Lubię żółwie.

  •  

    Też znalazłem na #olx jedną z tych słynnych kawalerek w #katowice #slask
    #mieszkanie #nieruchomosci #januszebiznesu

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: Screenshot_20181208-083436.png

  •  

    Dobra ziomeczki, kupiłem humble monthly, bo był dodatek do cities skylines, a reszta nie bardzo mnie interesuje. Z tej okazji organizuje #rozdajo #humblebundle niżej wymienionych tytułów:
    -Immortal redneck
    -Megaman Legacy Collection
    -Metal Gear Solid V Phantom Pain + Devinitive Experience DLC + Ground Zeroes
    -NeuroVoider
    -Purrfect Date (symulator randki z kotem xDDD - to chyba coś dla różowych)
    -Seven: The days long gone
    -Zombie Army Trilogy (to chyba taki przerobiony sniper elite)
    Jeśli chcecie to wszystko oddam jednej osobie, chyba że w komentarzach każdy wybierze coś dla siebie, to oddam pojedynczo. Warunki to oczywiście:
    1. Grzecznie plusujecie ten wpis.
    2. Piszecie w komentarzu co byście chcieli z tej paczki dostać.
    4. Zielonki dupa cicho.
    5. Brakuje punktu 3. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    pokaż całość

  •  

    Uszanowanko, Mirki i Mirabelki!

    Z tej strony Bartold, designer/writer Glorii Victis. Przejmuję pałeczkę po @jan-grochowski, żeby trochę odciążyć szefa z obowiązków - czas na kolejny wpis o kulisach tworzenia MMORPGa z serii “100 dzienników challenge Na Przekór Wszystkiemu”! Dzisiejszy temat:

    Dziennik 9 – Jak warstwa RPG wzbogaca grę MMORPG

    Ostatni wpis przedstawił trzy główne filary Glorii Victis: otwartego PVP, kontroli terytorium oraz ekonomii kształtowanej przez graczy. Są to w zasadzie fundamenty gry, lecz istotna jest jeszcze jedna warstwa, która spaja je razem i nadaje im głębi: roleplay. Wierzymy, że kluczem do sukcesy gry MMORPG jest utrzymanie tej cząstki “RPG”. Aby to osiągnąć, niezwykle ważne jest, by projektować każdy system zgodnie z tym założeniem, dzięki czemu gracze naprawdę będą mogli wcielić się w swoje role. Tak naprawdę jedyne, czego potrzeba, to okazja i sposób wyrażenia siebie.

    Jednym z najbardziej oczywistych przykładów tego ostatniego są emotki. Pozwalają graczom wyrazić swoje emocje bezpośrednio przez animacje, bez użycia czatu. Innym jest system customizacji – zarówno fizycznych aspektów postaci, jak i kompletowanie tego idealnego, zajebistego setu, w którym wyglądasz jak pieprzona legenda.

    Z tego powodu zdecydowaliśmy się dać graczom tak dużą swobodę w doborze wyposażenia, jak to tylko możliwe. Zamiast pełnych setów zakładanych jako jeden item, gracz może skompletować swój pancerz z 6 różnych slotów. Daje to nie tylko znacznie większe możliwości customizacji, lecz także okazję, by “oznaczyć” pokonanego przeciwnika przez zabranie mu spodni – poraktyka dość często spotykana wśród najlepszych graczy PVP. ;D Ponadto, w zamierzony sposób pozwala to graczom stworzyć postać, którą łatwo zidentyfikować z jej rolą: czy będzie to łucznik, myśliwy, ciężkozbrojny piechur, tarczownik – widać to na pierwszy rzut oka. Dzięki temu system rzemiosł, mechanizm popytu i podaży oraz system grabienia graczy spajają się w jedną całość, wzbogaconą dodatkowo czynnikiem RPG.

    Innym istotnym czynnikiem jest sam świat gry, który powinien być miejscem tak wiarygodnym, jak to tylko możliwe, aby gracze mogli utożsamiać się jako jego mieszkańcy. Zdecydowaliśmy się na zgrupowanie graczy w nacje o solidnych podstawach fabularnych, które nadają sens odwiecznym konfliktom. Współgra to też dobrze z założeniem masowych bitew PVP, toczących się w całym świecie gry, nadając im cel i odpowiednie tło, a także jednocz ygraczy przeciwko wrogom. Część graczy nie zważa na korzyści płynące z kontrolowanych ziem, takie jak surowce czy dostęp do warsztatów, jednak będą pierwsi do walki ku chwale swojej ojczyzny i na pohybel przeciwnym frakcjom. Dzięki temu rodzą się też żarty sytuacyjne wyśmiewające inne nacje, co prowadzi do ekspansji przemocy… Co samo w sobie jest złe, chyba że mówimy o MMORPG z naciskiem na PVP pomiędzy nacjami. :P

    Dzisiejsze #rozdajo wygrywa @MariuszToNieImie, przy następnym wpisie kolejne losowania klucza #steam do naszej gry spośród osób które będą plusowały ten wpis.
    Zapraszam do obserwowania taga #gloriavictis, gdzie będziemy publikować w sumie sto podobnych tekstów!

    Głowna strona
    Steam
    Facebook
    Trailer gry

    #gloriavictis #rozdajo #gamedev #praca #ciekawostki #dziendobry #programowanie #chwalesie #steam #gry #gruparatowaniapoziomu
    pokaż całość

  •  

    Mirki, wiecie może, czy jest jakiś mirror template dla map S i M (głównie dla S).

    Da się samemu stworzyć template lustrzany, czy jest to wiedza tajemna?

    #heroes3 #gry #steam

  •  

    Dobra, pora się oczyścić z cebularstwa i coś rozdać, bo dawno tego nie robiłem.
    Do rozdania mam Wormsy Armageddon na Steam. Co trzeba zrobić?

    1. Dać plusika
    2. Żeby nie było za łatwo dla plusbotów - podać nazwę jednej z broniek w komentarzu

    W ramach weryfikacji po losowaniu będę prosić o wysłanie linku z profilem na Steam na pw. Jeśli się zdarzy, że wylosowany już posiada losowaną grę to losuję następną osobę. Na wiadomość czekam 24 godziny.

    Losuję w piątek wieczorem. Zielonki założone po wpisie mogą usunąć konto. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

    Alleluja! ʕ•ᴥ•ʔ

    ---

    #rozdajo #rozdajosteam #gry #steam
    pokaż całość

    źródło: header.jpg

    •  

      @PP96: Księga Uzbrojenia, rozdział drugi, wersety od 9 do 21.

      -I Pan powiedział: Wpierw wyjąć musisz świętą Zawleczkę, potem masz zliczyć do trzech, nie mniej, nie więcej. Trzy ma być liczbą, do której liczyć masz i liczbą tą ma być trzy. Do czterech nie wolno ci liczyć, ani do dwóch. Masz tylko policzyć do trzech. Pięć jest wykluczone. Gdy liczba trzy jako trzecia w kolejności osiągnięta zostanie, wówczas rzucić masz Święty Granat Ręczny z Antiochii w kierunku wroga, co naigrawał się z ciebie w polu widzenia twego, a wówczas on kitę odwali. Amen. pokaż całość

      źródło: wykop.pl

    • więcej komentarzy (344)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika wirogez

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (6)