Wpis z mikrobloga

Mirki, proszę o małą pomoc prawną dla mojego różowego paska.
Różowy pasek wykonał usługę (makijaż), zgodnie z poleceniami klienta. Klient miał zapłacić za usługę następnego dnia, czego nie zrobił. Po 1,5 tygodnia czasu, dwukrotnym upomnieniu, klientowi nagle wykonana usługa się nie spodobała i żąda obniżenia ceny.
Czy w takim wypadku mój różowy pasek jest zobowiązany do negocjacji ceny? Nadmienię, że wcześniej nie było żadnej informacji od klienta, że z wykonaną usługą coś jest nie tak, ani tego, że chciałby złożyć reklamację.
Różowy pasek nie ma firmy, usługa była wykonywana po znajomości.

#prawo #januszeprawa #pytanie
  • 8
@atc_damian: Dzięki za odpowiedź. Nie jest to aż tak duża kwota, żeby się bawić w firmy windykacyjne. Raczej chodzi o sam fakt umowy i szacunku do siebie nawzajem. Co ciekawe klient również powołał się na to, że klienta ma 2 tygodnie na reklamacje do nienależycie wykonanej usługi. Istnieje w ogóle coś takiego? Przekopując KS na nic jednak nie trafiłem...
@LOLWTF: Kwota nie jest na tyle duża, żeby się bawić w wezwania sądowe. Raczej chodzi nam o to, czy są jakieś podstawy prawne do żądania niższej ceny po takim czasie lub reklamacji.