•  

    Kolejna aktualizacja #vaultomb dostępna jest już do pobrania iOS/Android. Główne zmiany to nowe tłumaczenia (Hiszpański, Rosyjski i Niemiecki). W planach była również wersja Węgierska (tłumacz po tygodniu ciszy odezwał się że jednak nie ma czasu nad tym pracować) oraz Malezyjska (zapłaciłem tłumaczowi z reddita jednak jakość była tak niska, że odpuściłem temat). Dodatkowo doszedł globalny czat per język, gdzie można pisać "po swojemu". Graczy Androida ucieszy na pewno fakt, że belka nawigacyjna zasłaniająca 1/5 ekranu (tylko na części urządzeń) została naprawiona :)

    Dodatkowo przygotowałem krótkie podsumowanie jak wyglądała praca nad projektem i jak zmieniał się wygląd samej gry: http://imgur.com/a/Ts28q Trochę żałuję, że nie mam więcej zrzutów z tego okresu ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    Graczy przybywa (szczególnie w ostatnim tygodniu), powstaje dużo nowych gildii, na czacie globalnym pojawiają się nawet czasami wiadomości od graczy. Oby tak dalej, można się teraz skupić na nowych mechanizmach.

    Serdeczne dzięki dla @Spojler22 (to Ty prawda?) za królowanie nad wyłapywaniem bugów i zrobieniem przypadkowego (czy oby na pewno) DDoSa z przeglądarki Vivaldi, buziaki! (。◕‿‿◕。)

    https://vaultomb.com/

    #gamedev
    pokaż całość

  •  

    Wcale nie zniknąłem i dalej rozwijam #vaultomb Wczoraj wpadła spora paczka ze zmianami, a od dzisiaj oficjalnie wspieram również wersję przeglądarkową. Strona główna projektu została odświeżona i zawiera teraz linki do wszystkich trzech wspieranych platform: Android, iOS, Przeglądarka (testowane na Chrome/Firefox).

    - Strona: Homepage
    - Android: Google Play
    - iOS: App Store
    - Browser: Play now

    #gamedev #programowanie #googleplay #appstore
    pokaż całość

    GFY

    źródło: thumbs.gfycat.com

  •  

    Nowy update z milionem poprawek i dwoma nowymi systemami dla #vaultomb dostępny jest już do pobrania. Nowe systemy to:

    - Questy - http://imgur.com/a/BDOF5 - dodatkowy sposób na zarobienie dużej ilości XP i waluty. Przewidzianych jest kilka rodzajów w dwóch wariantach: łatwy (~3 dniowy) i trudny (~6 dniowy). W przyszłości chcę dodać jeszcze dwa bardziej złożone rodzaje questów.
    - Zarządzanie rolami w gildii - osoba która założyła gildię może mianować innych członków jako liderów, dzięki czemu mogą oni zapraszać nowe osoby, atakować inne gildie, czy sami podnosić poziom budynków! To tak na wypadek jakby prezes gildii poszedł na urlop

    Z tym milionem poprawek trochę przesadziłem, ale po założeniu nowego konta na dziewczynę i pograniu przez kilka dni wyłapałem mnóstwo drobnostek występujących na niższych poziomach. Od teraz powinno być gładko.

    Dzisiaj startuję ze sporą funkcjonalnością - WARSZTAT http://imgur.com/a/9l5ZT - który pozwoli graczom zmielić niepotrzebne rzadkie przedmioty na coś w rodzaju klejnotów (do ustalenia) i osadzić je w podstawowym ekwipunku. Oczywiście żeby osadzić klejnot najpierw trzeba wydłubać slot w przedmiocie, co będzie się wiązało z małym wydatkiem+ryzykiem że przedmiot przepadnie na wieki wieków w trakcie modernizacji. Dużo pracy, dużo do przemyślenia - ale trzeba to trochę bujnąć do przodu.

