HostingHouse.pl to tani, szybki i bezpieczny polski hosting stron www. Codzienny backup, darmowe certyfikaty SSL oraz stale niskie ceny od 15 zł + VAT rocznie. Specjalizujemy się w obsłudze stron opartych o WordPress.

  •  

    #technologia #hosting
    Pytanko, gdzie teraz jakiś prosty hosting? Wymagania minimalne, domena + powiedzmy 20 giba na 3 adresy mailowe. Bez strony czy innych dodatków.

  •  

    #hosting #kiciochpyta #programowanie
    Gdzie najlepiej wykupić hosting do strony typu portfolio? Tak żeby łatwo dało się wszystkim zarządzać i żeby nie było jakoś bardzo drogo? Nie musi być to najtańsza opcja, ważne żeby było jak najmniej problemów i stosunek ceny do jakości był jak najlepszy.

  •  

    Hej Mireczki, chciałbym wykupić sobie domenę i hosting, ma ktoś doświadczenie gdzie będzie to najkorzystniejsze ?
    #domeny #hosting #www

  •  

    #programowanie #html #www #hosting

    Mirki pisze z pytaniem,

    Chcialbym zalozyc strone internetowa promujaca moja firme.
    Jak sie za to zabrac zeby koszty mnie nie przytloczyly? Moze z poradnikiem sam bym taka strone stworzyl, ale zalezy mi na jakotakiej jakosci . Mozecie polecic jakie kroki powinienem poczynic?
    Strona glownie dla reklamy, beda tam zdjecia jakis opis i kontakt.
    pokaż całość

  •  

    #hosting
    Czołem wszystkim. Który hosting dla niewielkiej prywatnej strony lepszy ?
    OVH ( całkiem niska cena )
    Czy może sojowy. Ma ktoś doświadczenia z tymi hostami ?

    •  

      @DarSan: Ceny u nas są stałe, czyli cały czas 25 zł + VAT (30,75 zł brutto).

      +: DarSan
    •  

      @sohost: ja bym jednak takich wniosków nie wyciągał i nie stawiał tego jako powód różnicy w cenie, szczególnie że akurat OVH to ma serwery z tymi dyskami bardzo tanie. Inna sprawa, że najtańsze pakiety mamy w podobnym przedziale cenowym - 25 zł za 1GB vs. 40 zł za 2GB.

      @DarSan: generalnie nie chciałbym tutaj zdradzać takich szczegółów. Na pewno duże znaczenie ma tutaj marża, ale generalnie na cenę wpływa bardzo wiele czynników, przy czym nie traktowałbym tego na zasadzie "im taniej tym gorzej". Skorzystaj z okresu testowego, sprawdź sam czy usługa Ci odpowiada, choć inna sprawa że takich elementów jak nasze autorskie oprogramowanie WAF możesz nie zauważyć, bo właśnie o to w tym chodzi (żeby nie odczuwać negatywnych skutków jego działania, ale też jednocześnie zminimalizować ryzyko włamań czy spamu). pokaż całość

    • więcej komentarzy (15)

  •  

    Jaki tani hosting pod bloga WordPress który będzie miał może ze 100 odwiedzin w miesiącu? #hosting #webdev

    •  

      @nietrywialny: pf, myślę że to nie musi być kwestia wiary. Oczywiście nie jestem w stanie Ci tego udowodnić (przynajmniej nie przychodzi mi do głowy żaden pomysł), ale jakimś wyznacznikiem może być staż: naszego konta (mniej niż miesiąc) i konta @Dibhala (ponad 12 lat). Gdybyśmy chcieli bawić się w szeptankę, to założylibyśmy oba konta w podobnym czasie. Dobra, kończę, bo wyjdzie że winny się tłumaczy ( ͡° ͜ʖ ͡°) pokaż całość

