Aktywne Wpisy
cleopatre +94
Brzydzę się mężczyzn. Obiektywnie, bierze mnie obrzydzenie na męską płeć.
Począwszy od ojca, który zaniedbywał potrzeby dziecka, na końcu je porzucając i nie łożąc na moje utrzymanie, przechodząc do molestowania i prób molestowania, obmacywania mnie przez między innymi instruktora nauki jazdy, właściciela obiektu sportowego w którym trenowałam jako nastolatka, kończąc na nieudanych zalotach i 4 letnim związku z typem co myśli, że kobieta to jego #!$%@? własność.
I teraz najlepsze. Społeczeństwo często
Począwszy od ojca, który zaniedbywał potrzeby dziecka, na końcu je porzucając i nie łożąc na moje utrzymanie, przechodząc do molestowania i prób molestowania, obmacywania mnie przez między innymi instruktora nauki jazdy, właściciela obiektu sportowego w którym trenowałam jako nastolatka, kończąc na nieudanych zalotach i 4 letnim związku z typem co myśli, że kobieta to jego #!$%@? własność.
I teraz najlepsze. Społeczeństwo często
Dinth +65
Zdawalem prawo jazdy w UK i tam jezdzilem jakies 10 lat. W Polsce tylko raz siadlem na kierownice - jakies 10km z lotniska przez wsie i stwierdzilem ze pier**** jazde po polsce. Jadac 50km/h na ograniczeniu 50km/h, doslownie co kilkadziesiat sekund ktos za mna trabil, mrugal swiatlami i nastepnie wyprzedzal. Na tym odcinku wyprzedzilo mnie - zeby tylko wyprzedzono, ale wyprzedzono w bardzo agresywny sposob - conajmniej z kilkadziesiat samochodow.
Jezdzac po
Jezdzac po
Tytuł: Prawo rzeczowe
Autor: Jerzy Ignatowicz, Krzysztof Stefaniuk
Gatunek: Prawo
★★★★★☆☆☆☆☆
Normalnie bym nie dodawał, ale skoro w regulaminie też można, to odliczamy. Książka przeczytana w celach naukowych, kompletnie nie podejmuję się oceny czy mnie zachwyciła, czy nie - celem była dydaktyka, nie rozrywka.
#bookmeter
Wpis został dodany za pomocą skryptu do odejmowania
!Dzięki niemu unika się błędów w działaniach
!Pobierany jest zawsze ostatni wynik
@siwy24: http://pl.wikipedia.org/wiki/Dydaktyka na pewno?
W porównaniu z wcześniej wymienionym celem naukowym - tak. :)
"Istnieją różne poglądy, np. > współcześnie uznaje się, że nauka i uczenie się są ściśle ze sobą powiązane tworząc nierozerwalną całość. A zatem nie przeciwstawia się ich sobie ani nie podporządkowuje się jednego procesu drugiemu. Takie pojmowanie można spotkać w pracach Wincentego Okonia, Czesława Kopsiewicza.
Dydaktykę ogólną pojmuje się zatem jako naukę o uczeniu się i nauczaniu, a w bardziej rozwiniętym ujęciu