Wpis z mikrobloga

@danielosw: Jednak obejrzałem więcej filmiku i za wcześnie się odezwałem.
Mam V2 w motocyklu i przy wyjsciu z zakrętu przydaje się maksymalny moment żeby zacząć jak najlepiej przyspieszać. Ale uważam że odnalazłby się bardziej na motocyklu z rzędowym silnikiem :D
@luke: złej pozycji? Mozesz powiedzieć coś więcej ;p Bo wydaje mi się że jeżeli już przejeżdżasz w całości zakręt trąc podnóżkami to jest w miare dobrze, bo nie leżysz, i
@luke: nawet nie zwróciłem wcześniej uwagi na odbicie. I masz racje że siedzi praktycznie sztywno :O Mi najwięcej energii na torze cartingowym wlasnie zabierało przenoszenie ciezaru ciala z jedna na druga strone.
Nie robi praktycznie przeciwwagi. Jak teraz patrze na odbicie i kąt pochylenia to się dziwie że on jedzie O.o
@luke: tę którą opisałeś jest to pozycja sportowa. Dzięki niskiemu położeniu manetek łatwiej ją wykonać. Pozwala na naprawdę bardzo dobre, szybkie i stabilne pokonanie zakrętu, dodatkowo pozycja jest bardzo "ciasna" więc przydaje się na torze gdzie liczą się każde centymetry. No ale trzeba się naprzerzucać i jest dość trudna do ogarnięcia (łapanie udem baku, otwarcie się na zakręt torsem). Minus jest taki, że nie można tak łatwo korygować toru jak w
@sharkslayer: Możliwe, że taka pozycja na nakeda jest wystarczająca. Ostatni raz siedzialem na czymś innym niż sport jakieś 7-8 lat temu. Zresztą na drodze takie zwieszanie się też nie ma większego sensu.