•  

    czy mamusia przez całe życie mnie zmuszała na chodzenie na religię?????
    odp: yes sir
    miałam księdza, który rzucał zboczone żarty i ewh.... żarty o seksie i inne takie, a potem ''to tylko żarty przecież'' i właściwie wtedy zaczęłam rozumieć, że religia nie jest taka spoko. W sensie cholera, nic nie trzyma się tam niczego... a stary testament bardziej mnie do tego przekonał. Wiecie co? nie wierząc w nic jest super. Nie musisz trzymać się jakiś za przeproszeniem debilnych rzeczy... masz własną moralność i żyjesz po swojemu, a szczególnie jesteś otwarty na świat, a nie ''bruhh... przecież to nie zgodne z moją religią''
    szanuję, że ludzie wybierają taką drogę, ale ja chce żyć po swojemu i mieć otwarty umysł.
    Oczywiście to nie tak, że jeżeli ktoś wierzy w Jezusa, to nagle ma zamknięty umysł, jednak właśnie ja z własnego doświadczenia mogę stwierdzić, że niestety trafiam na osoby wierzące, które mają cholernie zamknięty umysł.
    Dajmy przykład... Pierwszą żoną Adama była Lilith i chciała być równa Adamowi dlatego Bóg ją wygnał z raju i zrobił dla Adama Ewę. Co to oznacza, że jeżeli tak bardzo chrześcijanie chcą przestrzegać swojej religii i reagować na homoseksualizm ''bruhhhh... to nie zgadza się z moją religią'', to kobiety dalej powinny usługiwać dla mężczyzn, ale właśnie wszystko idzie do przodu i nie powinno się być aż tak zacofanym, tłumacząc to swoją religią????
    #lgbt #religia #chrzescijanstwo #bekazkatoli
    pokaż całość

  •  

    Zakupy w stanie Texas... A z nami zrobią co chcą, bo pozbawiono nas prawa do posiadania broni. Takie prawo ma każdy zdrowy na umyśle człowiek z faktu życia, tak jak prawo do swobodnego oddychania, podróżowania. Niestety, odebrano nam je i niedługo nawet oddychanie będzie dla niektórych dziwne. Normalność stała się dziwna, a wynaturzenie normą...

    Wiecej zdjec w komentarzach

    pokaż spoiler spoiler #konfederacja #polityka #usa #takaprawda #bekazlewactwa #4konserwy
    pokaż całość

    źródło: 1600179268240.jpg

    •  

      No faktycznie super. Każdy kretyn na ulicy może Cię napakować ołowiem. Na zakupy też z bronią będziesz chodził? To zdjęcie jest najlepszym dowodem na to, że powszechny dostęp do broni to idiotyzm. Oni boją iść się wysrać jak nie mają z sobą karabinu XD

    •  

      @majster44 Każdy kretyn na ulicy może Cię napakować ołowiem A teraz nie moze Cie napakowac siekiera, nożem etc? Może, majac broń masz sie czym bronić.

      Tradycyjne argumentum at idiotum. Zapomniałeś jeszcze dodać, że "bandyta jak będzie chciał mieć broń to sobie w 5min załatwi".
      Jak widzisz kolesia z siekierą, nożem etc. to spierdalasz i dzwonisz po Policję a nie się z nim bijesz na siekiery, noże etc.

      A swoją drogą ile razy ktoś zaatakował Cię siekierą że potrzebna Ci broń?
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (19)

  •  

    Ehh. Jak nie miałem pieniędzy to miałem lepsze życie niż teraz, wystarczyło mi stare auto gdzie cieszyłem się jak mogłem zalać za więcej niż 50 zł miałem czas dla siebie i rodziny oraz spokojna głowę. Generalnie ujmując wbrew pozorom byłem człowiekiem szczęśliwym
    Teraz mam dużo pieniędzy, dobre auto, pełna głowa (stanowisko kierownicze w korpo) więc praca 24h, mam dziecko gdzie jego dzieciństwo mi uciekło nawet nie wiem kiedy, staram się teraz nadrabiac ale 3 lata przeminęło.
    Generalnie stałem się bardzo nieszczęśliwym człowiekiem gdzie kiedyś myślałem że pieniądze są lekiem na wszystko.
    Nie dziwię się że wielu znanych osobowości pokroju Avicii nie dają rady i popełniają samobójstwo bo ja przy nich to i tak ziarnko piasku. Możecie mnie hejtowac ale od dziś wykorzystuje swoją anonimowość i bede się żalił może mi ulży, lepsze to niż rzucenie się na line
    #przegryw
    pokaż całość

