•  

    potrzebuję gips na moje serce bo coś się nie chce zagoić

    źródło: edcfe0d9f80a359dd4912bfa78a8d368.png

  •  

    Hej!

    Po dłuższej przerwie wracamy z naszymi naszyjnikami! Mam dla Was do rozdania nasz największy hit, czyli wisiorki miodowe. Zasady są proste - wśród plusujących (oprócz zielonek z kontem wcześniejszym niż post) wybiorę jedną osobę za pomocą #mirkolos w następny piątek w godzinach wieczornych, która otrzyma od nas ten wisiorek ze zdjęcia, a koszty wysyłki pokryjemy my!

    A jeżeli nie chcecie czekać lub nie uda się wam wygrać - zapraszamy do naszego sklepu na Etsy, gdzie wrzuciliśmy wisiorki dostępne od ręki (po przejrzeniu dostępnych zapasów w szafce) - idealne na prezent dla bliskiej osoby :)

    Powodzenia!

    Nasz sklep: https://www.etsy.com/shop/CrystalOakCrafts
    Nasz instagram: https://www.instagram.com/crystaloakcrafts

    pokaż spoiler dodaję drugi raz, bo zapomniałem o tagu - ale spokojnie, osoby plusujące do tej pory mam zapisane i również wezmą udział w losowaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


    #handmade #zadarmo #diy #rekodzielo #crystaloakcrafts #instagram #etsy #rozdajo
    pokaż całość

    źródło: comment.jpg

  •  

    Jako sprzedający na Aledrogo, czasami dostaję pierdolca mając do czynienia z kolejnym „wspaniałym” klientem. Ogólne straszenie negatywami, policją, prawnikiem jest na porządku dziennym. Naprawdę rzadko zdarza się klient, który doceni nasze starania i po zakupie napisze do nas jakieś miłe słowo. Podam Wam kilka przykładów, które doprowadzają mnie do szału. Dopiszcie swoich ulubionych kupujących.
    - „Proszę o ekspresową wysyłkę, bo to jest na prezent”. I co? Trzeba było kupić wcześniej! Teraz ciocia Grażynka nie dostanie podarku urodzinowego, a ja zbiorę komentarz typu – strasznie długi czas oczekiwania, to miał być prezent i zostałam z niczym. Nie polecam.
    - Towar wysłany, paczka odebrana, komentarz negatywny z łapką w dół – ale wszystko na 5 gwiazdek. O co ci chodzi typie?
    - W trosce o środowisko wykorzystujemy również kartony z „drugiej ręki”, z przesyłek, które sama zamawiam, albo z pobliskich sklepików – sprzedawczynie zadowolone, bo nie mają śmieci, ja zaoszczędzę kilka złotych, bo ceny kartonów poszły ostatnio sporo do góry. Komentarz: „Produkt naprawdę super jakości, starannie wykonany, cud miód malina, ale towar przyszedł w brzydkim kartonie, który nosił już ślady użytkowania.” Ludzie, serio?
    - Otwarcie dyskusji – wczoraj kupione, a dziś jeszcze nie doszło.
    - Sprzedaję między innymi rękodzieło, w aukcji jest zaznaczone, że potrzeba kilku dni, aby to wykonać, w niedzielę wieczorem wiadomość – możliwa wysyłka w dniu jutrzejszym?
    - telefony w godzinach 21-22 w każdym dniu tygodnia, z pytaniami o pierdoły, jakby to było czymś normalnym, że sprzedający na allegro jest dostępny 24h na dobę. Dopóki numer prywatny służył nam też w celach służbowych – dostawaliśmy w domu pierdolca. Zdarzył się również telefon w Wigilię w porze kolacji. Teraz służbowy zostaje wyłączony o godzinie 17.
    - niektóre nasze produkty są personalizowane – tj. trzeba podać niezbędne dane, żebyśmy mogli wygrawerować odpowiedni tekst czy cokolwiek. Produkt kupiony, informacji zero. Piszemy wiadomość – nie odpowiada, dzwonimy – nie odbiera, piszemy sms – nie odpisuje. Ku…wa! Telefony przy ryju mamy prawie całe dnie, ale Karyna nie widzi, że dostała 100 maili, smsów i telefonów – których nie odbierze. Za tydzień dostajesz wiadomość – kiedy może się spodziewać wysyłki. Kurtyna.
    - tytuł aukcji – LAMPION DREWNIANY. Wiadomość – ten lampion jest plastikowy?
    - najgorszy sort kupujących to nauczyciele. Mówię wam to jest stan umysłu. Oni myślą, że jesteśmy uczniakami, którym pogrożą i będziemy im klękać u stóp. Najbardziej roszczeniowi, nie czytają opisu aukcji, a potem płacz. Chcesz coś wytłumaczyć przez telefon, bo sprawę można rozwiązać w 5 sekund (gdyby tylko nauczycielka przeczytała opis aukcji) to słyszysz – proszę mi nie przerywać! I tak wysłuchujesz, jakim jesteś gnojem, chujem, że wysyłasz takie gówno, a okazuje się, że po prostu nie zdjęli folii zabezpieczającej z produktu.
    - godzisz się, że jeśli dziś będzie opłacone, to wyślesz na drugi dzień, po czym klient idzie płacić PayU na pocztę! I tak czekasz na przelew 3 dni…
    - da się coś taniej? tak - proszę kupić na naszej stronie, jest prawie 30% taniej. A to nie, dziękuję.
    #zalesie #allegro
    pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika hello_7

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.