To ja - typ niepokorny Nikt nie wie, co we mnie tkwi Ten sam, choć niepodobny Kochanie, proszę, wybacz mi

  •  

    Nie jestem zadowolony z jakości światła w swoim #e39. Mam wsadzone zwykłe żarówki Philipsa, lampy poprawnie ustawione i klosze po polerce. Na drodze bez oświetlenia jest po prostu chujowo.

    Ktoś poleci jakieś żarówki pod H7 żeby serio świeciło? Może jakieś ledy dadza lepszy efekt niż zwykła żarówka?

    #samochody #motoryzacja #bmw

    •  

      @Spajkuss: 0. Demontujesz wszystkie żarówki, silniczki, uszczelki tak żeby mieć goły reflektor.
      1. Rozklejasz reflektor. Możesz mieć go sklejonego fabrycznie klejem butylowym lub twardym klejem. Jeśli tym pierwszym to wystarczy podgrzać opalarką i klej puszcza. Jeśli tym drugim to są na allegro specjalne zestawy do rozklejania.
      2. Demontujesz środek reflektora. Po wyciągnieciu klosza, będziesz miał na wierzchu czarną osłonę odbłyśnika, jest ona przymocowana na zatrzaski, które są w kleju.
      Jak już zdejmiesz tą czarną osłonę będziesz miał na wierzchu odbłyśnik, żeby go wyjąć musisz wykrecić plastikowe regulatory i wyjąć silniczek.
      Od razu możesz odkręcić od odbłyśnika gniazda przegubów regulatorów i wyjąć z nich regulatory.
      3. Demontujesz fabryczną soczewke. Odkrecasz cztery nakrętki i wyjmujesz soczewke.
      4. Montaż soczewki od chińczyka. Chyba najtrudniejszy krok, musisz dorobić dwa elementy z płaskownika (najlepiej aluminiowego, może być stalowy).
      Płaskownik powinien mieć długość około 20mm, w nim musisz wywiercic dwa otwory (nie pamiętam jakiej dokładnie średnicy cos około 3mm) oddalone od siebie o 8,5mm.
      Te elementy przykrecasz do soczewki tak aby poszerzyć rozstaw otworów z 77 do 94mm. Wszystko skręć na nakrętki samokontrujące.
      Może być że są gotowe przejsciówki zamiast tego, nie wiem.
      Jak już masz zamontowane przejsciowki to musisz dopasować soczewke do odblysnika tak aby całość trzymała się na tylko śrubach i nie dotykała do plastiku, skręcasz nakrętkami samokontrującymi.
      Można próbować dobierać i docinać tulejki ale mi się nie chciało i zrobiłem dystans podkładkami i nakrętkami.
      5. Montaż odbłyśnika do obudowy reflektora. Przykrecasz gniazda przegubów do plastiku odbłyśnika, przykrecasz regulatory, wsadzasz regulatory do gniazd, to samo z silniczkiem.
      6. Tutaj już w zależności od chęci i możliwości przeciągasz przewody na zewnatrz reflektora, ja je wyciągnąłem przez otwory wentylacyjne i uszczelnilem silikonem.
      Widziałem, że ludzie kombinują żeby wszystko zrobić na fabrycznych wtyczkach. Mi się nie chciało i zarobiłem uniwersalne wtyczki.
      7. Całość składasz w kolejności odwrotnej do demontażu.
      8. Leda podłączasz do świateł mijania a cewke elektromagnesu do równolegle z długimi. (pole przekroju przewodu idacego do leda - 2,5mm^2, do cewki 1 lub 1,5mm^2)
      9. W lcm wyłączasz low beams cold check, żeby nie świecił się błąd i nie migały światła przy włączonym zapłonie.

      Potrzebne rzeczy: Wtyczki/gniazda hermetyczne 2pin 4x, zaślepka do otworu na żarówke 90mm 2x, Regulatory komplet 2x, Klej butylowy w paskach 6mm, śrubki, nakrętki samokontrujące i zwykłe, podkładki.

      Pewnie i tak o czymś zapomniałem, widzialem kiedyś poradnik na forum bmw gdzie było wszystko dokładnie opisane razem ze zdjęciami.

      Na koniec warto wspomnieć, że po całej operacji używanie tych reflektorów będzie nielegalne i można stracić dowód/nie przejść przeglądu.
      pokaż całość

    •  

      @Spajkuss: Z zewnątrz samochodu wygląda całkowicie fabrycznie.

    • więcej komentarzy (16)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika lgbtagdrtv

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (1)