      +: Dibhala
    •  

      @nietrywialny: ale weź na chwilę odłóż ten swój jad skierowany w naszą stronę od samego początku i powiedz: jak? No serio, weź wymyśl sposób, który z naszej strony będzie Ci w stanie udowodnić, że nie robimy tutaj szeptanki i jeśli tylko będzie do wykonania (bez naruszania prawa, prywatności itd), to go wykonamy. Żeby tylko Ci jakoś dogodzić ( ͡° ͜ʖ ͡°) Skończmy ten temat raz na zawsze. Bo jak zacząłeś od tego agresywnego kontaktu z nami i najeżdżania tu na nas, to nieważne jak bardzo idziemy Ci na rękę (zwrot kasy, usunięcie danych osobowych, przyznanie się do błędów, przeprosiny itd itp), tak nie widzisz nic poza jakimś knuciem, trikami, bełkotem marketingowym, amatorszczyzną i wszystkim, co najgorsze. Mam wrażenie, że teraz to już w ogóle przyczepiłeś się o to, że piszę kulturalnie i z szacunkiem, bez "wykopowego" obrażania i trochę Cię to drażni, bo przez to temat nie jest chwytliwy, nie można napisać że "hostinghouse obraża klientów hurr durr"... no przykro mi, ale ode mnie tego nie usłyszysz.
      Można Ci w ogóle jakoś dogodzić? ¯\_(ツ)_/¯
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (22)

  •  

    Cześć planuje wrzucić swoją stronę do sieci. Nic wielkiego strona główna, 4 podstrony. Stworzyłem już swoją stronę na localhostcie w wordpressie i teraz moje pytanie laika: jaki hosting wybrać+ domenę . Chodzi o to żeby łatwo przenieść dane na domenę bez większej zabawy z phpmyadmin .
    #hosting #informatyka #domeny

  •  

    Panie i Panowie! Obiecałem #info o pieczarce, który wyrosła na gnojowniku zwanym mylnie krajowym rynkiem firm hostingowych i dzisiaj to się stanie.
    Ale zanim to nastąpi to opowiem wam jakich #januszbiznesu spotkałem i na jakie rzeczy zwracałem uwagę. Będzie subiektywnie, ale mam nadzieję, że komuś pomoże.
    Nie będzie o @nazwapl_tk i @home-pl, bo pewnie wiecie jakie mam zdanie na ich temat. Tym bardziej, ze ten drugi pozywa za komentarze na wykopie... ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
    Ale za to będzie o #h88 i ich marce @hekkonet , która jest takim dnem, że szkoda gadać. Byłem z #hekko ponad dekadę i do 2016 roku ta firma była bardzo dobrym średniakiem. Ani idealna, ani super zła. Taka w sam raz. Od 2016 roku ceny w góre, usługi (i IQ supportu) w dół. W ogóle moja przygoda z nimi to jest temat rzeka na osobny wpis. Zresztą wiecie co zrobili #linuxpl... Zmieniamy nazwę i udajemy, że jesteśmy nowi. Może rynek się nie skapnie...

    Pierwsza rzecz, to na co zwracałem uwagę:
    - jak działa support
    - stosunek jakości do ceny.

    Na deklaracje sprzętowe patrzę z przymrużeniem oka, bo wiadomo, że wszystko wyjdzie w praktyce, tym bardziej, że na rynku jest dużo podobnych ofert. Dodatkowo zwracam uwagę, że sprawdzałem shared #hosting, a nie #vps, czy #serwer dedykowany, bo na moje dzisiejsze potrzeby jest wystarczający. Oczywiście będę pisał w uproszczeniu, bo wyszłoby za długo.

    Na pierwszy ogień poszedł #atthost, bo mieli bardzo dobre opinie. Tym bardziej, że mieli napisane jak bardzo dbają o bezpieczeństwo stron www. Ale okazało się, że ich losowy serwer wrzucony na #shodan wywalił listę podatności długą jak papier toaletowy Grażyny kupiony na czas pandemii. Na mojego mejla z pytaniem czemu jest tyle potencjalnych dziur ich #bok odpisał, że "shodan się nie zno". Rozumiem, że takie zautomatyzowane skanery są podatne na błędy, ale chyba nie na tyle. To mi atthost odpisał, że jednak shodan się zna, a te "dziury" to ich autorskie honeypoty...

