•  

    Kolejny horror, który brak klimatu "nadrabia" jump scarem za jump scarem... serio? To właśnie charakteryzuje chujowe horrory, a tutaj mamy te straszaki co chwilę (pierwszy umiarkowany już na ekranie tytułowym xD - rozumiem, że to taka zapowiedź od autorów: "Until Dawn aka chujowy horror z tanim straszeniem"). I ci irytujący bohaterowie... Grafika nie powala, a często w cutscenkach wali po oczach, jak gra nie wyrabia framerate'u. A to przecież exclusive na PS4 xD Pomijam chujowy dubbing - po chwili przełączyłem na oryginalne dźwięki z napisami. Ciekawy jest ten system wyborów, choć w większości przypadków pewnie różnica jest tylko pozorna. Poza tym strasznie to jebie zrzyną z Life is Strange. Głupie jest też to, że gra wymusza ręczne wykonywanie wielu czynności, które można by skrócić do jednego przycisku, upośledzona i wręcz komiczna mechanika. To tak w skrócie po kilku pierwszych godzinach, mimo wszystko jestem ciekaw jak się fabuła potoczy, ale jump scare'y zaczynają wkurwiać...

    pokaż spoiler mam nadzieję, że główny casanova chociaż wybolcuje tę tępą blondi zanim ją coś zapierdoli xD (oby)

    #untildawn #ps4
    pokaż całość

  •  

    Właśnie skończyłem #horizonzerodawn , nabite 45h na normalu (starałem się robić wszystkie misje poboczne, parę sobie darowałem - np. te gówna na czas). Więcej jak 8/10 nie da się temu dać. Większość walk z cięższymi przeciwnikami można wygrać po prostu czając się i atakując z zaskoczenia i powtarzając to w kółko. Pozwala na to duży zasięg - każdy obóz bandytów to pikuś. Dwa razy gdy był do ubicia ten upierdliwy zakopujący się w ziemi skurwiel, nawet nie trzeba było do niego schodzić - ostatnim razem można było go dorwać z wyjątkowo wysokiego urwiska, wątpię by tak chcieli twórcy. Mozolna taktyka, ale skuteczna i nie trzeba się wysilać. 3/4 walk nie ma żadnej dynamiki, bo da się je tak właśnie rozegrać. Teraz słówko nt. końcówki, więc czytacie na własną odpowiedzialność - nawet ten końcowy boss był łatwiejszy niż niejeden wcześniejszy przeciwnik (osobiście dostawałem kurwicy w pierwszym kotle), wystarczyło wejść po schodkach na to pięterko i naparzać najzwyklejszymi strzałami w czułe punkty do oporu.
    Z innych wad - 90% tego, co Aloy sama do siebie gada jest nietrafione. Nt. coś tam gada o spadaniu, gdy wcale nie spada. "Teraz muszę schodzić im z drogi" albo "wykaraskał się z tego", niemal każdy tekst w ogóle nie pasuje do sytuacji. Ktoś to w ogóle testował? Bo wygląda komicznie.
    Fabuła taka se, ma trochę nieścisłości - skąd założenie, że dzikusy mówią tym samym językiem, co poprzednia cywilizacja? Teraz mały spoiler - owy plik APOLLO, który zajmuje przeogromną ilość miejsca (ileś tam zettabajtów, a 1ZB to jakiś bilion gigabajtów xD) w kilkanaście sekund skopiowany do maleńkiego fokusa Aloy. Ba, murzyn zdołał go sobie także zdalnie przekopiować xD Ja rozumiem technologia przyszłości, ale bez przesady.
    Ogólnie gierka spoko, ale do takiego np. NieR: Automata się nie umywa, a tę drugą grę przynajmniej mogłem przejść w 60 FPS ( ͡° ͜ʖ ͡°) (nie, nie na PS4 Pro, mam slimkę, dopiero teraz widzę że NieR na zwykłej PS4 działa w 900p xDDD)
    #ps4 #consolepeasants
    pokaż całość

    •  

      @impact18: @luz3r: racja, pomyliło mi się z rejestrem alpha.
      @siej: walka bezpośrednia jest zbyt trudna, więc gra wymusza takie czajenie się. Skoro łatwiejsza opcja pozbywania się przeciwników jest dostępna, to z niej korzystam. Jedyna wada, że jest to bardziej czasochłonne.

    •  

      @pszeniczniak: ja zawsze wybierałem trochę opcji mieszanej czyli kamuflowanie się do momentu osłabienia przeciwnika. Ale osobiście mnogość możliwości ubicia bestii i wypracowanie własnej strategii łącznie z znajdowaniem miejsc gdzie cię nie sięgną dla mnie przemawia na korzyść i sprawia, że gra jest bardziej uniwersalna. Pamiętam jak pierwszy raz na w miarę niskich lvl broni trafiłem na nękacza i się wściekałem bo nie mogłem go pokonać zbyt łatwo bez broni odrywającej. Czekam na DLC bo serio podobała mi się zabawa w myśliwego, a możliwość ogarnięcia takich ambonek do polowania nie odbiera jej za dużo.
      Zastanawiam się czy w ang. wersji też są te rzucane teksty bo dla mnie brzmiały jak wstawki dla dzieci z niby instrukcjami, były średnio trafione ale chyba w wielu grach jest to wstawiane pewnie celem dialogu postać - gracz.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (5)

  •  

    ale to chujowe, żal 30 zł, dobrze że na steam można zwracać xD uczenie się jakiś durnych kombinacji i opieranie na tym całej gry absolutnie nie dla mnie
    #absolver #pcmasterrace

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika pszeniczniak

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (1)