•  

    Hej Przyjaciele. Jestem na #redukcja i pomóżcie mi w zrozumieniu jednej kwestii związanej z liczeniem kalorii. Zapuściłem się, 105kg było, zeszło w 3 tygodnie do 101, wyliczyłem około 1900kcal dziennie przy 189cm wzrostu. Codziennie rower stacjonarny i spacery 6km/h po około godzinie.

    Moje pytanie brzmi. Czy jeśli jednego dnia zjem i wypiję za 2500kcal (nadwyżka), ale spalę 1000kcal na rowerze i spacerach, to dzień kończę na 1500kcal i wszystko jest w porządku dla redukcji?
    #mikrokoksy
    pokaż całość

    •  

      @trolltunga: Przy takiej aktywności to pewnie nadal na deficycie będzie więc nic się nie stanie.

    •  

      @trolltunga: ogolnie tak jak koledzy mowia, są przeszacowyeane te kcale. warto jednak miec na uwadze ze z pulsometrem(dobrym na klatke nie opaską lub zegarkiem na ręke) są względnie precyzyjne. w moim przypadku kalorie z pomiaru mocy i tętna z pasa traktuję jako 100% - waga zdaje sie to potwierdzać.
      natomiast sam pomiar z pulsu na klatce do bilansu uwzględniam 75% wskazanej wartości.

      W moim przypadku to sie sprawdza, przy deficycie rzedu 300-400kcal dzien tracę okolo 0.5kg tygodniowo - czyli zgodnie z oczekiwaniami.
      Pamiętaj tez ze duzy deficyt tez nie jest za zdrowy bo bedziesz proporcjonalnie duzo tracić mięsni. nawet przy cwiczeniach silowych.

      takze ogolnie uwzgledniaj kcale z ćwiczeń ale tylko na podstawie pulsu. te bez pulsu to totalna loteria. bo apka nie wie czy spacer 6km/h to w Teoim wypadku godzina z tetnem 170 czy 110 a to ma oczywiscie ogromny wpływ na spalone kalorie. No i by prawidlowo liczyc kcale na podstawie tętna czy mocy musisz miec dobrze obliczone strefy. Najlepiej poprzez probe wysiłkową.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (1)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika trolltunga

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (1)