•  

    @x-kom czy Was totalnie pogrzało?
    #tldr
    chciałem zrobić szybki zakup na x-kom bo tam łatwo i przyjemnie, ale coś mi się tylko wydawało...

    Wprawdzie to nie żadna #afera, ale żenada na pewno. Zacznę od początku...
    Prosił mnie ojciec żeby kupić mu telefon. W całym procesie najtrudniejszy wybór, bo należę do ludzi którzy nie śledzą co jest hot a co nie i znam się tylko na tych sprzętach które posiadam. Koledzy polecili, na stronie xkomu znalazł się w sensownej cenie, dodatkowo dla mnie skojarzenia - x-kom - przyjemny zakup, bez problemu i szybko. Takie mam doświadczenia. Więc w poniedziałek wieczorem szybkie klik klik i kupione, opłacone, czekam. Po chwili tato dzwoni i mówi że dobrze byłoby wziąć fakturę na działalność, o czym nie pomyślałem, ale dobra myślę, do rana może temat poczekać. Nad ranem magicznie widzę zamówienie zmieniło status na wysłane - o kurczę, w nocy wysyłają? jak? gołębiami? no ale dobra, mi chodzi tylko o zmianę danych na fakturze, przecież nie będzie problemu. Dodzwoniłem się na infolinię, dowiedziałem się że jednak będzie problem. W celu zmiany danych na fakturze, muszę zwrócić produkt, kupić ponownie i ponownie zaplacic/albo oni przeksięgują oraz ponownie odebrać przesyłkę (jak się wstawia pikaczufejs?)
    - "No ale proszę pani, przecież to zamównienie na 100% jest jeszcze u Was, bo jest rano i nie wmówicie mi że kurier to odebrał"
    - "a faktycznie, to ja spróbuję je wstrzymać, założyć nowe, przeksięgować, zrobić nową fakturę i dam znać"
    - "ok!"
    uspokojony czekam na info. Info od pani nie dostałem, ale na maila dotarło mi powiadomienie o nowym zamówieniu, potem o poprawnym przeksięgowaniu środków i takietam. Nie mam wglądu do nowego zamówienia na profilu i nie mogę śledzić, ale na maila przychodzą jakieś statusy więc uznałem że jest git. Do czasu aż odebrałem .... pierwotne zamówienie ....
    Jest środa. Drugi telefon na infolinię, pan najpierw uspokaja mnie że poprawna faktura przyjdzie na maila. Potem coś stęknął i stwierdził, że jednak pierwotne zamówienie nie zostało wstrzymane i ono dotarło, nie ma nowego nie ma nowej faktury i w ogóle konfabulacja. Nie był w stanie wyjaśnić mi dlaczego dostałem info o poprawnym opłaceniu nowego zamówienia. Stwierdził, że konieczny jest zwrot i ponowny zakup. Zgodziłem się, prosiłem o rozpoczęcie procesu i info dla mnie. Znowu uznałem że załatwione.
    Niestety brak informacji, więc we czwartek rano dzwonię po raz trzeci i już mniej ulegle informuję o sytuacji. Co mnie uderzyło i pozytywnie zaskoczyło - szczegół ale w sumie istotny - nie muszę podawać panu z infolinii numerów zamówień, maili peseli itp, bo zidentyfikował mnie po numerze telefonu, ma wgląd do historii i widzi całą sytuację. Dobra, to dlatego nic się dzieje? Proszę ponownie o zainicjowanie zwrotu i tyle, do usłyszenia.
    Piątek rano, nic nowego. No dobra, strona x-komu, rozejrzałem się, widzę jakieś menu ze zwrotami. "dokonaj zwrotu" - witryna nieosiągalna... dobra, z aplikacji poklikam. Ok, jest działa. No i festiwal spi... utrudnienia. Przypomnę, zadzwoniłem na infolinię, znaleźli mnie po nr telefonu, wszystkie potrzebne dane uzupelnione automatycznie. Tymczasem klikając formularz w aplikacji, będąc zalogowany na profil muszę wypełnić ręcznie wszystko, powtórzę: wszystko. Moje dane, numer konta, numer faktury, nazwę produktu, kategorię, model, numer seryjny, potem kod xkom - (sam wypełnia kilka poprzednich pól), i cośtam jeszcze. No ja wiem, ja wiem, wszystko potrzebne i nie da się automatycznie zaciągnąć danych z konkretnego zamówienia, bo <tu wstaw typową odpowiedź marketingową numer get-random(255)>
    Podsumowując:
    - korekta danych faktury wymaga zwrotu produktu - nie jestem ekspertem ale to jakaś bzdura
    - nowe zamówienie zostało opłacone przeksięgowanymi środkami, ale stare zostało wysłane i doszło. Super, może i drugie dojdzie, kto wie...
    - trzykrotny kontakt z infolinią to strata czasu, nie zostało załatwione nic, 4 dni czekania na coś co mogłem sam wyklikać na stronie x-komu
    - w sumie jak sam zacząłem wyklikiwać to mogę zrozumieć dlaczego konsultanci nie dali rady, pewnie zniechęciło ich ręczne wpisywanie moich danych

    zakup w x-kom miał być szybką akcją, od początku tygodnia zablokowana kasa, telefon jest ale go nie ma itp. @x-kom, Fakt że ostatnie zakupy u Was robiłem parę lat temu, dobre wspomnienia jak widać często są przekłamane. Takie akcje w 2022 to jak dla mnie duże zdziwko. Nic się nie dzieje, tylko jest żenada i #januszebiznesu Zwrot zainicjowany, tel chyba jednak kupię w jakimś sklepie na miejscu, mam nadzieję że nie będzie wałków ze zwrotem kasy i #oszukujo #zakupy
    pokaż całość

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika toniemultikontojakco

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (4)