Wpis z mikrobloga

@kazam: w202/w210 to fajne auta, ale rdza lubi je zjadać - jak zadbasz ogarnięty egzemplarz to oczywiście poradzisz sobie z rdzą, ale nie można tego zaniedbać. Z zalet duże, wygodne, dobrze wyposażone (pakiet elegance, avantgarde), silniki CDI dynamiczne i oszczędne, a 250TD pancerny, jedynie omijaj diesle z silnikami z pompą Lucasa.
w201 to jak najbardziej legenda i ikona, a z dieslem nie do zajechania. Najlepiej szukać 2.5D lub TD, a z
@kazam:
Te stare to spokojnie robią milion na liczniku bez remontu silnika. A silnik 2.5D, to pojedzie nawet na oleju po frytkach. Takich aut już nie robią.
Jak chodzi o wybór między 190 (W201), a W202, to lepiej brać to pierwsze, bo późniejsze roczniki C klasy (W202) mają już problemy w kwestii technicznej i korozji.
@kazam: w201 2.0d rok 1991, moc 75km, 5 biegów, mam go już 2 lata. Kupiłem za 6k. Rdzy dużo nie ma, mam dwie dziury w podłodze, przy odpływie, ale już je zabezpieczyłem i niedługo będę robił to profesjonalnie. Przez ten czas wymieniłem uszczelki na sekcjach (mały wyciek, ale mnie denerwował), parę uszczelek i gaszak :) Zrobiłem sobie hamulce z tyłu. Jak na razie tylko raz mnie zawiodła. Przez moją nie uwagę
Pobierz ufik78 - @kazam: w201 2.0d rok 1991, moc 75km, 5 biegów, mam go już 2 lata. Kupiłem z...
źródło: comment_dX2C6cyrgQwy2UkVuKrws26masyvkmIR.jpg
@kazam: Cholernie wygodne auta :) Merc miał ponoć problemy z jakością po 2000 i podobno rdza je lubi motzno.... Weź coś z nowszych po 2000 dla własnego bezpieczeństwa, poduszek i kontrolowanych stref zgniotu, tyle ode mnie :)
@kazam: Jeździłem sporo W201 190D (silnik 2 litry, 72/75km w zależności czy z katalizatorem czy bez).
Do szybkiej jazdy się nie nadaje, ale jak na razie oceniam go na najlepszy samochód jakim jeździłem do tej pory. Mega niezawodny, one naprawdę się nie psuły - owszem, co raz trzeba było coś wymienić z części eksploatacyjnych ale zawsze o sobie dawało znać dużo wcześniej, auto nigdy mi się nie zatrzymało na trasie.
Bardzo