Wpis z mikrobloga

Siema Mireczky!

Nie orientujecie sie moze, jak to jest z gwarancja na sprzet Apple'a na terenie Polski? Zalezy mi na oficjalnej gwarancji serwisu Apple.
Grzebiac w internecie, dowiedzialem sie, ze jesli kupujemy, dajmy na to, Macbooka od jakiegos resellera w Polsce (Saturn, Cortland, iSpot), to tego sprzetu oficjalna gwarancja od Apple sie nie ima - naprawy sa realizowane przez 'prywatny' serwis tego resellera, nie przez autoryzowany serwis Apple.
Natomiast jesli kupimy sprzet poprzez Apple Online Store, to urzadzenie podlega oficjalnemu serwisowi.

Ktos z was ma jakies info na ten temat / mial jakies doswiadczenia z tym?
#apple #macbook
  • 14
@sharaquss: gdziekolwiek kupisz masz gwarancje. Sprzet tez mozesz oddac gdziekowiek w salonie. Moze kupic nawet w kiosku ruchu. Gwarancja startuje od momentu pierwszej Aktywacji. Co by nie mowic o apple to obsluge maja naprawde dobra i nikt w #!$%@? nie leci
@sharaquss: no masz ogolne warunki naprawy.

Kupujesz w dowolnym apple authorised reseller albo apple premium reseller lub apple.pl na terenie europy (w uk jest jakos inaczej i usa ma chyba gwarancje regionalna) i masz gwarancje na terenie calej europy we wszytskich authorised service provider przez rok. Do komputerow mozesz kupic apple care i wtedy przedluzasz do 3 lat
@pieczywowewiadrze: piszac kiosk ruchu chodzilo mi ze niewazne gdzie kupi i u kogo, jak kupuje nowy sprzet to ma gwarancje i pelna obsluge i tyle. Jeden z tel kupilem w sklepie z telefonami roznych marek, malo tego kupilem demo version ;) pech chcial ze po tyg reklamowlem. OddLem w salonie firmowym zupelnie gdzie indziej po 2 dniach odebralem nowy