  •  

    Od zawsze byłem spierdonem.
    W wieku 20-24 podjąłem wiele prób wyjścia z przegrywu.
    Próbowałem stać się dynamicznym, zrobilem 2-3 podejścia do studiów, próbowałem umawiac się z jakimiś laskami, podjąć ambitna prace oraz dbałem o wygląd i rozwój.
    Nic mi się nie udało.
    Dzisiaj jestem 26 letnim aspołecznym, tyrajacym w gownopracy przegrywam bez życia i żadnych perspektyw na przyszłość.
    #przegryw

    źródło: wykop.pl

  •  

    #telewizor
    Czy w okolicach 2500zł za 55cali model Philips 55PUS7504/12 to dobry wybór, czy obecnie znajdę coś lepszego?

  •  

    Mam znajomego typowy Janusz z tego gatunku co mysli, że jak kupi używane kilkuletnie auto klasy premium pomimo gówno zajmowanego stanowiska jest jakimś prezesem :D Zawsze co człowiek by nie kupił usłyszy tekst - gdybyś nie kupił nowego ekspresu a używany miałbyś zamiast Siemensa Jurę (niektórzy chyba nie rozumieją tego, że nie każdy lubi pić kawę w ekspresów po starym Niemcu z SS)... ;) Ale do brzegu. Jakiś czas temu kupiłem auto z salonu. Oczywiście od razu tekst to "no fajne to Twoje Reno ale za 80 tyś miałbyś kilkuletnią fajna klasę premium, jakieś niemieckie a tak masz zwykle auto hehe". Nie czuję potrzeby podnosić swojego prestiżu jeżdżąc autem klasy premium ale co będę wchodził z nim w dyskusję. Niedawno kupił sobie Audi. Co za zachwyty nad nim były zobacz co to za luksus prawie sam jeździ. No i ostatnio tak dojechał że się zepsuł - może zdarzyć się każdemu w dzisiejszych czasach oszczędności w fazie projektowania. Znajomy oczywiście najpierw próbując przycebulic pojechał do jakiejś stacji typu "naprawa u Seby" no ale chłopaki nie poradzili sobie z zaawansowaną techniką w Audi i finalnie wylądowało w ASO. Ale to drobnostka jak sam twierdzil bo auto sprawdzone i sprowadzone bezpośrednio z Niemiec (brakowało tylko teksu o tym jak płakanie gdy odjechał). Wstępna wycena kilkanaście tysięcy zł za naprawę. I tu pojawił się problem następnego dnia. Dostał telefon z ASO że ma pilnie przyjechać.
    Okazało się, iż samochód w jednym miejscu ma dwa numery VIN xD
    ASO nie naprawiło auta.

    Finał jest taki, moje zwykle auto ma nabite 90 tys w 3 lata i jeszcze 2 lata gwarancji przed sobą a ASO widziało tylko na wymianie oleju i filtrów i to za free a jego zgłoszone do Policji :D

    #heheszki #januszebiznesu #motoryzacja #samochody
    pokaż całość

    •  

      @Caracas: To ze się cebuli na naprawach to jedno ale tez wolałbym kupić starsze auto niż nowe, nie dlatego ze taniej i ze premium tylko starsze ma większość usterek za sobą, nowe robione są z plastiku i wyposażenie to gowno ¯(ツ)/¯

      (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    •  

      @Caracas: większość tych rzeczy co piszesz miała 15 letnia bmw , wyświetlacz hud, pompowane fotele z masażem, tempomat z radarem, a moc zaczyna się w tej strefie gdzie reno nie zagląda. Zgadzam się z twoimi argumentami, też bym chciał auto z salonu, ale wtedy bym dostawał palpitacji o każdą ryskę czy wgniotkę, a używane auto to używane auto, i nie jestem skazany na ASO i przeglądy gwarancyjne chociażby. Kolejna sprawa że takie reno za 10 lat to raczej ulegnie powolnemu rozkładowi podczas gdy takie audi czy bmw będzie trwać. Chociaż mogę być w błędzie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Jasne kurwa. Pokaż mi 15 letnie BMW z full LED, virtual cockpit, asystent pasa ruchu, aktywny tempomat, ambient light itd. XD
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (150)

