Wpis z mikrobloga

Jako zdrowe spojrzenie na sprawę Fallouta chciałbym podlinkować artykuł na gry-online: http://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1227

Moim zdaniem wyczerpuje on temat nie tylko jako porównania do Wiedźmina co opisu samego Fallouta po premierze. Po około 40 godzinach gry w Fallout 4 moja ocena gry znacznie się zmieniła na plus, w porównaniu do tej z samego początku, a to za sprawą chociażby modow, które już powstały a które tak bardzo poprawiły rozgrywke. Fallout stał się ofiarą syndromu kiepskiego startu (nie wspominam nawet o moim oburzeniu po dostaniu tak szybko Power Armora) stad te niskie oceny na portalach, jednak im dalej w pustkowia tym lepiej a moderzy i tak spokojnie gre naprawiają/naprawią.
#fallout4 #fallout
  • 20
@Kotlet_Rybny: @Refusek: Zgadzam sie z tym, że to powinno leżeć w gestii producenta aby wypuścić jak najbardziej dopracowany produkt, lecz nie korzystać z modów (poprawek) tylko dlatego, że zostały stworzone przez użytkowników jest dla mnie jakimś nieporozumieniem. Większość niedociągnięć zarzucanych producentowi (optymalizacja, grafika, interfejs, niezrozumiałe dialogi) zniknie (znika) w przeciągu maksymalnie 4 miesięcy od premiery a to że za sprawą graczy a nie wydawcy to już inna kwestia. Ciesze się,
@wytrzzeszcz: Może i tak, ale właściwie przy takim NMM (Nexus Mod Manager) zbytnio nie interesuje mnie czy mod/ poprawka wychodzi od gracza czy od producenta, bo często ta pierwsza jest o wiele lepsza.

@ChuckNorris_: To akurat z samą grą ma mało wspólnego. Po prostu tym postem chciałem zaznaczyć to że nie warto skreślać Fallouta (a np. nie skreślić 3 albo NV) tylko dlatego, że miał słaby start.
@ChuckNorris_: nie możliwe że masz tyle energii i nienawiści w sobie, odpuściłbyś już

nie wspominam nawet o moim oburzeniu po dostaniu tak szybko Power Armora


@Metrack: którego będziesz używał przez 20 min a potem dupa - według mnie dobre przedstawienie możliwości i zachowania nowego 'trybu'
@Metrack: przecież już wielokrotnie było tu na mirko poruszane, że akurat start F4 nie jest słaby. Owszem jest durny, dostajemy od początku PA itp., ale sama mechanika walki, czyli strzelanie, stoi na dobrym poziomie, a świat stoi otworem do zwiedzania. Dopiero później okazuje się, że zadania są powtarzalne, dialogi kuleją, nie ma alternatywnych rozwiązań questów itd., a sama walka się powoli nudzi. Czyli odwrotnie - im dalej w las tym gorzej.
@kinky_savage: Chciałem tylko zaznaczyć, że nie spodziewałem się tego że tak szybko dostane tak mocny sprzet w porównaniu do tego co było w F3 czy FNV. Jak dla mnie za bardzo polecieli z tym na to, żeby gra była bardziej dostępna dla nowych graczy. Po prostu pośród tylu negatywnych opinni nie mogę powiedzieć, że gra jest gównem a właśnie ocena w okolicach 5 ma o tym ostrzegać.

@Lisaros: Zgodziłbym się
@ChuckNorris_: Grałem we wszystkie Fallouty włącznie z Tactics i nie przeszedłem do końca tylko Fallouta 2 i Fallouta 3, wiec argument chybiony. Nigdzie nie pisałem ze NV bylo robione przez to samo studio. W prownaniu do NV 4 ma gorsze dialogi i wypaczony Special, reszta jest na podobnym poziomie.