy i wybiera jakieś za 60pln z Saksonii czy chuj wie skąd xD

    Ja mówię że tu fajne na promocji jest Carlo Rossi i wkładam do koszyka, ta nic...

    Przy kasie zapłaciłem, wychodzimy, ona mówi, że emocje jej już opadły i koniec spotkania. Ki chuj chodzi?

    #niebieskiepaski #rozowepaski #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #materializm #pieniadze #pracbaza #tinder
    pokaż całość

    •  

      @Krynicka: Ok, przyznaję Ci rację. Umknęło mi, że ona wcześniej zaproponowała inne. A co jeśli on na jej propozycje zaproponowałby takie na przykład za 30? Też byś takiego olała, bo na Ciebie skąpi? Trochę się oburzyłem, bo musisz wiedzieć, że strasznie niszczącym zjawiskiem jest, kiedy po pierwszym błędzie faceta skreślacie go, zamiast spróbować naprostować sytuację. I mam na myśli moment, kiedy jeszcze się praktycznie nie znacie. Wielokrotnie byłem w takiej sytuacji, że powiedziałem/zrobiłem coś nie tak nieświadomie i od razu afera zamiast rozmowy. Najgorsze, że często mam wrażenie, że to jest taki wybieg żeby facet się kajał i zapewniał o tym, jak bardzo mu na niej zależy. Strasznie toksyczne zjawisko ( ͡° ʖ̯ ͡°) pokaż całość

    •  

      @Shagal: oczywiście że jakby zaproponował fajne wino nawet za 20zl to by było ok. Nie chodzi o cenę, tylko o wybór jednego z najgorszych win jakie znam, i jeszcze podkreślenie że to z promocji. Już dużo lepsze i tańsze jest "wino z Maryja".
      Ja sama nie kupuje win droższych niż za 30-35z, a a moje ulubione bordo kosztuje 25zl. Chodzilo mi o podejście. Ja sama jak zapraszam chłopak np. na kolację, to staram się najbardziej jak mogę, i nie skapie na najtańszych składnikach
      Oczywiście staram się kupować jak najracjonalniej, w dobrym stosunku ceny do jakości, i to nie znaczy że wydaje dużo pieniędzy, tylko np. spędzam czas na wizytę u kilku rzeźników.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (44)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika frikidiki

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (2)