•  

    Prawie ukończyłem modyfikację, której celem jest randomizacja i wprowadzenie dynamicznej rozgrywki. Bazuje ona na modyfikacji Expert AI.
    - nie ma startowego przemysłu ani armii czy floty, każde państwo otrzymuje przemysł(fabryki wojskowe, cywilne i stocznie) poza mapą z eventu z 20 losowymi wariantami(5% szans na każdy wariant)
    - wszystkie państwa, które mają co najmniej milion mieszkańców są obecne na mapie. Takie jak Tadżykistan włączyłem do sąsiednich państw, Luksemburg powiększyłem o Moseland.
    - zakaz sojuszy i nowych frakcji
    - zakaz gwarancji
    - państwa tworzą roszczenia jeśli czują się silniejsze i nie prowadzą wojny
    - wszystkie państwa mogą prowadzić wojny
    - komputer zawsze będzie anektował zdobyte terytorium
    - wszyscy mają te same startowe szablony i technologie
    - więcej surowców i są bardziej rozproszone
    - znacznie zwiększony koszt technologii poza doktrynami
    - każde państwo otrzymuje dodatkowy slot badawczy
    - zmienione prawa mobilizacyjne 6%/6.5/7.5/10/15/20/25
    - możliwość korowania nowo zdobytych terytoriów za pomocą decyzyj
    - niezbędne bonusy dla komputera
    #hoi4
    pokaż całość

    źródło: 1.jpg

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika kocio90

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (3)