  •  

    Miesiąc temu zaczęłam wynajem mieszkania. Jakoś z tydzień temu wywiesiłam na swoim balkonie flagę LGBTQ+. Wczoraj wychodząc z bloku miałam nieprzyjemną wymianę zdań z panią, która stwierdziła, że długo tu nie pomieszkamy z taką flagą i jeśli mamy trochę godności to ją zdejmiemy. Gdy wróciłam po kilku minutach do mieszkania miałam oplute drzwi wejściowe. Czy mogę coś z tym zrobić? Jakaś skarga do spółdzielni, gdy nie wiem nawet pod którym numerem ta kobieta mieszka?
    #lgbt #kiciochpyta
    pokaż całość

  •  

    #anonimowemirkowyznania
    4 miesiące temu pożyczyłem "dobremu koledze" 30 tysięcy, miały iść na wpłatę na mieszkanie i miał mi je oddać za tydzień, bo rzekomo te 30 tysięcy mieli mu dorzucić rodzice, ale mieli tam jakieś opóźnienia z powodu pandemii w swojej firmie i cienko stali finansowo.

    Pożyczyłem mu te 30 wierząc, że je odda, a dodatkowo się uwiarygodnił bo wiedziałem, że mają faktycznie z narzeczoną brać nowe mieszkanie i nawet wiedziałem gdzie

    No i minął miesiąc i kwieciste wytłumaczenia, obietnice, że już za kilka dni, że już niedługo do banku jedzie. Potem następne tygodnie, kolejny miesiąc. W końcu wkurwiłem się jak przestał odbierać telefony i pojechałem do jego rodziców do chaty gdzie mieszkał, zagadałem z ojcem, a on mówi, że syna to on nie widział już z 2 miesiące bo się pokłócili i z tego co wie, to z narzeczoną się rozstał XD No i chuj spieniłem się. Dowiedziałem się, że się wyprowadził miasta obok do jakiejś laski, i dowiedziałem się też że na mieście sobie narobił długów i go ściga kilku lichwiarzy więc jak mniemam wyprowadził się dlatego. Ogólnie wszyscy mówili, że przejebał kasę na imprezy, dawał napiwki po 100 zł, alko, kasyno, ciuchy po kilka tysięcy i kupił sobie konsolę DJ za parę k którą potem zastawił w lombardzie

    Potem kilka tygodni byłem mocno zajęty (dodatkową pracą oczywiście, bo żyłem jak szczur od 1 do 1) i go nie szukałem - zapomniałem o sprawie żeby się nie stresować,. Wczoraj będąc w galerii handlowej z dziewczyną spotkałem go, tzn zauważyłem z drugiego końca galerii, położyłem torby z zakupami na ziemi obok dziewczyny i podeszłem do niego, a byłem zagrzany okrutnie, bez słowa wypłaciłem mu "liścia" z zamachem zza pleców, że poszło echo na pół galerii, wpadł półprzytomny na bankomat i zaczął wyć z cieknącą śliną i krwią z ryja. Nie był to do końca liść bo uderzyłem go spodem dloni przy nadgarstku i chyba miałem lekko zaciśniętą dłoń. Już miałem w oczach obraz że mu ryj o ten bankomat rozwalam, nigdy w życiu nie straciłem nad sobą kontroli do takiego stopnia, miałem ochotę mu natrzaskać po mordzie aż by zemdlał choć się nie umiem bić nawet . Nie powiedziałem ani słowa bo byłem zamurowany, zęby miałem tak zaciśnięte że mnie bolą do teraz i przygryzłem sobie język. Miałem ochotę na niego splunąć jeszcze ale zawinąlem się szybko bo ludzie już się gapili i ogólnie całe piętro galerii zamarło. W ogóle to nie wiem do teraz czy jutro nie spodziewać się bagiet bo na 100% było widać nr rejestracyjne auta i z tym się licze

    Oczywiście dziewczyna od razu z fochem uciekła na parking zaraz po tej akcji, w samochodzie wielki foch i patrzy w szybe i gadka że jedzie dzisiaj do rodziców, że jestem pojebany i powinienem sie kontrolowac, że ona nie chce rozmawiać XD

    No i to ja jestem pojebany, że pół roku temu "kolega" mnie oszukał na 30 tysięcy, przez co spierdolił mi i jej wakacje, uziemił nas na kilka miesięcy w robocie w nadgodzinach, przez niego spierdoliłem sobie BIK bo miałem problem ze spłaceniem na czas kilku rat za komputer, a ja mam za tego skurwysyna się czuć winien. Ja mam sie kurwa czuć winny i jeszcze mu rękę może kurwa podać, że spierdolił mi kilka miesięcy życia i prosić się o swoje pieniądze, aby go przypadkiem nie zestresować ani nie skrzywdzić!!