    Ciutka statystyk, chociaż w sumie wygląda to niemal identycznie jak wszystkie poprzednie produkcje. Mierny start, dużo odinstalowań.

    - Dzienna liczba pobrań oscyluje w graniach 3-5 (╯︵╰,)
    - Stosunek wszystkich instalacji do aktywnych instalacji - http://imgur.com/a/iYymN
    - Aktywne instalacje per kraj - http://imgur.com/a/BzCat (Polska > USA > NIC NIC NIC NIC NIC)
    - Zarobki xD - http://imgur.com/a/WU1kX - zbliża się moment krytyczny w którym zwrócą się wydatki na prąd

    Statystyki wyglądają okropnie, graczy brak, nic się nie dzieje. W rzeczywistości jest ciut inaczej - aktywnych graczy z tygodnia na tydzień przybywa, w samej grze wykonywanych jest coraz więcej akcji (eksploracje, walki miedzy graczami, praca, zbieranie nagród). Plan na najbliższe tygodnie jest taki, aby dokończyć funkcjonalność warsztatu i rozpocząć reklamowanie gry w sieci. Niczego mi teraz bardziej nie potrzeba niż większej liczby aktywnych graczy (i nowych gildii do rywalizacji). Generalnie gdyby była to moja pierwsza produkcja na mobilki to bym to wyrzucił w cholerę, zamknął cały projekt i schował się ze wstydu pod stołem, że projekt nie wypalił jak to sobie wymarzyłem w momencie wrzucania wersji 1.0.0. Wiem jednak, że to moment przejściowy i wszystko się jeszcze bujnie (nie wiem w jakiej skali ale na pewno tak będzie [musi {proszę}]).

    Do usłyszenia #gamedev #iosdev #androiddev #angular #ionic
    pokaż całość

    źródło: quests.png

  •  

    Aktualizacja dla #vaultomb dostępna jest już do pobrania z Google Play (w App Store powinna pojawić się do piątku). Największą zmianą jest przepisanie praktycznie całej warstwy wizualnej na nowo, żeby bardziej pasowała do małych ekranów mobilnych. Nie jest to jeszcze finalny design, mam na oku kilka pomniejszych poprawek, ale nie chciałem przeciągać tego etapu w nieskończoność. Przy okazji naprawione zostały pomniejsze babole, a cała gra działa dużo płynniej (Android i iOS). Z tego miejsca chciałem również przeprosić wszystkich graczy iOS, którzy do momentu aktualizacji mają trochę utrudnione granie (drobne babole) - prośba o cierpliwość :)

    Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.puppybox.vaultomb
    iOS: https://itunes.apple.com/us/app/vaultomb-post-apocalyptic-rpg/id1227277525

    #gamedev #ios #android
    pokaż całość

  •  

    Wróciłem z urlopu, pora podziergać coś przy #vaultomb Nie sądziłem w momencie wydawania gry, że będzie jeszcze tyle do zrobienia, a z każdym dniem dochodzą nowe zgłoszenia i pomysły w którą stronę dalej się rozwijać. Na chwilę obecną, jako że nie ma już krytycznych błędów, a rozgrywka przebiega stosunkowo bezproblemowo postanowiłem popracować trochę nad interfejsem, żeby nie był tak ubogi i biedny (oraz bardziej dopasowany pod urządzenia mobilne). Nie mam zacięcia artystycznego, nie wiem jak łączyć kolory, rysować nie potrafię, dlatego obecny look nie zachwyca. Stąd może zaapeluję do mirków z tagów #rysujzwykopem #tworczoscwlasna #gamedev - może jest ktoś zainteresowany dołączeniem do projektu do roli grafika 2D (specjalisty do wizualizacji 2D?) w zamian za udział w zyskach/kasę/coś innego? Potrzebuję osoby która potrafi przygotować ekran (UX), rozmieścić na nim elementy (przyciski, listy), ografikować i pociąć do gotowych elementów. Jeśli znasz html/css tym lepiej - możemy razem implementować ekrany po stronie aplikacji. Do tej pory prowadziłem projekt w pojedynkę, ale to może być dobry czas żeby bujnąć się dalej patrząc na to, ile nowych ficzerów jest na horyzoncie. Więcej o mnie można zobaczyć na Linkedin