    Reasumując support atthosta odkrył Shodan Schrodingera, co się zno i nie zno jednocześnie

    Sprzętowo: brak opinii
    Support: Powinni się zając fizyką kwantową, a nie obsługa klienta.
    Ogólna ocena: 1/5

    Drugi na warsztat wziąłem @hostinghouse_pl, który od niedawna gości na Wykopie. Założyłem konto i zalogowałem się do DA. Przejrzałem wszystko i nie znalazłem opcji konfiguracji WAFa. Zrobiłem ticket do supportu i zapytałem gdzie są ustawienia do #firewall. Odpisano mi lakonicznie, że "wszystko znajdę w DA". Zgodnie z sugestią przejrzałem #directadmin jeszcze raz i znalazłem tylko enigmatyczną usługę, która się nazywała Web Spam Protector. Napisałem ponownie, wymieniając, co znalazłem, ale niestety nie było tam WAFa. Tym razem dowiedziałem się, że jednak nie ma. W sumie to jest, ale tylko część i właśnie to był ten WSP. Zapytałem się czemu za pierwszym razem wprowadzono mnie w błąd, bo mi napisano, że WAFa znajde w DA, a jednak go tam nie było, tylko jakaś część. To mi odpisano, że jak mi się nie podoba, to mogą mi zwrócić pieniądze...( ͡º ͜ʖ͡º) Oczywiście spakowałem mandżur i skorzystałem z opcji zwrotu kasy.

    Reasumując support bardzo sprawnie i szybko oddał mi hajs. Pewnie mają w tym spore doświadczenie.

    Sprzętowo: brak opinii
    Support: Jak ci sie nie podoba, to tam są drzwi.
    Ogólna ocena: 1/5

    Trzecia fala, to był #kru Tu praktycznie nie miałem żadnych problemów do czasu integracji z #cloudflare. Sprzętowo szybki i wydajny hosting. Niestandardowy, ale czytelny i intuicyjny DA. BOK odpisywał zawsze uprzejmie i bardo sprawnie. Tak jak wspomniałem kłopoty zaczęły się z cloudflarem, bo zwracał wynik 526. CF nie był tu winowajcą, bo działał idealnie z każdym innym hostingami, ale nie z #krupl. Ostatecznie admini z kru uprzejmie stwierdzili - jak to admini - " u nas działa".

    Reasumując jak ktoś nie chowa stron za CF, to spoko hosting. Po drugie to młoda firma i należy dać jej szansę, bo jeszcze nie jest skalana manierami większości firm hostingowych z PL. No i ceny całkiem spoko.

    Sprzętowo: Szybki i wydajny hosting.
    Support: Bardzo sprawny i uprzejmy, chociaż poległ z CF.
    Ogólna ocena: 3/5

    Czwarta ściana na jaką trafiłem to był #netmark. W sumie nie pamiętam, co mi nie pasowało, ale szybko się pożegnaliśmy. Zadzwoniłem na BOK, żeby usunęli moje dane zgodnie z RODO i konto testowe, to mi zasugerowali zrobienie zgłoszenia do "księgowości". Tak zrobiłem i w ciągu kilku godzin dostałem potwierdzenie. Potem się okazało, że tak mocno usuwali moje dane, że po 3 dniach dostałem fakture VAT. Zadzwoniłem na BOK czemu dostaję fakturę jak potwierdzili usunięcie danych, to się Pani dziwiła po co do niej dzwonię... ( ಠ_ಠ) I tak w ogóle to na nią krzyczę...

    Reasumując firma nie umie usunąć danych,a BOK ma pretensje, że w ogóle dzwonisz XD

    Sprzętowo: brak opinii
    Support: Nie umie w obsługe klienta i w RODO
    Ogólna ocena: 1/5

    Piąta kolumna to było #thecamels i znowu rozczarowanie, bo mimo świetnych opinii w necie, panowie z supportu nie dali rady.. Problem się zaczął jak chciałem sobie przepisać dyrektywy #htaccess, ale żadna z dokumentacji do apache 2.4+ nie działa. Prócz oficjalnej dokumentacji przeczesałem #stackoverflow i nic nie działało. Trzeba pochwalić ekspresowe odpisywanie supportu. Pan Marcin O. mega uprzejmy, ale jego kolega to pisał do Ciebie na Ty jak do kolegi spod Żabki. Niemniej Pan Marcin nie pomógł, bo regułki, które wg niego działały zwracały kod 500.

