•  

    Hej, mam do was pytanie - chodzi o Linux Mint. Gdzie znajdę / jak zrobię skrót do programu zainstalowanego za pomocą terminala? Chodzi o program Anki, mogę go uruchomić wpisując w terminalu Anki, ale nie mogę dojść jak zrobić aby był skrót np. w menu, albo na pasku. Z góry dzięki.
    #mint
    #linux

  •  

    Szkoląc się z języka, natrafiłem na taki oto reportaż. Jest on dość przerażający, natomiast komentarze pod spodem poprawiły mi dzisiaj humor.

    https://www.youtube.com/watch?v=sqSJRx2tn7A

    #holandia

  •  

    Niejaka @etui64 wytknęła na moim wpisie błąd (zresztą słusznie), oraz że "Warto by nad polskim popracować..."
    Kiedy przejrzałem jej komentarze do wpisów, 80% to jechanie po innych użytkownikach i wytykanie im błędów. Jeśli ma takie hobby - czemu nie. Natomiast sposób, w jaki to robi jest często bardzo chamski. W moim przypadku było z resztą podobnie. Otóż zwróciłem jej uwagę, ŻE SAMA PISZE Z BŁĘDAMI, że nie potrafi używać znaków interpunkcyjnych. Odpowiedzi koleżanki @etui64?

    -I porównujesz to do swojego babola? Gratulacje...
    -...choć raczej nie jesteś osobą która by to umiała rozpoznać...
    -Ale to już wykracza poza twoje umiejętności...
    -Jednak podam, może coś ogarniesz:

    Jak konstruktywna krytyka mnie podbudowuje, tak chamskie odzywki mnie strasznie irytują. Wykopowy ekspert, który po jednym wpisie ocenia drugą osobę? I to w taki sposób? No cóż, dodałem ją na czarną listę bo nie lubię takich osób. Co zrobiła w/w koleżanka? Pobiegła na tag #grammnazi pożalić się, że ją zablokowałem, a tam znowu podjazd do mnie:

    Tak, ale udaje alfę i omegę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ... nie mając zresztą pojęcia o czym mówi, <- to pewnie odniesienie do tego, iż napisałem, że przed "że" używa się przecinka, na co dostałem odpowiedź, że nie zawsze. Słusznie, ale to było referencją do jej wpisów.

    Nadmienię tylko, w odniesieniu do "alfy i omegi" że wspominałaś o "zboczeniu zawodowym" (foto) a nie potrafisz używać zwykłego przecinka - który często może całkowicie zmienić sens zdania.

    Otóż ja nigdzie nie udaję alfa i omegi jak Ty, ale jak już w sposób średnio grzeczny zwróciłaś mi uwagę na moje wpadki gramatyczne, ja wytknąłem Ci Twoje - niestety Twoje ego nie pozwala Ci przyjąć jakiejkolwiek krytyki, ale pozwala tylko i wyłącznie krytykować innych. Potem napisałem Ci, że niektórzy (łącznie z moją osobą) piszą z urządzeń mobilnych, na szybkiego, często nie sprawdzając dokładnie co się napisało i może to skutkować właśnie błędami. Nie mam problemu, aby ktoś mi zwrócił na to uwagę - świetnie! Może zostanie to w mojej pamięci lub następnym razem zwrócę większą uwagę na pisownię. Natomiast można to zrobić w sposób normalny, grzeczny a nie z pozycji osoby, która pozjadała wszystkie rozumy.

    Pozdrawiam wszystkich.
    nieuwegein

    #grammnazi
    pokaż całość

    źródło: wyk.jpg

  •  

    Nie ma "sto lat"? No to łap jedną gwiazdkę (ʘ‿ʘ)
    #holandia

    źródło: stolat.jpg

  •  

    #frontend
    #naukaprogramowania

    Hej Mirki, chciałbym się dowiedzieć, czy byłaby możliwość, aby ktoś z was przeglądnął od czasu do czasu moje zadania domowe? Na razie są to początki materiału o HTML a pierwsze zadanie jakie jest, dotyczy (w części) odpowiedniego użycia elementów semantycznych na stronie (na moim przykładzie - prosta jednodokumentowa strona, z jednym obrazkiem, głównym nagłówkiem etc). Jak ktoś chciałby mi poświęcić chwilkę czasu, byłbym super wdzięczny.

    Zadania będę zrobione całkowicie przeze mnie, w dużej mierze będą to dosyć krótkie i proste tematy. Chętnie przyjmę wskazówki, porady i krytykę od dobrych duszyczek, może powstanie dodatkowo jakaś ciekawa dyskusja.

    Tutaj podaję linka do forum, gdzie wszystko opisałem co i jak (jak strona ma wyglądać, przykładowa strona ze szkoły i przykładowa struktura, jeśli komuś nie będzie chciało się czytać to można od razu zerknąć na github), jednak tam odzew był niezbyt duży:

    https://forum.pasja-informatyki.pl/482438/new103-zadanie-domowe-html

    Zapomniałem tam dodać, że jednym z warunków które muszą zostać spełnione, jest przejście dokumentu przez walidator html, bez błędów oczywiście. Tutaj na githubie https://github.com/new103/zadanie-1 ostateczna wersja strony/dokumentu, lekko zmieniona w stosunku do tej zamieszczonej na forum.

    PS. Poszedłem do szkoły w Holandii, dopiero początek, a już robi się kolorowo (chodzi o organizacje, kontakt ze szkołą itp). Mam trochę ciekawych spostrzeżeń i chętnie będę odpowiadał na wasze pytania. Jak coś mi się jeszcze przypomni to napiszę.

    Pozdrawiam, Tomek
    pokaż całość

  •  

    Hej Mirki, chciałbym się dowiedzieć, czy byłaby możliwość, aby ktoś z was przeglądnął od czasu do czasu moje zadania domowe? Na razie są to początki materiału o HTML a pierwsze zadanie jakie jest, dotyczy (w części) odpowiedniego użycia elementów semantycznych na stronie (na moim przykładzie - prosta jednodokumentowa strona, z jednym obrazkiem, głównym nagłówkiem etc). Jak ktoś chciałby mi poświęcić chwilkę czasu, byłbym super wdzięczny.

    Zadania będę zrobione całkowicie przeze mnie, w dużej mierze będą to dosyć krótkie i proste tematy. Chętnie przyjmę wskazówki, porady i krytykę od dobrych duszyczek, może powstanie dodatkowo jakaś ciekawa dyskusja.

    PS. Poszedłem do szkoły w Holandii, dopiero początek, a już robi się kolorowo (chodzi o organizacje, kontakt ze szkołą itp). Mam trochę ciekawych spostrzeżeń i chętnie będę odpowiadał na wasze pytania. Jak coś mi się jeszcze przypomni to napiszę.

    Pozdrawiam, Tomek
    #frontend
    pokaż całość

  •  

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3443584.html

    Po części chyba chodzi o to niektórym. PS sam przed chwilą chciałem poszukać jakichś informacji o win10 i 7, który lepszy na starszego kompa. Jeden z pierwszych linków: elektroda. Pierwsza odpowiedz: "Pański post nie zawiera żadnych informacji dających podstawę dla sensownego dokonania wyboru." (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
    #elektroda
    pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika nieuwegein

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (3)