    Progress na dzisiaj to zmiana wizytówki gracza na ekranie głównym - jest lepiej, czy jednak w złą stronę to idzie? Elementy do UI które będę wykorzystywał w przypadku solo-developmentu to https://www.gamedevmarket.net/asset/space-gui-interface-of-the-future-8782/

    Przypomnę jeszcze link do aplikacji - https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.puppybox.vaultomb

    Pisałem wcześniej, że podzielę się statystykami ze sklepów - tak będzie, na chwilę obecną nie ma jednak nic ciekawego do pokazania i opisania. Potrzeba czasu, żeby wszystko się dograło i zaczęło buczeć :)
    pokaż całość

    źródło: vaultomb_ui.png

  •  

    Po długich walkach #vaultomb został właśnie opublikowany w sklepach #android i #ios. Jest to darmowa gra RPG osadzona w klimacie post apokaliptycznym. Rozwijamy postać, zbieramy coraz lepszy ekwipunek, eksplorujemy lokacje, walczymy między sobą, lub grupowo w najazdach gildii. W miniaturce załączyłem pierwszy zarejestrowany zrzut ekranu z końcówki lutego, aktualny wygląd można zobaczyć przed pobraniem lub na oficjalnej stronie https://vaultomb.com/ (też mam https (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■))

    Bezpośrednie linki do pobrania:
    - Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.puppybox.vaultomb
    - iOS - https://itunes.apple.com/us/app/vaultomb-post-apocalyptic-rpg/id1227277525

    Wszelkie błędy, pomysły, sugestie zgłaszajcie bezpośrednio tutaj, lub piszcie w grze do gracza z nickiem rabarbar. Jest to pierwsze wydanie i może zawierać pewne niedociągnięcia nad którymi obecnie pracuję, lub będę pracował w nadchodzących dniach :)

    Trochę informacji odnośnie samej produkcji dla #gamedev #programowanie

    - Aplikacja mobilna napisana jest w Ionicu (ionic3) tzw. aplikacja hybrydowa. Wspólny codebase dla iOS i Android
    - Backend dla aplikacji (REST API) stoi na digitalocean.com i napisany jest w Python/Django
    - Rozłożenie technologii procentowe w projekcie: Python 49.0% | TypeScript 27.1% | HTML 13.2% | CSS 10.0% | Other 0.7%
    - 798 commitów na repo
    - Jeden branch, jeden kontrybutor
    - Koszt rzeczywisty projektu: ~1000zł na assety (duszy artysty u mnie brak)
    - Koszt teoretyczny projektu: ~70000zł (licząc przepracowane godziny po stawce komercyjnej, nie traktujcie tego zbyt dosłownie)
    - Model biznesowy to reward video + IAP do pozyskiwania waluty premium
    - Windows Mobile - teoretycznie podobno się da, jak odgrzebię w szafie komputer z Windowsem to zobaczymy jak to wygląda
    - Pytania?

    Z racji tego, że dzisiaj ma miejsce premiera nie mam chyba już żadnych fajnych danych (chyba że macie pytania, śmiało). Za jakiś czas jak będzie wystarczająca ilość danych do zaprezentowania planują powtórkę z https://www.wykop.pl/wpis/22578023/zainspirowal-mnie-ostatni-wpis-od-rejke-dotyczacy-/

    #fallout #gry #chwalesie #grahalyptic
    pokaż całość

    źródło: vaultomb.png

  •  

    Projekt #grahalyptic (a raczej #vaultomb) zbliża się wielkimi krokami do fazy stabilnej i ma już wszystkie funkcjonalności które chciałem zaimplementować w etapie pierwszym. Zajawka nie opada, wprost przeciwnie, lecimy dalej!

