Aktywne Wpisy
luigi_pl +219
Robię #rozdajo, bo mogę
Co jest do zdobycia:
(1) dowolna jedna gra ze steama do 350 zł - za pomocą maszyny losującej zostanie wybranych 2 śmieszków plusujących ten wpis (muszą spełnić zasady opisane niżej), być może będzie ich więcej, jeśli gry które wybiorą nie przekroczą budżetu (700 zł)
(2) dowolna jedna gra ze steama do 150 zł - dla tego śmieszka, który zostawi komentarz/mema/paste/cokolwiek innego, co mnie rozbawi do łez
Zasady
Co jest do zdobycia:
(1) dowolna jedna gra ze steama do 350 zł - za pomocą maszyny losującej zostanie wybranych 2 śmieszków plusujących ten wpis (muszą spełnić zasady opisane niżej), być może będzie ich więcej, jeśli gry które wybiorą nie przekroczą budżetu (700 zł)
(2) dowolna jedna gra ze steama do 150 zł - dla tego śmieszka, który zostawi komentarz/mema/paste/cokolwiek innego, co mnie rozbawi do łez
Zasady
Mirki, to je dobre ( ͡° ͜ʖ ͡°) Witaminka z tiktoka dostała incydentu kałowego z powodu okropnie mizoginistycznego komentarza pod filmem z Poznania na sadolu. Jak brzmiała jego treść? Uwaga:
"Co za przegryw. Żadna kobieta nie jest czegoś takiego warta"
Kumacie to? Laska bóldupi bo jej ego nie może przetrawić tego, że nie jest warta samobójstwa rozszerzonego pośrodku miasta XDDDDD
#blackpill #poznan #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #p0lka #tiktok
"Co za przegryw. Żadna kobieta nie jest czegoś takiego warta"
Kumacie to? Laska bóldupi bo jej ego nie może przetrawić tego, że nie jest warta samobójstwa rozszerzonego pośrodku miasta XDDDDD
#blackpill #poznan #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #p0lka #tiktok
Wywiad trochę trwa (1,5 h), a że miałem czas podczas rysowania, to go wysłuchałem i przetłumaczyłem najciekawsze momenty, które was, jako twórców gier mogą zaciekawić :)
- Twórz gry, ale nie myśl o pieniądzach. Czemu? Bo na grach nie zarobisz. Przynajmniej na początku.
- Twoja pierwsza gra będzie do kitu. Nawet jeżeli spędziłeś nad nią 2-3 miesiące, a nawet rok.
- Wielcy twórcy gier, nawet jeżeli stworzyli swą pierwszą grę... to stworzyli wcześniej dziesiątki,a może nawet setki mniejszych gier, ale o nich nie mówili, bądź nawet nie wydali. (przykład Limbo. 7 lat tworzenia).
- Zanim wydał Super Meat Boy, to na koncie miał około 30-40 gier. Większość jako minigry, w które można zagrać w internecie.
- Przez pierwsze 10 lat, od kiedy zaczął tworzyć gry był biedny, nawet nie był w stanie spłacić kredytu.
- Czemu tworzy trudne gry? Bo życie nie jest proste. Jeżeli coś przychodzi łatwo, to tego nie doceniamy.
Ważne jest, aby gra stawiała przed nami wyzwania. Gdyby wszystko było łatwe, to z niczym nie czulibyśmy się dobrze.
- Tworzenie gier i ich wydawanie to ruletka. To, co różni ją od gry w lotto, to fakt, że możesz zwiększyć swoje szanse po prostu tworząc lepsze gry i się bardziej starając.
Rady dla początkujących:
- miej niskie wymagania
- mały zespół, mała gra
- miej pewność, że robisz to co robisz, bo sprawa ci to przyjemność.
- eksperymentuj i nie bój sie popełniać błędów, bo popełnisz ich mnóstwo! W ten sposób się uczysz.
- włóż jak najwięcej siebie w grę, którą tworzysz, bo nie jesteś ekspertem we wszystkim. Większość moich gier (Edmunda) jest powiązana z moim życiem. Czemu? Bo nie jestem najlepszym pisarzem. Nie umiem pisać fikcji. Piszę o sobie i swoich przeżyciach. Nie potrafiłbym pisać o kosmicznych podbojach, bo po prostu się na tym nie znam. To nie jest moje życie.
#gamedev #gry
#gamedesign (zaspamuję swoim własnym tagiem! a co! W końcu te rady są powiązane z tworzeniem gier :) )
A sam Edmund wydaje się mega pozytywnym gościem :)
@TadeuszSynZygmunta: a potem nagle mozesz zaczac zarabiać miliony ( ͡€ ͜ʖ ͡€) Nie ma nic za darmo - to tak oczywiste jak podatki :P
Sam się tym trochę zdołowałem, ale można to oprzeć na twoim przykładzie. Wydaje mi się, że jesteś jednym z niewielu twórców gier, którym się udało na mirko i to z pierwszą grą!
I teraz pytanie. Co to znaczy: "Udało się".
Trochę śledzę twoją historię, całkiem sporo siedziałeś nad reVoid 2-3 miesiące? Czy więcej?
Gierka całkiem ciekawe oceny zbiera na markecie. Wielu
Komentarz usunięty przez autora
http://www.polygon.com/2015/3/3/8142247/crossy-road-earnings-10-million-gdc-2015