Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki!

Robi się ciepło i postanowiłem kupić rower. Nie znam się na tym w ogóle a chciałbym kupić rower na więcej niż jeden sezon.
Będę jeździł głownie po mieście ale czasami też pewnie będę jeździł po lasach itp.

Macie jakieś sprawdzone modele lub jakieś pro tipy czym się kierować kupując rower ?

na rower jestem wstanie przeznaczyć do 5000zł.

#sport , #rower , #rowery
  • 34
@kocham_jeze: @saund: Ja wyznaję, że jak nie wiesz jaki sprzęt to kup coś robionego przez polską firmę.. a wybór dobrych polskich marek jest całkiem fajny.. Kross, Unibike. Osprzęt i tak taki jak we wszystkich innych.
@saund Jeżeli nie przeszkadza ci zamawianie roweru przez neta wybierałbym pomiędzy tymi dwoma:
https://www.canyon.com/pl/mountainbikes/bike.html?b=3640
https://www.canyon.com/pl/mountainbikes/bike.html?b=3645

Jeżeli jednak wolisz kupić rower osobiście w sklepie to brałbym to:
http://gt-polska.com.pl/product/rower-cube-ltd-pro-29-blackline/

Obydwa powinny sprawdzać się bardzo dobrze zarówno do jazdy po mieście jak i w terenie.
Duże koła 29, bardzo dobre jak na tą cenę komponenty, no po prostu nie ma się w tych rowerach do czego doczepić w tym przedziale cenowym.

Jeśli masz więcej pytań
Osprzęt i tak taki jak we wszystkich innych.


@artuone: Ale za dużo wyższą cenę niestety, zresztą german engineering best engineering ( ͡° ͜ʖ ͡°) Też popieram wspieranie polskich firm, ale np. na carbonową szosówkę krossa na 105-ce muszę wydać 2k zł więcej niż u canyona czy rose...

@saund:
@masash: ja nie proponuję opon tylko rower, na chwilę obecną większość producentów pcha do rowerów xc szerokie opony, ma to sens jeśli ktoś jeździ w terenie
@mailo: To po co taki rower, jak nie ma wersji z węższymi oponami? Jaki jest sens się męczyć po mieście? Ja mam 1.35 po mieście się super śmiga, po ubitych leśnych drogach także.