Wpis z mikrobloga

Jak wielkim idiotą trzeba być, żeby pracować w dziale zarządzania #electronicarts ?
Gram w #citiesskylines i powiem, że gra fajna, ale to nie jest rewolucja, to jest najzwyklejszy symulator budowy miasta przewyższający #citiesxl tym, że standardami stoi w 2015 roku i poszedł bardziej w kierunku #simcity niż własnych chorych wyobrażeń.
Jak widać wystarczyłoby by EA zrobiło Simcity 4 w standardach nadających się na drugą dekadę XXI wieku to nie #!$%@?, musieli zrobić #!$%@?ą grę społecznościową jakby ktoś grający w city buildera czuł nieodpartą potrzebę kolegowania się z innym typem grającym w city buildera i wszystko zamknąć na mapie 2x2 bo przecież #!$%@? jego mać w city builderach najważniejsze jest dzielenie się produkcją węgla #!$%@? z jakimś randomem z internetów zamiast budowanie dużej metropolii...
#gorzkiezale
  • 2
@Tasde: simcity 2013 to był fail, bo takie gry to raczej dla samotnej rozgrywki, no chyba, że się ją spłyci niemiłosiernie.

skylines też mogłoby by mniej kopiować z simcity2013 a więcej z simcity4.
Regiony były super opcją i wszystko wydaje się jakieś bardziej realistyczne w simcity4. W takich grach grafika ma 3. rzędne znaczenie tak naprawdę.