    Ja uważam że powinien dostać ostry wpierdol i z resztą to co planuję zrobić to dowiedzieć się gdzie mieszka i dać adresy tym od których też pieniądze napożyczał niech go w dupę wyruchają

    Kurwa dosyć, trochę mi nerwy zeszły ale jestem tak zagrzany że mam nadciśnienie. Nigdy nie miałem, a teraz mi cała klatka piersiowa podskakuje i wiem że dziś w nocy ie zasne. Nigdy nie czułem takiego rozgoryczenia a potem sie dziwią ludzie, że jeden drugiego zabił jak takie bezczelne szmaty chodzą po tej ziemi, bezczelne skurwysyny zakłamane, fałszywe i bez skrupułów, chwasty

    Dobrze wiedział że to są pieniądze których potrzebuję ja i moja dziewczyna bo mieliśmy plany w tym pierwsza wspólna wycieczka do Australii i remont mieszkania, i które zbierałem od dłuższego czasu a on sobie je przepierdolił na zabawe gdy ja zapierdalałem w robocie i szukałem dodatkowych zajęć

    Nigdy nie pałałem taką nienawiścią do nikogo i marzę o tym żeby chuja za te długi skatowali i już mam w dupie swoje pieniądze, jak wyląduje na wózku albo straci wszystkie zęby to będę zadowolony

    ..........

    Pierwsze co mu powiedziałem po pierwszym miesiącu opóźnienia, że spoko Dawid, nie ma problemu. Tylko po prostu dawaj mi znać, jak masz opóźnienie i odbieraj telefon, bądżmy w kontakcie. Potem jeszcze wykazywałem się zrozumieniem, bo mnie przepraszał, prosił.

    Tyle jest warte bycie "w porządku" i wierzenie w ludzi. Jedyne co słuchałem przez tygodnie to same kłamstwa.

    Możecie mówić że jestem patus ale o to nie dbam, uważam to i tak za malo dla takiej ludzkiej kurwy która przejebała MOJE pieniądze. Mam swoje granice, gosc mi spierdolił praktycznie cały rok i wszystkie plany, spowodował że musiałem się zajeżdżać w robocie i szukać dodatkowej, żeby nie zabrakło kasy

    Uprzedzając złote pomysły i sugestie, że pownienem iść z tym do sądu. Tak, powinienem
    Tylko, że gość jest goły i ma długi wszędzie gdzie się da

    I nie, to nie młodziutki chłopak który zszedł na złą drogę i wpadł w narkotyki. Ma 28 lat. On zawsze taki był, zawsze balował, lubił poćpać, przewalał kasę, ale jak miał dziewczynę to mieli też wspólne plany i nie latał co 2 dni na chlanie. Tylko co weekend. On był taki odkąd pamiętam, co zarobił to wydał na auto, motor, kasyno, ciuchy za 5k. Tutaj doszła tylko kwestia, że postanowił wyjebać na pieniądze dobrego kolegę z którym zna się od 20 lat. Dlatego ja nie mam żadnych wyrzutów sumienia. żadnych

    I już się cieszę na samą myśl, jak go dorwą te prawdziwe patusy którym wisi pieniądze, a podobno łącznie 25 tysięcy trzem osobom i pewnie z drugie tyle go naliczą. Tylko ta myśl dzisiaj sponsoruje uśmiech na mojej twarzy, ale i tak czeka mnie bezsenna noc

    Nie pożyczajcie szmalu
    Tylko pod zastaw.....

    #zalesie #finanse #pieniadze #problemy #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow

    Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
    Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
    ID: #5f5966cd8679b6c666e7b6ca
    Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
    Wesprzyj projekt
    pokaż całość

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      Miałem podobną sytuację też na 30k XD i oczywiście bez żadnej umowy. Różnica taka że do kasyna chodziliśmy razem ( ͡º ͜ʖ͡º) koleś był bardziej ogarnięty i miałem z nim kontakt. Standardowo "oddam za miesiąc" minął 2,3 kasy nie ma. Finalnie oddał po pół roku a ja do dzisiaj się zastanawiam jak mogłem być takim debilem ¯\(ツ)/¯.
      I tak się dziwię że tak "spokojnie" do tego podchodzisz. U mnie niestety opcja z liścia w ryj nie wchodziła w opcję bo mógłbym wylądować w szpitalu więc tym bardziej cieszę się że oddał XD pokaż całość

      źródło: 1599758881462.jpg

    • więcej komentarzy (198)

  •  

    #mirkokoksy #silownia Gościu kozak (ง✿﹏✿)ง Oglądajcie do końca ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    źródło: streamable.com

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika majster44

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (3)