Mirki, jaki używany automat za 10-15k? Nie znam się za bardzo na samochodach. Chodzi mi o coś solidnego, żeby minimum te 4-5 lat spokojnie jeździł bez jakiegoś masakrycznego wkładu finansowego. Sedan albo kompakt.
Aktualnie jeżdżę Volvo 440 z '94 i zaczyna go konkretnie zjadać rdza. Myślę nad tym, żeby się z nim rozstać w najbliższych miesiącach.
Póki co myślałem o takich modelach jak: Audi A4 B6 Tipronic - w sieci dosyć dużo
@Ciastek92: z 9-5 jeszcze są części bo dużo osób sprowadza i parę chyba firm jeszcze coś produkuje. Co do automatów w saabach, to przynajmniej w 9-3 lepiej jest mieć manualną niż automatyczną - chyba, że ktoś chce automat. Wpakowali tam Aw55-50, który jest też w volvo s60/s80 i słynie z tego, że się psują elektrozawory, a wymiana to koszt ok. 3 tysięcy. Dlatego też, trzeba je porządnie sprawdzić, bo tam olej
Sprzedałby ktoś 1 paczkę Huela na próbę? Trochę mi szkoda wywalać 260zł, jeśli miałby mi w ogóle nie podejść... JimmyJoy dojechał mój żołądek, więc szukam alternatywy. #huel #soylent #jimmyjoy
@To_ja_moze_pozamiatam: Stosowalem to dłużej, więc raczej to nie kwestia przeczekania u mnie. No, ale to pewnie sprawa indywidualna. Co do Super Fuel, to po ponad miesiącu czekania dostałem zwrot pieniędzy, bo kurier amerykański dał dupy... Teraz testuje samo białko (wołowe i konopne) od BulkPowders.
Aktualnie jeżdżę Volvo 440 z '94 i zaczyna go konkretnie zjadać rdza. Myślę nad tym, żeby się z nim rozstać w najbliższych miesiącach.
Póki co myślałem o takich modelach jak:
Audi A4 B6 Tipronic - w sieci dosyć dużo
Co do automatów w saabach, to przynajmniej w 9-3 lepiej jest mieć manualną niż automatyczną - chyba, że ktoś chce automat. Wpakowali tam Aw55-50, który jest też w volvo s60/s80 i słynie z tego, że się psują elektrozawory, a wymiana to koszt ok. 3 tysięcy. Dlatego też, trzeba je porządnie sprawdzić, bo tam olej