@ktoosiu: Miło słyszeć :)
Polska gra rewelacją Kickstartera
Superhot to gra FPS, w której czas płynie tylko wtedy, gdy gracz decyduje się na ruch. Twórcy porównują ją do gry w szachy, z tą różnicą, że Superhot jest typową „strzelanką”. Gra ma działać na PC, Mac i komputerach z Linuxem.
z- 95
- #
- #
- #
- #
- #
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania chętnie odpowiem :)
tesktury (i normalmapy) na otoczeniu są już teraz: http://superhotgame.com/presskit_new/images/superhot_gif3.gif wolimy trzymać prosty styl, pozwala nam na więcej swobody w tworzeniu poziomów. Nawet z prostej geometrii i tekstur można bardzo dużo wyciągnąć dobrym oświetleniem.
Fabuła będzie, przedstawiana głównie tak jak w prototypie -
tak jak na stronie Kickstartera - 7.
Znaliśmy się z łódzkiej sceny gamedevowej, każdy z nas robił coś samemu, a ja dodatkowo pracowałem zawodowo jako programista gier. Zebraliśmy się na 7 Day FPS Challenge, wypaliło dobrze więc lecimy dalej.
Każdy z nas robił gry wcześniej, nie wszyscy komercyjnie.
@cowiekmapa: Od października na własnych oszczędnościach.
Chcielibyśmy, technicznie będzie trudno i wolimy robić dobrą grę. Może dodamy to i integrację ze Steam Workshopem po premierze.
Tak.
Pójdzie na to sporo czasu i pracy, która można by poświęcić na ulepszanie gameplayu i robienie więcej poziomów, musimy być pewnie że zebrana suma to zrekompensuje.
Trzeba było czymś przykryć sińce pod oczami ;)
Trochę jeszcze za wcześnie na takie estymacje, na pewno im więcej uzbieramy tym większa będzie ;) Po naszym prototypie widzimy, że ludzie bardzo często
Unity jako silnk, Blender do grafiki 3D (tak wiem, bieda i wszyscy używają Mayi ale nasz grafik Piotr ma 10 lat komercyjnego doświadczenia w Blenderze i w tym pracuje mu się najlepiej), do programowania Sublime lub Visual Studio.
Mam złe doświadczenie z UE3, z opinii osób pracujących na UE4 silnik nie jest jeszcze 'production-ready', 5% prowizji od projektów zrobionych na
Przedmiotów typowo związanych z gamedevem było sporo: programowanie gier, programowanie silników gier, rendering czasu rzeczywistego, modelowanie i animacja komputerowa, projektowanie fabuł w grach komputerowych, programowanie kart graficznych i konsol, programowanie aplikacji graficznych.