•  

    Małe ogłoszenia parafialne:

    Wyszedł mały update http://acleague.pl
    Wyniki R0: http://acleague.pl/sezon8-runda0-wyniki.html
    FAQ: http://acleague.pl/sezon8-faq.html

    Kierowcy i zespoły: http://acleague.pl/sezon8-kierowcy-lista.html
    @Thom_bike, @koolexe, @v-tec, @malapuma, @RybaPonadKilo, @Draco102 oraz @erdzej - zgłoszone przez Was zespoły mają ciągle tylko po jednym kierowcy, w takim formacie nie mają prawa istnienia (zespół to co najmniej 2 osoby).
    @Draco102 numer 29 wybrał @spayk, który jako uczestnik poprzedniego sezonu ma pierwszeństwo, najbliższe wolne jest 40

    #acleague
    pokaż całość

  •  

    Za nami zerowy, testowy wyścig ósmego sezonu ACLeague!

    Wyścig Pro wygrał MrKubool.
    http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=3536
    Wyścig Semipro wygrał Michał Pyzara.
    http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=2734
    Gratulacje!

    Jak Wasze wrażenia?

    Semipro mogę podsumować klasycznym "coraz więcej amatorów pcha się do ścigania"...

    - niektórzy stale bardzo pingowali
    - na początku każdej sesji miałem potężne pingi, po chwili się unormowało - Wy też tak mieliście?
    - na takich długich torach nie robimy kółka w kwalifikacjach czy treningach na overtime, wszyscy inni muszą wtedy czekać aż jakiś zawodnik dojedzie te 10 minut
    - wjazdy w tyłek w kwali; w kawli zostawiamy sobie miejsce, a nie ścigamy się
    - niebezpieczne powroty na tor; patrzymy na mapkę i helicorsę, nie wjeżdżamy pod nadjeżdżające samochody, przepuszczamy wszystkich zanim możemy bezpiecznie wrócić
    - dobrym zwyczajem po uderzeniu w kogoś z naszej winy, po którym to uderzeniu traci miejsce jest oddanie pozycji
    - w trakcie kwalifikacji czy wyścigu back to pits poza aleją serwisową jest jednoznaczne z zakończeniem jazdy (koniec kwalifikacji danego zawodnika i DNF z wyścigu)
    - przestrzegamy linii przy wjeździe i wyjeździe z alei serwisowej
    - zachowujemy szczególną ostrożność na pierwszym zakręcie tuż po starcie wyścigu i kolejnych zakrętach
    - zachowujemy szczególną ostrożność przy żółtych flagach, nie pędzimy na oślep licząc, że przefruniemy bezpiecznie przez jakiś karambol
    - czy wszyscy mają odpowiednie aplikacje w odpowiednich wersjach? Widziałem jak komuś PLP naliczało kary sekundowe - to nie jest PLP ACLeague
    - zachowujemy ciszę radiową do końca wyścigu, czyli dojechania do mety ostatniego kierowcy, a nie tylko czołówki

    W kwalifikacjach dostałem w tyłek od pingującego samochodu-widmo. Start z 20 miejsca, zostałem poobijany na T1, potem na kolejnych zakrętach, nie wiem przez ile różnych samochodów. Potem znowu zaparkował we mnie jakiś samochód-widmo i w końcu moje TT zostało prawie całkowicie skasowane przez jakiś cofający albo swobodnie opadający na tor samochód po spinie. Aero nie ma, zawieszenie skasowane, samochód sam skręca gdzie chce, ledwo przekracza 200 km/h. Dotoczyłem się do pitów, kilka minut straty na naprawy i potem już tylko samotne hotlapowanie. W końcu back to pits i tyle tego było...

    #acleague
    pokaż całość

    źródło: x.jpg

    •  

      @samFTW To nie jest tylko problem optymalizacji toru ale też upośledzony silnik który nie potrafi dograć sobie wszystkiego jak jest jeszcze wolny RAM/VRAM. Na innych torach też obserwowałem, że pierwsze okrążenie haczy mocniej niż następne.

    • więcej komentarzy (42)

  •  

    Prosimy wszystkich kierowców którzy należą do drużyn jednoosobowych o dobranie się w miarę możliwości w co najmniej dwuosobowe drużyny bo tylko taki skład umożliwia ostateczne zaakceptowanie drużyny.

    dla ułatwienia wszyscy kierowcy oraz planowane drużyny tutaj - http://acleague.pl/sezon8-kierowcy.html

    #assettocorsa #acleague
    pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika koolexe

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (2)