•  

    Dwa miesiące temu opisałem swój problem z obsługą banku #pekao : https://www.wykop.pl/wpis/44332379/czy-wiecie-co-to-jest-chujowa-obsluga-klienta-to-p/

    I wiecie co? Mija już szósty miesiąc od kiedy nie potrafią rozwiązać mojego problemu z blikiem w aplikacji (a dokładniej - brak #blik w aplikacji peopay). Za to dostałem odpowiedź nie od jednego, ale od dwóch ekspertów, że dalej pracują nad tą sytuacją! Pani Ilono Pawlak i Pani Sylwio Wieczorek, zajebiste imiona i nazwiska jak na bota, bo kurwa nie mogę uwierzyć, że potrzebowałyście w dwójkę sklecić dwa zdania z informacją, że olaliście sprawę i dalej macie klienta gdzieś.

    OBSŁUGA KLIENTA W BANKU PEKAO TO JEST KURWA DRAMAT

    #banki
    pokaż całość

    +: rsk91
  •  

    CZY WIECIE CO TO JEST CHUJOWA OBSŁUGA KLIENTA? TO POLECAM ZGŁOSIĆ JAKIKOLWIEK PROBLEM W BANKU #pekao

    Ok, to pokrótce: zainstalowałem aplikację #peopay , ale na głównym pulpicie nie widziałem możliwości płacenia Blikiem.
    Nie jest to dla mnie jakaś mega ważna rzecz, ale pomyślałem, że zapytam czemu mi nie działa, szczególnie że reklamowali JEST W PYTE MAMY KURWA BLIKA.

    Uprzedzając pytania, czemu nie zadzwoniłem do nich to jeszcze raz podkreślam - nie jest to dla mnie najważniejsza rzecz, a mi wygodniej jest pisać, więc wolałem kontaktować się z nimi przez ich komunikator na stronie banku.

    Zacząłem od live chata na ich stronie. Konsultant szybko odpisał, próbował coś pomóc (zmiana ustawień, itp), ale nic to nie dawało. Pomyślałem, że może coś z moim kontem w banku jest nie tak, że mam zablokowaną możliwość płacenia Blikiem czy kij wie co. Co na to Konsultant? Sorry, nie wiem, nie mogę Ci pomóc, nie mam takich uprawnień, napisz do Biura Obsługi Klienta albo zadzwoń. Kurde, dziwne to jest, ale ok.

    No to napisałem wiadomość do Biura Obsługi. I tu już jest festiwal absurdu.

    Ja: (początek czerwca): <opisuję mój problem - nie mam blika na pulpicie>
    PEKAO: propozycja rozwiązania: naciśnij napis BLIK.

    (SUPER ROZWIĄZANIE KURWO XDDDDD)

    JA: spoko, tylko, że nie mam takiego przycisku
    PEKAO: podepnij BLIK do konta
    JA: ok, tylko problem jest taki, że nie mam możliwości podpięcia BLIKa, nie mam takiej opcji w ustawieniach, przerabiałem to już z Waszym konsultantem.
    PEKAO: (lipiec) - ok, zapisuję reklamację
    JA: Dzięki. Kiedy odpowiedź?
    PEKAO (po 2 tygodniach od mojego pytania): po 30 dniach, a jak będzie coś trudnego to po 60, hehe
    Ja (po 61 dniach roboczych): no i?
    PEKAO: zgłosiliśmy to do działu reklamacji
    Ja: ale jak to, przecież już jest zgłoszona reklamacja!
    PEKAO: dzięki za wiadomość, jak masz jakiś problem to zadzwoń albo napisz.

    I tu mam wątpliwość czy "Konsultant pekao" to zwykły bot wklejający te same formułki, tylko zmieniający na końcu podpis z randomowym polskim imieniem i nazwiskiem.

    Podsumowując:
    - po 4 miesiącach od zgłoszenia, dalej nie mam blika; ( ͡° ʖ̯ ͡°)
    - pekao ma wyjebane na klienta;

    pokaż spoiler - arka gdynia kurwa świnia


    #zalesie #banki
    pokaż całość

    +: T....i
    •  

      @thraktor: od polowy wrzesnia reklamacje musza byc rozwiazane wciagu 2 tygodni, w trudnych przypadkach 1 miesiac. reklamacje polecam zglaszac bezposrednio na stronie / aplikacji jezeli jest taka opcja, u mnie w banku przez strone da sie wyslac wiadomosc o typie reklamacja i odpowiedz przychodzi do tej skrzynki na stronie banku. lepiej niz przez jakiegos bota bo masz potwierdzenie ze reklamacje zlozyles

    •  

      @rtg_: Właśnie tak do nich pisałem - po zalagowaniu do konta, wiadomość do działu obsługi klienta. Ale Pekao raczej się chyba tym nie przejmuje

    • więcej komentarzy (8)

  •  

    Mirki i Węgierki, mam problem. Kilka dni temu Windows 10 zaktualizował się na moim lapie (Dell Vostro 3750) i od tego momentu nie mam dostępu do internetu. O dziwo, wifi działa, bo na telefonie łapie sieć i jest wszystko ok, a w właściwościach sieci pokazuje, że połączenie jest, bo odbiera i przesyła dane. Dodatkowo, windows w międzyczasie ściągnął i zainstalował kolejne aktualizacje.

    Tak więc, pytanie - jak to naprawić? nie ma możliwości przywrócenia do poprzedniej wersji systemu. Odinstalowanie nowych aktualizacji nie pomaga. Odinstalowanie sterowników karty sieciowej też nie było sktuteczne.

    Pomożecie?

    #kiciochopyta #it #pytanie #pytaniedoeksperta
    pokaż całość

    +: Cronox

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika thraktor

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (2)