Co daje konkretnego ta opcja w zakładce rozgrywka pod tytułem "dodatkowe karty do gry"? W google nie mogę znaleźć żadnej informacji o tym. Wiem ,że najnowsza aktualizacja Wiedźmina 3 dała jedną nową kartę pod nazwą "Płotka" ,ale chyba nie trzeba tej opcji zaznaczać ,żeby się ona pojawiła. W takim razie po co dali tą opcję?

#wiedzmin #wiedzmin3 #witcher #witcher3 #thewitcher #gry #gra #pc #pcmasterrace #cdprojekt #cdprojektred #game #games #steam #gog #origin #
@Edenes to chyba będzie alternatywny wygląd kart dodany w którymś dlc, przynajmniej tak twierdzi pierwszy od góry link w google po wpisaniu "wiedźmin 3 dodatkowe karty do gwinta".
Mam dostępne tylko trzy opcje : TAUU , FSR i coś tam było na x , chyba XEX czy coś takiego.


@Edenes: FSR i XeSS to skalowanie z niższej rozdzielczości. TAAU najprawdopodobniej to nie jest skalowanie z niższej rozdzielczości, tylko natywna z antyaliasingiem TAA. Każda z tych opcji rozmywa obraz w ruchu, najlepsze efekty powinno dać TAAU, ale będzię trochę mniej FPS. Najlepiej sam przetestuj, różnice będą głównie w ruchu.

W
  • 0
@dulux23: właśnie w starej wersji dłużej się świeciły te skrzynki z przedmiotami. Dziwne. Trochę pozmieniało się w mechanice. Umiejętności smakosz nie ma sensu już kupować bo liczba hp wolniej się regeneruje niż wcześniej.
Kupiłem i właśnie ściągam Wiedźmina 3. Z tego co czytałem w internecie to grę można uruchomić w DX12 lub w DX11 . DX11 jednak nie ma dostępu do ray tracingu i FSR/DLSS . Podjerzewam, że do ray tracingu raczej mam za słaby komputer bo posiadam RX 6700 XT 12gb , Ryzen 5 5600 i 32gb ram . W jednym filmiku osoba robiąca sporo filmików o Wiedźminie o nicku RaptorPL. stwierdził, że jak
@Edenes: Też się nad tym zastanawiałem i jak oglądałem porównania grafiki to dla mnie różnice były nieznaczne, ale u mnie na RX 5700 na maksymalnych ustawieniach bez RT na DX12 było poniżej 60 FPS, a na DX11 cały czas przynajmniej 70-90 FPS, więc gram na DX11.