    Changelog:

    - Nadanie nazwy produktu i wystartowanie z domeną - https://vaultomb.com/
    - Zamknięcie kwestii zarządzania gildią - zapraszanie, odrzucanie, przyjmowanie zaproszeń. Możliwość wyrzucenia nieaktywnych graczy.
    - System walk grupowych między gildiami
    - System dotacji złota do skarbca gildii (na wspólny cel rozbudowy)
    - Gildia ma własny zestaw budynków który podnosi ilość zdobywanego doświadczenia i złota przez członków.
    - System osiągnięć który zwiększa statystyki postaci + daje złoto podczas odblokowania
    - Dodane wyświetlanie rzadkości przedmiotu do wszystkich ekranów (normal/rare/legendary/ancient) i poprawienie dropu
    - Naniesienie nowych grafik na większość przedmiotów (koniec powtarzających się przedmiotów z niepasującym zdjęciem)
    - Optymalizacja szybkości ładowania (obrazki do sprajtów, wyrzucenie zbędnych bibliotek)
    - Zwiększenie maksymalnego poziomu z 30 na 100
    - Możliwość logowania z użyciem konta FB
    - Kolejne porcje balansu
    - Pomniejsze i większe zmiany kosmetyczne
    - Dziesiątki bugfixów

    Następny cel to testy na urządzeniach mobilnych natywnej aplikacji. Jak wszystko będzie grało i śpiewało nastąpi restart gry (wipe) do ustawień fabrycznych i wyjdzie stable. Rozumiem przez to start prawdziwej gry bug-free (w miarę możliwości) oraz zajmę się reklamowaniem gry gdzie trzeba :) Myślę, że to kwestia 2 tygodni z racji tego, że najbliższy czas minie mi pod banderą pracy komercyjnej (z czegoś trzeba żyć).

    #gamedev
    pokaż całość

  •  

    Sporo się dzieje przy projekcie. Miałem więcej wolnych przebiegów niż się spodziewałem na początku tygodnia, więc i postęp jest bardziej widoczny. Nie prowadzę jako takiego changeloga, ale z historii zmian mogę wyczytać co nowego:

    - Lista graczy z rankingiem i szukajką
    - Strona szczegółowa gracza
    - System prywatnych wiadomości
    - System "lochów" do eksploracji, w którym bijemy znacznie mocniejsze stworki, a drop jest zapewniony, że będzie i będzie to coś dobrego
    - Drobne zmiany w UI
    - System bractw w wersji wczesnej alfy. Można je założyć, zaprosić graczy i to w sumie tyle. Taki core, ale nie ma obecnie żadnego realnego zastosowania (praca wre)
    - Pokazywanie timera informującego kiedy będzie można znowu walczyć (co 10 minut, max 10 razy dziennie), czy też podjąć inną akcję która jest limitowana per czas
    - Poprawione wyświetlanie na większych rozdzielczościach
    - Szlifowanie balansu na różnych płaszczyznach
    - Wpięcie monitoringu w przypadku nieoczekiwanych błędów
    - Dziesiątki bug fixów (mniejszych i większych)
    - Pozabezpieczanie API przed nieautoryzowanym requestami. W jednej z paczek ze zmianami zrobiłem babola i po wejściu na detal gracza, a następnie w ekwipunek można było posprzedawać wszystko z plecaka, albo pozdejmować i zrobić golasa, który nie obroni się przed naszym planowanym atakiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Na chwilę obecną skupiam się dalej na systemie bractw, jest to aktualnie najważniejsza kwestia, którą trzeba jeszcze dokładniej przemyśleć i zaimplementować.

    W sumie tyle na dzień dzisiejszy. Jaram się!

