" I nie byłbym tu sobą, mówiąc, że się chcę pozbierać.."

  •  

    jakieś pomysły co zrobić by w laptopie pod Fn+Fx działała jak należy regulacja jasności ekranu?
    #lenovo legion Y540
    #komputery #laptopy

  •  

    Zastanawiam się nad zakupem konsoli, nie wiem co lepsze ps4 czy xbox?

    #kiciochpyta

  •  

    Czy są tutaj dobrzy ludzie, którzy znają #mikrotik i pomogą w dwóch tematach? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    #informatyka #teleinformatyka #sieci #siecikomputerowe

    •  

      @punish: wydaje mi się zatem, że będzie ciężko z komunikacją obustronną - w jedną stronyę tam gdzie MT do zyxela się podłączysz, zaś w dugą stronę musiałbyś wystawiać porty

    •  

      @punish: można napewno coś pokombinować, ustawić sobie tą skrętkę od zyxela jako WAN i mieć 2 alternatywne połączenia itd. Najlepiej było by wymienić na 2x MT to by ułatwiło sprawę. ale jak się nie da, to trzeba się cieszyć z tego co jest :)

    • więcej komentarzy (18)

  •  

    Siema,
    jakie polecacie materialy do glebszego ogarniecia tematow sieci i routerow?
    Czemu pytam? Bo chce sobie kupic jakis router MikroTika do chaty i postawic siec na pare urzadzen no ale mam wrazenie ze pomine najwazniejsze rzeczy a moja siec bedzie dziurawa jak sito :)

    Co umiem do tej pory? Podstawy adresacji IP
    O bezpiecznej konfiguracji routerow nie wiem nic i raczej nie chcialbym zeby moje dane byly dla kogos dostepne :)

    #sieci #router #mikrotik
    pokaż całość

  •  

    #wot
    Mam okazje tanio wyrwać zewnętrzny SSD. Zastanawia mnie czy podłączenie go pod USB 3.0 i zainstalowanie wota przyczyni się do prędkości ładowania gry. Wiadomo, że SSD są szybsze od HDD ale jak się ma sprawa z zewnętrznym SSD? Jakość i prędkość będzie taka sama jak przy wewnętrznym? No i dodać muszę, że SSD chcę użyć tylko pod grę. System nadal będzie na wewnętrznym HDD.
    #pytanie

  •  

    Witajcie Mireczki,

    to moje pierwsze rozdajo od 10 lat i 1 miesiąca :)

    Pomyślałem jednak, że skoro są tu dobrze zarabiający informatycy, to może chcą spędzić miłą środę na konferencji poświęconej cybersecowi i wynieść z niej coś przy okazji (mam tu na myśli wiedzę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Acz będzie też losowanie nagród :) )

    Moja firma organizuje już V edycję, która odbędzie się w Katowicach 16 października i potrwa od 9:00-16:30 (rejestracja od 8:00). 24 prelekcje, 8 warsztatów, expo. Miejsce to Hotel Vienna House. Agenda, informacje o dojeździe, poprzednie edycje znajdziecie tutaj:

    https://show.pancernik.it/
    https://security.show.pancernik.it/agenda-konferencji/
    https://security.show.pancernik.it/agenda-warsztatow-2/

    Dlatego udało mi się ogarnąć 10 wejściówek dla chętnych i pracujących w branży IT (inni się mogą trochę zanudzić). Co trzeba zrobić? Zaplusować oczywiście ten wpis jak zwykle :) Ale poza tym także napisać do nas na Linkedin z waszym nickiem na Wykopie:

    https://www.linkedin.com/company/pancernik-it/

    Wśród tych którzy to zrobią, ja w piątek 4.10 o 14:59 zrobię losowanie. Jeśli plusów będzie 100, dorzucę kolejne 10 wejściówek do wylosowania.

    Wejściówki są na konferencję i expo (plus smaczny obiad :) ). Jak ktoś chce być jeszcze na jednym warsztacie, to niech na Linkedin doda, że chce na którymś z dostępnych być - tutaj koszt dla chętnego to symboliczne 50 PLN.

    #pracawit #rozdajo #cybersecurity #it #security
    pokaż całość

    źródło: 20191002_085915.jpg

  •  

    Komputerowe mirki, składam młodemu komputer: Ryzen 5 1600 + RX 5700...

    Czy biorąc 400-500 zł z ceny karty graficznej i dokładając do procesora, uzyskam większą wydajność w grach?

