Wpis z mikrobloga

Cześć mirko. Nie pisałem tutaj z pół roku, ale może ktoś mnie jeszcze kojarzy. Studiuję w Dijon, jestem tu już od pięciu lat. Czasami robiłem wpisy na tematy okołofrancuskie pod tagiem #tmszdelivers (można sprawdzić, o ile tagi naprawione ( ͡° ͜ʖ ͡°))

Może zacznę od podlinkowania wpisów, z którymi się zgadzam: sierp i zandbi. Podlinkuję jeszcze jeden tekst odnośnie problematyki migrantów, który pokrywa się z grubsza z moim stanowiskiem -> link. Pojawił się zresztą na mirko, ale nie doczekał się prawie żadnych reakcji, chociaż prezentuje rozsądne stanowisko.

Po tym wstępie chciałbym odnieść się do przeważającej części komentarzy, które przeczytałem na portalu ze śmiesznymi obrazkami. Powiem wam, że się #!$%@? nimi brzydzę. Np. to:

Coś czuję że jakby taki zamach był w Polsce, to każdy kebabmajster miałby #!$%@? i nasze chłopaki biliby po mordzie każdego ciapatego :D Jezu, jak się cieszę że obudziłem się w czystej rasowo Polsce! :))

Dumni jesteście ludzie, plusujący takie gówno? Bicie po mordzie przedsiębiorczych, pracujących ludzi? Turek, do którego zazwyczaj chodzę, to złoty człowiek. Pogadamy sobie o wspólnej historii naszych krajów (nk wklei mema, że "Poseł Lachów jeszcze nie przybył, ale musimy zaczynać"), piłce nożnej, lidze tureckiej. W fifkę pogramy, a na koniec jeszcze mi zniżkę na jedzenie da. Nawet mnie autem odwiezie czasami :D