Aktywne Wpisy
Yuri_Yslin +548
Mirki, pijcie ze mną kompot.
Dostałem nową pracę. Udało mi się wynegocjować 11k na rękę (licząc wszystkie premie i ppk) w Warszawie.
Jak dotąd pracowałem w #telekomunikacja w państwówce za 5300 na rękę, co w moim wieku (36 lat...) w Warszawie jest niską wypłatą za 10 lat doświadczenia zawodowego.
Pracy szukałem 5 miesięcy (głównie przez pracuj.pl oraz strony internetowe firm z branży), wysłałem łącznie 31 CV, z czego nie dostałem żadnej odpowiedzi
Dostałem nową pracę. Udało mi się wynegocjować 11k na rękę (licząc wszystkie premie i ppk) w Warszawie.
Jak dotąd pracowałem w #telekomunikacja w państwówce za 5300 na rękę, co w moim wieku (36 lat...) w Warszawie jest niską wypłatą za 10 lat doświadczenia zawodowego.
Pracy szukałem 5 miesięcy (głównie przez pracuj.pl oraz strony internetowe firm z branży), wysłałem łącznie 31 CV, z czego nie dostałem żadnej odpowiedzi
thority +2316
Podsumowując te #gorzkiezale
@BlaBlaCar czy jest szansa na wprowadzenie przycisku "wyślij wiadomość prywatną" po otrzymaniu prośby o rezerwację oraz po wejściu na profil dowolnego użytkownika? Moim zdaniem znacznie zmniejszyłoby to ryzyko nieuprzedzonych rezygnacji.
@hpiotrekh: A czy otodojazd nie należy już przypadkiem do blablacar? Swoją drogą mam tam konto i kilka razy dodawałem przejazdy, ale zainteresowanie było zerowe, a na blablacar mam komplet prawie za każdym razem. Szkoda tylko, że ten serwis się psuje. I nie chodzi mi o wprowadzenie opłat, bo to jest zrozumiałe, oby tylko nie było większe niż obiecane 10%. Problemem jest utrudnianie komunikacji między użytkownikami. Przykład pierwszy
CHociaż ja jakoś z połowę osób to mam z grup fb. W dobrych porach nawet bez blabla miałbym komplety.
Skąd masz info o 10%? Teraz to jest jakieś 20%. Wydaje mi się, że taka 'podwyzka' jednak da innym serwisom kopa.
No bo dajcie mi chociaz jeden powod dla ktorego warto placic wiecej.
blabla:
-
O tych 10% kiedyś czytałem. Mam też rodzinę w Hiszpanii, gdzie ten serwis już dłuższy czas jest płatny i wychodzi tam właśnie coś koło tego.
To byłby tylko problem dla nowych użytkowników, chociaż i ci chyba dostają na start jakiś bonus. Generalnie idea była taka, żeby do rezerwacji były potrzebne punkty, które się wykupuje (taki pre-paid). Ja nie mam
Zresztą, ja na fb bez numeru działam. jestem stale 'pod internetem'.
Mnie w sumie problem mało dotyczy, bo jako pasażer jechałem raptem moze z 4-5 razy, a sam przewiozłem pewnie sporo ponad 200 osób.
Prowadzę z
Chodzi o to, że wybierasz np Mercedes C-Class tyle że klasa C to może być z 1992r stary trup albo z 2015.
Niby są zdjęcia ale nie każdy chce dawać zdjęcie samochodu.
Taki wielki problem wprowadzić dla nich możliwość wyboru rocznika albo typoszeregu danego modelu (np W202
@bircov: (odpowiedź na pierwsze pytanie:) Trudno mi powiedzieć jednoznacznie. Po rozmowie z działem wsparcia - nie powinieneś mieć żadnych nieprzyjemności z powodu odwołania rezerwacji, jeśli ktoś się nie skontaktował, jeśli jasno rzecz zaznaczysz w opisie. Z