    Zapraszam do rejestracji (mail może być nieistniejący, nie jest weryfikowany), testowania na bieżąco zmian i zgłaszania błędów/uwag/sugestii: http://188.166.144.214/

    Nie chcesz przegapić newsa? Obserwuj #grahalyptic

    #gamedev
    pokaż całość

    GIF

    źródło: grahalyptic_fight.gif (2.93MB)

  •  

    W wolnym czasie piszę małego #rpg w świecie post-apo na urządzenia mobilne i przeglądarki desktopowe i udało mi się dzisiaj wrzucić go na serwer (kartofel?). Obecnie jestem gdzieś we wczesnej fazie alfa, kilku kluczowych rzeczy jeszcze brakuje, aby mieć gotowy produkt, ale można już klikać i kombinować. Do tej pory w szczytowym momencie było dwóch użytkowników (ja z bratem) i serwer wytrzymał ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dajcie znać jak znajdziecie jakiegokolwiek buga/exploita, lub macie pomysł na dodatkowe ficzury do #gry tego typu.

    Adres: http://188.166.144.214/

    Nie ma domeny, wiem ( ͡° ʖ̯ ͡°) Przy rejestracji śmiało podawajcie maila w domenie @example.com, weryfikacja nie jest potrzebna.

    Aktualnie w planach jest:
    - BALANS - raczkujący balans między przedmiotami, atrybutami, przeciwnikami, drop rate, system nagród itd. Tutaj jeszcze dużo pracy potrzeba aby było to zrównoważone, ale w porównaniu do wersji sprzed 2 tygodni to jest niebo, a ziemia.
    - Logowanie po facebooku
    - Lista wszystkich graczy, ranking, strona profilowa
    - Klany - wielka niewiadoma. Wiem, że coś takiego powinno się pojawić, ale nie mam jeszcze gotowego konceptu jak powinno to wyglądać.
    - Nagradzanie za regularną grę (coś takiego widziałem w pokemon go) - czyli bonusowe złoto/xp/cokolwiek dla graczy którzy logują się codziennie
    - Achievementy zwiększające statystyki (badge?) - np. wygraj 100 walk = +2 siły / wyeksploruj 1000 lokacji = +5 endurance itd
    - Handel między graczami - ogromna niewiadoma, która zostanie podjęta ewentualnie na końcu prac. Łatwiej będzie zrobić sensowny system klanów.
    - Poza eksplorowaniem standardowych lokacji umożliwić przeszukiwanie krypt (Vault) które są wielopoziomowe i mają mocniejszych przeciwników (raidy?)
    - Muzyka/dźwięki (z możliwością wyłączenia)

    Jako, że jestem człowiekiem z problemami decyzyjnymi i bardzo lubię zarówno #fallout jak i #arcanum, to dopóki nie mam finalnych assetów, nie wiem jak skończy świat gry (typowe post-apo vs steampunkowe post-apo z magią [wtf?]). Nie jestem niestety programisto-grafikiem i jedyne co potrafię dobrze to pisać kod, więc UI/ikony do gry finalnej będę musiał gdzieś kupić/zamówić jeśli będzie się to opłacało.

    Bym zapomniał, nazwa kodowa projektu to #grahalyptic Jak będzie się nazywał finalny produkt tego nie wiem, to nie jest najważniejsze jak to myśli dużo osób zaczynających pracę nad czymkolwiek :) #gamedev
    pokaż całość

  •  

    Zainspirował mnie ostatni wpis od @Rejke dotyczący podsumowania jej aplikacji mobilnej, więc chcę zrobić coś podobnego. Minął już prawie rok od momentu w którym opublikowałem pierwszą mobilną aplikację - Quiz for League of Legends. Po niej pojawiły się jeszcze 4 „forki” dla innych popularnych gier typu MOBA. Wszystkie dostępne są zarówno pod iOS jak i Android.

