•  

    Inżyniera #bmw który tak a nie inaczej poprowadził wiązkę powiesiłbym za jaja na żyrandolu, albo kazał dożywotnio zapierdalać na galerze

    Long story short: automat zaczął mi ostatnio nawalać. Co chwila tryb awaryjny, problemy ze zmianą trybu jazdy, a nawet blokowanie kluczyka w stacyjce na postoju. Dziś umarł w ogóle tryb sportowy, a przy selektorze nawet dioda przestała już pokazywać wybrany tryb - zajebiście

    Myślę sobie: trudno ¯\_(ツ)_/¯ tak musiało się stać od upalania, jazdy bokiem czy atomowych startów, takie życie, było brać manuala i mieć kontrolę nad autem

    Jednak nie! Rozebrałem wszystko, trochę poszukałem i:
    1. Cała rodzina e9x i e8x (nie wiem jak inne bmw z tym ZF'em) mają fabryczny fuckup. Wiązka idąca do selektora jest tak ciasno pozwijana i poupychana, że z czasem potrafi się przecierać po latach od wibracji, a w końcu pękać
    2. Syf który widać wszędzie na zdjęciu to biodegradowalne (ekologia zanim to było modne) materiały zastosowane w BMW. Głównie resztki gąbki. Hitem jest taśma która robi za oplot wiązki, bo zwyczajnie się rozkłada. Zużyłem sporo IPA na czyszczenie kabli z tego rozpuszczającego się gówna.
    3. W dodatku pod mechanizm blokady skrzyni dostał się jakiś paproch, przez co nie zawsze puszczała blokada na postoju

    Wiązka naprawiona, kable zaizolowane i poprowadzone tak że już się nie przetrą, okolica wyczyszczona. Skrzynia chodzi jak marzenie, czuje dobrze człowiek, upalam dalej (✌ ゚ ∀ ゚)☞

    #mechanikasamochodowa #chwalesie #samochody #motoryzacja #zrobtosam
    pokaż całość

    źródło: 1631642751063.jpg

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika gregoryk55

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Popularne tagi gregoryk55

Osiągnięcia (1)