    Reasumując firma ma śmieszny system testowych serwerów (w praktyce wygląda to jak składanie wniosku) i trochę trzeba poczekać na aktywację, bo to ręcznie przyklepuje człowiek. Plus świetnie rozpisane poradniki, ale ja jednak wolę intuicyjne rozwiązania, a do pomocy sięgać w ostateczności. No i generalnie droga firma.

    Sprzętowo: brak opinii
    Support: Obsługa kontrastowa, ale ostatecznie nie pomogła. Plus dla Pana Marcina, który przeprosił za kolegę.
    Ogólna ocena: 2/5

    Jeszcze kontaktowałem się telefonicznie z jedną firmą, ale nie pamiętam nazwy. Za to pamiętam rozmowę, bo Pan handlowiec powiedział mi, że nie mają okresów testowych, bo ich usługi są tak tanie, że można sobie pozwolić na takie ryzyko. Kupujesz serwer na rok, a jak Ci nie pasuje po tygodniu porzucasz. Logiczne przecież. ¯\_(ツ)_/¯

    Ostatecznie mój wybór padł na @LHpl. Praktycznie testy jakie prowadzę, gdzieś od 9 dni, nie przyniosły mi żadnych problemów. Strony śmigają 4 szybciej, niż na #hekko - zresztą każdy hosting działa szybciej od @hekkonet ... (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
    Minusem jest panel. Bardzo ubogi, ale jednocześnie czytelny i mimo, że autorski, to bardzo łatwo się do niego przyzwyczaić.
    Za miesiąc podobno ma być nowy panel, który będzie miał więcej funkcji, więc tu poczekam z ostateczną oceną.
    Bardzo na plus jest Biuro Obsługi Klienta, bo nie leją wody, tylko jawnie mówią, że jak czegoś nie wiedzą, to nie wiedzą, ale się dowiedzą. I masz dwie opcje. Chwilę poczekać albo zostawić namiary i oddzwania do Ciebie ktoś bardziej techniczny. W ogóle po 3 dniach zadzwonił do mnie Pan i zapytał czy wszystko ok i czy potrzebuje pomocy z serwerem. Efekt WOW bardzo miły i pewnie był tylko zabiegiem marketingowym, to jednak nie jest w standardzie u innych firm.
    Stosunek jakości do ceny bardzo dobry!

    Ogólna ocena 4/5 za ten słaby panel zaprojektowany dla nietechnicznych.

    #wordpress #linux #hekko #hekkopl #serwer #vps #hosting

    Chciałeś, żebym wołał, to wołam @malamute. Enjoy!
    pokaż całość

    •  

      Jako że zostaliśmy wywołani do tablicy, to dodam dwa zdania. Nasza polityka zwrotów (30 dniowa gwarancja satysfakcji - zwrot pieniędzy w przypadku niezadowolenia, nieliczna i jedna z pierwszych na polskim rynku hostingowym) związana jest z chęcią zadowolenia każdego klienta, bo wychodzimy z założenia, że zwyczajnie nie da się zadowolić każdego świadcząc usługę, więc ta pozostała część odzyskuje pieniądze aby znaleźć inną/lepszą firmę. Zwykle ludzie są szczęśliwi z takiej możliwości, bo nie muszą się męczyć np. rok z firmą, która nie spełnia ich oczekiwań (zresztą sam zauważyłeś taki przypadek u naszej konkurencji), ale jak widać życie uczy ciągle czegoś nowego i nawet w tym da się znaleźć problem ;)

      Kwestię zmiany nazewnictwa w panelu DA oraz rozszerzenia dokumentacji technicznej weźmiemy pod uwagę przy najbliższych aktualizacjach oprogramowania, dzięki za te uwagi.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (17)

Osiągnięcia (1)