    Technologia:
    - Główną technologią jest Ionic 2, czyli framework do tworzenia hybrydowych aplikacji mobilnych. Co to jest aplikacja hybrydowa? Nie wiem, tak się przyjęło mówić na aplikacje pisane w technologiach webowych, czyli HTML/CSS/JS.
    - Pod spodem Ionica jest Angular 2, który dzięki temu, że dostarcza miliony rzeczy nie wymaga doinstalowywania kolejnych paczek, szukania do nich dokumentacji - wszystko jest elegancko spakowane i udokumentowane. Oczywiście ma wyższy próg wejścia niż bardziej niszowe frameworki jak np. Vue (które cenię za swoją prostotę i również używam), ale po poznaniu podstawowych konceptów idzie z górki.
    - Do obsługi natywnego API urządzenia wykorzystywana jest cordova. Czym jest natywne API? Wszystkie te cechy, które są charakterystyczne dla urządzenia i wymagają dostępu do „bebechów”. Mówię tutaj o IAP (zakupy wewnątrz aplikacji), reklamy (Admob, UnityAds), muzyka w tle, czy chociażby wibracja telefonu.
    - Języki wykorzystane przy tworzeniu aplikacji to (wg. Githuba):
    - TypeScript 45.6% - core aplikacji, logika, miliony pytań bez odpowiedzi. Język okazał się dla mnie dużo bardziej przyjazny od gołego JavaScriptu z racji tego, że całe życie into OOP.
    - Python 26.2% - co robi Python w aplikacji hybrydowej? A no służy do tego, żeby parsować oficjalne strony danej gry i budować JSON’y z pytaniami, ściągać obrazki, czy też zautomatyzować proces budowania apki. Nie sądziłem, że wyjdzie tego aż 1/4 całej aplikacji.
    - HTML 19.3% - struktura szablonów informująca co ma być prezentowane użytkownikowi
    - CSS 5.9% - pliki z dodatkowymi stylami w formacie *.scss
    - JavaScript 3.0% - kilka plików jest w gołym JS (nieistotne)

    Marketing:
    W początkowej fazie reklama nie istniała. Po prostu wypuściłem aplikację i czekałem na cud (dobry produkt się sam obroni). Po 2-3 tygodniach zebrałem jakieś 30 pobrań i ani jednej oceny. Postanowiłem coś z tym zrobić i podesłałem aplikację do znajomych/rodziny z prośbą o sprawdzenie i ocenienie, aby wskoczyła wyżej w rankingu wyszukiwarki. W pracy również pokazałem grę kilku znajomym. Wpadło kilka pozytywnych ocen, komentarzy. W tym momencie (kwestia dni) ilość pobrań zauważalnie poszła w górę (już nie 2 pobrania dziennie, a np 6-10), więc ruszyłem dalej i reklamowałem się na forach tematycznych, a nawet tutaj na Wykopie. Dostałem sporo feedbacku odnośnie tego co jest skopane, co można by dodać, a co poprawić, zwłaszcza, że od kilku lat nie miałem już styczności z żadną grą tego typu, więc nie wiedziałem czego właściwie oczekują gracze. Z tego miejsca dzięki wielkie dla @vind który bardzo mi pomógł swoimi przemyśleniami i radami! Tutaj marketing się urywa, nie podejmowałem żadnych dodatkowych kroków, zwłaszcza, że ilość dziennych pobrań rosła z każdym dniem, a ja nie miałem budżetu aby promować to za prawdziwe pieniądze. Aktualnie ilość dziennych instalacji oscyluje w graniach 650-800.

    Zarobki:
    Pieniądze to nie temat tabu. Trudno określić, czy aplikacja zarobiła dużo, czy też mało. Jeśli przeliczyć godziny przepracowane nad projektem, do tego ile z tego mam, to zdecydowanie utopiłem. Jednak nauka nowych technologii się opłaciła i wiedza którą zdobyłem pracując nad projektem, zwraca się każdego dnia pracy komercyjnej (myślę, że już dawno się zwróciła w takim rozumieniu i teraz tylko zarabia na siebie). Większość pieniędzy pochodzi ze standardowego banera reklamowego dostarczanego przez AdMob ~10 000zł.