    #komputery #pcmasterrace #gry #grypc

    źródło: cdn.benchmark.pl

  •  

    Cholera jasna. Probuje zasnac, ale niebardzo jest opcja. Rozmawialem dzisiaj z ta babka, ktora spowodowala moj wypadek. Zadzwonila do mnie policja z pytaniem, czy moga dac jej moj nr, bo chcialaby przeprosic. Nie wiem dlaczego sie zgodzilem. Moze dlatego, ze chcialem jej osobiscie powiedziec, ze niw mozna tolerowac ucieczki z miejsca wypadku bez udzielenia pomocy poszkodowanemu. Niewazne, czy mamy czy nie mamy pewnosci o swojej winie, czy stanie poszkodowanego. Nikt nie moze miec takiej pewnosci. Znowu przypomina mi sie cala sytuacja. Czy bylem w stanie jej uniknac, wszystko widze jak na filmie. Ruszam ze swiatel, skrecam, zmieniam biegi do 3go i nagle nie wierze, ze czarny samochod znajduje sie calkowicie na moim pasie ruchu. W ostatim momencie probuje hamowac i kontrowac w lewo. Niestety auto nie zostawia mi w ogole miejsca na to. Czuje jak podbija mi motocykl i nastepne co widze to szorujace moto przede mna i ja szorujacy po szynach tramwajowych. Podnosze sie jak robocop. Jeszcze nie czuje bolu. Macham do kobiety, ktora zjechala na prawa strone: co ty kurwa odpierdalasz! Widze jej twarz, jak otwiera usta, a potem odjezdza, nawet nie patrze gdzie. Bylem przekonany, ze zjedzie na pobocze i wezwie policje i karetke. Zaczyna mnie bolec noga i lewa strona plecow pod lopadka. Probuje podniesc moto. Czuje jak chrupie mi lopatka. Zostawiam moto, odchodze i kule sie troche, bo czuje, jak bol w plecach narasta, noga zaczyna mi sztywniec. Znow probuje podniesc motocykl ostatkiem sil, bo widze, ze jedzie za mna tramwaj. Podnosze go, ale zaklinowal sie miedzy szynami. Nie jestem w stanie go wystawic. Podchodzi do mnie gosc z bmw, ktore sie zatrzymalo. Probujemy ruszyc moto oboje, ale siedzi ciasno. Motorniczy zatrzymuje tramwaj, wychodzi i pyta jak sie czuje. Mowie gdzie mnie boli i czy moze pomoc odstawic motocykl na pobocze, zeby nie zaklucac ruchu tramwajow. We trojke udaje nam sie wysqobodzic moto, ale czekamy zanim samochody przejada, zeby przeproqadzic i odstawic moto na poboczu. Bedac po drugiej stronie czuje jak bol w lopatce i nodze sie nasila. Zdejmuje kask, rekawice, chuste, probuje zdjac kurtke. Boli jak cholera, ale z ostatnia fala adrenaliny udaje mi sie ja zrzucic. Dzwonie do kumpla, jest niedaleko i mowi, ze bedzie za chwile, motorniczy dzwoni po karetke. Gosc z bmw pyta czy mi jeszcze w czyms pomoc. Mowie, ze dzieki i czy cos widzial. Mowi, ze niebardzo. Dziekuje mu jeszcze raz za pomoc i mowie, ze moze spokojnie jechac, bo karetka juz zawiadomiona. Pytam motorniczego czy zadzwonil na policje. Mowi, ze nie. Mowie ze ok, dzieki za pomoc, kolega zaraz przyjedzie i czekam na karetke, a on moze juz jechac bo pasazerowie czekaja. Dzwonie na 112 zeby wezwac policje. Pytam dyspozytora, czy wyalali karetke w to miejsce, bo wiem ze motorniczy wzywal. Mowi, ze karetka jest w drodze i wysyla patrol policji. Po dluzszej chwili przyjezdza karetka. Ratownicy mierza mi cukier i cosnienie - 170/130 po jakich 15 minutach od zdarzenia, niezle. Badaja mi kregoslup i odcinek szynjy. Wszystko ok. Zglaszam, bo boli mnie noga i strasznie boli pod lewa lopatka, ze nie moge podniesc reki. Kaza mi podciagnac nogawke. Skora starta na 1/3 uda, opuchniety staw kolanowy i lydka, powierzchowne otarcia na piszczelu. Przyjezdza kumpel, pyta sie jak sie czuje i gdzie jest spraeca. Mowie, ze odjechala. Wsciekly klnie i mowi, ze nie odpusci. Ratownicy pytaja, czy jedziemy do szpitala, bo to jeszcze zejdzie zanim przyjedzie policja. Kumpel mowi, abym sie nie martwil, on zaczeka i w miedzy czasie sprobuje sprawdzic gdzie jest monitoring. Jedziemy do szpitala.
    #poznan #wypadek #motocykle
    pokaż całość

    •  

      @Dymass: Mirku, Cieszę się że nie odpuściłeś głupiej babie. Wiesz, że pewnie gdzieś ten przykład trafi, na pewno do sieci. Może parę osób dzięki temu uświadomisz że motocykliści to nie tylko "nic wielkiego" ale normalni użytkownicy drogi, których często nie zauważają. Trzymaj się i szybko wracaj do zdrowia i na moto .. ja do swojego wrócę dopiero za jakiś czas jak finanse pozwolą.

      +: Dymass
    • więcej komentarzy (66)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika neski

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (4)