Wpis z mikrobloga

Czołem Mireczki.
Niedawno pytałem Was jaki tablet z Win8/10 polecacie, sprzęt jest już u mnie, a właściwie u różowego. Problem w tym, że zakupiony w mediaexpert HP Pavilion X2 10-N000NW ma uszkodzony przycisk służący do blokowania tabletu (działa, ale skok jest niewyczuwalny i trzeba naciskać naprawdę mocno, żeby zablokować tablet). Po zakupie w niedziele i zauważeniu wady w poniedziałek poinformowaliśmy o sprawie mediaexpert, kazano nam przyjść dziś aby wymienić sprzęt. Oczywiście dziś już tak kolorowo nie było, zaproponowano nam naprawę gwarancyjną z jakąś śmieszną notką, że sprzęt był uszkodzony przed zakupiem. Godzić się na takie rozwiązanie czy reklamować z tytułu niezgodności z umową? Ktoś miał podobne przygody? Szczerze mówiąc, pierwszy raz zdarza mi się coś takiego i nie wiem czy godzić się na ichniejsze, imo podejrzane, warunki czy reklamować. Pomóżcie (,)

#mediaexpertcwel #mediaexpert #prawo #zakupy #konsument ##!$%@? #kiciochpyta
  • 4
że sprzęt był uszkodzony przed zakupiem


@futh3r: #!$%@? w 99% takich przypadków sprzęt jest uszkodzony już przed zakupem xD Co za debile. Nie wiedziałeś o wadzie w chwili zakupu więc ja bym się nie zgodził na naprawę gwarancyjną
@Adams_GA: Właśnie podziękowałem ładnie panu który to zaproponował i zastanawiam się czy to napewno dobra decyzja. Różowy ma pecha do elektronicznych gadżetów, chyba nie miała jeszcze urządzenia z którym nie było cyrków.