    Screen z zarobków: http://imgur.com/a/cBk2h

    Dodatkowo wykorzystuję tzw „reward video” do pozyskiwania wirtualnej waluty, których dostawcą jest Unity. Całkowity zarobek od Unity to ~1000zł.

    Oczywiście to nie wszystko, bo w aplikacji gracz ma możliwość usunięcia reklam za ~3,50zł, więc do tego dochodzi zysk:

    - Android: ~350zł
    - iOS: ~30zł

    Łączne zarobki to około 12 000zł

    Jak widać mam średnio monetyzujących się użytkowników, ale to nic, nie narzekam. Pamiętajcie o tym, że wszystkie zarobki podlegają opodatkowaniu, więc nie jest tak różowo :)

    Pobrania:
    - Android: Łączna ilość pobrań ~220k. Aktywnych: ~30k
    - iOS: Łączna ilość pobrań: Łączna ilość pobrań: ~4k . Aktywnych: ~900

    Inne benefity:
    Po wprowadzeniu do aplikacji wirtualnej waluty, dałem możliwość graczom otrzymania jej w dość dużej sumie, w zamian za polubienie mojego fanpage i konta na twitterze. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, bo "za darmo" zbieram fanów, których mogę bezpłatnie informować o nowych aplikacjach, a to daje na prawdę dużo (sprawdziłem już przy okazji innej aplikacji wydanej przed świętami). Będzie to dobra wyskocznia, gdy wydam większą grę nad którą obecnie pracuję.

    Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.puppybox.quizlol
    iOS: https://itunes.apple.com/us/app/quiz-for-league-of-legends-ultimate/id1107274781?mt=8
    FB: https://www.facebook.com/puppy.box.studio/?fref=ts (~900 fanów)
    Twitter: https://twitter.com/puppybox_mobile (~120 fanów)

    Na pewno ominąłem wiele rzeczy, więc jeśli macie jakiekolwiek pytania - śmiało.

    #gamedev #androiddev #ionic #angular #puppydev
    pokaż całość

    źródło: AdMob.png

  •  

    Próba wypuszczenia nowej aplikacji z kawałami na iOS zakończyła się smutno. Dostałem odpowiedź od Apple, że jeden ze zrzutów ekranu zawiera dowcip, który może obrzydzić użytkowników w wieku 4+. Trzeba będzie zmienić na coś bardziej poprawnego politycznie i smakowo. Ktoś poleci coś sensownego?

    Na Androidzie przeszło bez problemów, widać mają mocniejszą psychikę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.puppybox.perelki

    #ios #programowanie #ionic
    pokaż całość

    źródło: disgusting_joke.jpg 18+

  •  

    Hej,

    pokaż spoiler Mój pierwszy wpis na wykopie, trochę trema.


    Napisałem swoją pierwszą aplikację pod iOS i Androida - Quiz for League of Legends. Jak
    nazwa wskazuje jest to Quiz oparty na danych z League of Legends ( ͡° ͜ʖ ͡°) Aplikacja jest całkowicie
    darmowa i polega na odpowiadaniu na zadane pytania dotyczące championów, przedmiotów i skilli.
    Odpowiedź poprawna daje Wam punkty (w zależności od czasu odpowiedzi i braku pomyłek), a zła
    prowadzi do szybkiego rozpoczęcia zabawy na nowo.

    Linki do pobrania:

    - Android Play Store
    - iOS Store

    Obecnie wspierane typy pytań to:

    - Skill hero - odgadnij który champion używa zadalnej zdolności
    - Hero skills - wybierz wszystkie zdolności danego championa
    - Attack type - określ czy dany champion walczy w zwarciu, czy na dystans
    - Item price - wybierz poprawną ceną przedmiotu spośród prezentowanych
    - Item recipe - przypomnij sobie receptę potrzebą do złożenia przedmiotu
    - [W TRAKCIE] Hero name - wybierz imie championa z dostępnej puli

    Ostatnia rzecz o której chciałem wspomnieć jest taka, że na koniec zabawy wysyłasz swój
    wynik i rywalizujesz z innymi graczami na poziomie indywidualnego fame'u, ale także
    poprzez wybranie flagi państwa którą chcemy osadzić przy nicku, czy ostatecznie przez
    rywalizację między platformami.

