Wpis z mikrobloga

Eh... znalazłam składany nóż, całkiem ładny (nie znam się na tym, ale chyba firmowy).

Chciałam spełnić dobry uczynek i znaleźć właściciela zguby, a zostałam wbita w ziemię komentarzami, że zaśmiecam forum, że mam wyrzucić i to na pewno narzędzie zbrodni, należące do świra i lepiej żeby nie wracało do właściciela, że jestem naiwna i co ja wiem o życiu... Co gorsza te komentarze cieszyły się popularnością.

Quo vadis świecie?

#gorzkiezale
  • 16
@zenibylubie: Ja kiedyś w lesie podczas biegania zgubiłem mój nóż :<

Była wtedy zima i dwie godziny szukałem go w śniegu :<

Ale na szczęście dwa dni później śnieg stopniał i jak tam poszedłem to znalazłem go bez trudu. Na szczęście nikt inny wcześniej nie znalazł/nie ruszył :)
@zenibylubie: A z tym świrem, zbrodnią etc to oni zwyczajnie trollują.

Chyba sporo ludzi nosi przy sobie coś do samoobrony. Jakiś kastet, gaz pieprzowy, nóż składany, cokolwiek.

Ja nigdzie nie wychodzę będąc nieuzbrojonym. Po tym jak mnie kiedyś napadli, zawsze mam przy sobie nóż (kiedyś zmienię na broń palną) i nie wyobrażam sobie wyjść bez niego z domu, bo źle bym się czuł i jakby przyszło co do czego to nawet
@japer @Captaii Przyszło co do czego koleś pousuwał komentarze, a jak w dyskusji napisałam, ze taki kozak z niego był to wyskoczył z tekstem "możemy się spotkać jeśli chcesz zobaczyć jaki" i nie tylko mi groził.

No to mamy tego niebezpiecznego świra, któremu lepiej nie oddawać noża jak zgubi. i w dodatku damski bokser.
@Captaii no właśnie to były serio komentarze ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ja też noszę przy sobie nieduży składany nożyk. Parę razy przydał się i to niekoniecznie do samoobrony - zwykłe codzienne rzeczy jak obcięcie sznurka czy otwarcie opakowania.

Poza tym, cokolwiek by to było co w mojej ocenie miałoby jakąś wartość, chciałabym oddać właścicielowi, bo wiem jak to jest zgubić coś wartościowego. Ale nieee hurr durr jestem naiwna...