•  

    Ćwiczę intensywnie, ciężko, żeby być silnym ale przez to na codzień chodzę zmęczony/obolały więc nigdy silny nie jestem poza siłownią. Redukuję od lutego ale organizm po.pier.do.lony nabiera co jakiś czas 2-4 kg wody i zalewa bebech na parę dni. To wszystko przez redukcję kalorii i treningi.

    Im dłużej trenuję tym słabszy jestem, im dłużej redukuję, tym bardziej zalany jestem.

    Nie zaczynajcie z siłownią, zostańcie przy piwerku i pitcuni( ͡° ͜ʖ ͡°)

    #mirkokoksy #mikrokoksy #silownia #heheszki
    pokaż całość

  •  

    czy ktos ma gravel przerobiony na szose lub szose na gravel (chodzi mi o zmiane kol). Przy zakupie nowego roweru chcialbym takie combo 2 w jednym uniwersalne. I tu pytanie do expertow czy ktos widzial takie przerobki, jakie modele by sie nadawaly i ktora opcja lepsza gravel na szosa czy na odwrot? a no i rower inny niz #triban z decatlonu bo juz mam :)
    #rower #gravel #szosa pokaż całość

    •  

      @michal42 Jak Ci sie jezdzi na tym HVRT? Uzytkowales juz na kolach 650b?

    •  

      @Mr_Trabalski: 2 kompletu kół jeszcze nie kupiłem. Na razie nie planuję jeździć poza szosą więc nie potrzebne. Może w przyszłym sezonie kupię koła Hunt. Wiem, że na 650b wchodzi nawet 48mm. Na standardowych kołach 700c maks to 28mm, takie też są w standardzie. Standardowe Michelin Dynamic na razie spisują się dobrze, nie ma oporów toczenia, na zakrętach na zjazdach też dobrze trzymają. W przyszłości i tak zmienię na coś lepszego :)

      Jeżeli chodzi o rower to jestem bardzo zadowolony.

      Na żywo wygląd robi wrażenie, kilka razy ktoś się oglądał i zagadywał na ulicy co to za rower. Trzeba uważać na matowy lakier, łatwo się rysuje.

      Napęd to tiagra, ale nie mam żadnych problemów. Przerzuca biegi lekko, dokładnie i się nie zacina. Jak nie jesteś pro to w 100% wystarczy. Ale trzeba pamiętać, że jest to napęd w 100% na szosę, w terenie będzie działał gorzej bo po prostu nie jest do tego przystosowany.

      Rower jest bardzo sztywny. Niektórym to może przeszkadzać, ale ja nie lubię jak coś się gnie. Jedyny problem to na dziurach i kostce można zęby stracić.

      No i jest to co żaden inny producent nie ma. Widelec twintip. Ja jeszcze geometrii nie zmieniałem ale jest to proste. Kilka minut roboty. Wykręcasz oś, zmieniasz położenie podkładek na widelcu, w zależności od pozycji HI czy LO wykręcasz/przykręcasz adapter do hamulca i masz teoretycznie inny charakter roweru.

      Największy problem to i tak gdziekolwiek dostać ten rower. Chyba, że celujesz w wersję na karbonie ale to wydatek ponad 10k.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (12)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika mateja888

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.