    Każdy feedback mile widziany, chętnie dodam nowe funkcjonalności, a tym bardziej poprawię
    błędy jeśli na takowe natraficie. Dajcie znać jeśli traficie na coś podejrzanego,
    lub macie pomysł na nowy typ pytań, lub całkowicie nową funckjonalność.

    GL & HF ʕ•ᴥ•ʔ

    #leagueoflegends #lol #ios #android #ionic
    pokaż całość

    •  

      @kamil-rykowski: Chodziło mi o to, że są przedmioty które każdy wie ile kosztują - te początkowe czy składowe, ale są też takie których nawet żaden challenger nie pamięta :D Dodatkowo nigdy nie kupuje się od razu pełnego itemu więc np każdy wie ile kosztuje Sheen, eteryczny duszek i ta różdżka za 850 ale zapytaj kogoś ile kosztuje cały lich bane to prawie nikt nie będzie wiedział.
      Link - kojarzę wszystkie ceny z "przepisu" ale nie znam pełnej ceny zakupu i w wyniku tego trzeba na szybko przypominać sobie cały przepis na przedmiot (co w sumie mogłoby być osobnym zadaniem), ceny każdego przedmiotu i je dodawać - no a na to czasu nie ma :/
      Ponadto są np. osobne itemy dla twisted treelane na którym nie dość że mało kto gra to jeszcze same itemy są prawie nigdy nie kupowane, frustrujące gdy masz wybierać w pierwszym pytaniu cenę takiego itemu jeszcze spośród 6 odpowiedzi różniących się o 50g.
      W sumie dosyć podobnie z umiejętnościami, moim zdaniem byłoby lepiej gdyby było np 6 do wyboru i trzeba było wybrać jedną, która należy do tego bohatera.
      Pytania o to czy postać jest mele czy range są w porównaniu do cen cholernie łatwe.

      Mam nadzieję ze opinia nieco Ci pomoże.

      Aaaa z butami mi się popieprzyło, masz rację, sorry :D
      pokaż całość

    •  

      @vind: Pełna zgoda co do cen przedmiotów, które tworzysz na podstawie innych - tutaj nikt nie będzie znał poprawnych wartości, bo są one po prostu nieprzydatne w normalnych rozgrywkach (kupujesz poszczególne składowe, a nie Lich Bane na raz) i nikt nie zaprząta sobie nimi głowy. Poprawię to w przy kolejnej aktualizacji, żeby tego typu przedmioty pojawiały się w dużo dalszych poziomach jako ostateczność. Przedmioty z Twisted Treeline zostaną wycofane (w przyszłości może pojawi się jakiś przełącznik w aplikacji żeby je pokazywać).

      Co do trybu "Hero skills" to na początku miałem właśnie tak jak piszesz, ale zmieniłem to, bo zbyt dużo poziomów polegała na pojedynczym tapnięciu palcem, a chciałem wprowadzić trochę urozmaicenia :)

      Opinia jest mega przydatna i właśnie taki feedback kocham <3 Merytoryczna sugestia od osób grających w League of Legends jest dla mnie na wagę złota, bo to dla Was powinna być ta gra :) Jeśli będziesz miał jeszcze jakieś sugestie zapraszam.

      PS. Odpowiedz też na PW - mam mały prezent za zestaw sugestii. Mam nadzieję, że grasz jeszcze w League :)
      pokaż całość

      +: vind
    • więcej komentarzy (9)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika kamil-rykowski

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (3)