Wpis z mikrobloga

@Chandler_Bing: chyba nigdy się nie nauczę, żeby nie komentować wpisów na mirko bo zawsze się wiąże się to z rakiem. Nie miałbym nic do twoich wątpliwości gdyby nie epitety pod moim adresem
po pierwsze latam i mam 500h nalotu
po drugie jestem inżynier lotniczym
po trzecie masz dowód:
obrazek gdzie masz oszacowane odległości z metrach i link do książki ze wzorami http://www.dbc.wroc.pl/Content/1004/Danilecki_Konstruowanie.pdf strona 122
przy założeniu, że samolot leci 700 km/h
mucha100a - @ChandlerBing: chyba nigdy się nie nauczę, żeby nie komentować wpisów na ...

źródło: comment_U5d0zL4yN5LQYadZfYZyWHQjY4KFLsg9.jpg

Pobierz
@mucha100a: Człowiek akurat jest w stanie przeżyć takie obciążenie (konstrukcja nie), proponuję poczytać rekordy z tej dziedziny. A co jeśli prędkość była mniejsza a myśliwiec nie wszedł pod katem prostym pod most. Byłoby to możliwe ?
@mucha100a: Przecież nie musiał lecieć prosto i potem w górę, tylko wcześniej być tak ustawiony (lub podobnie) i tylko lekko skorygować lot i przyspieszyć, być może źle Cie zrozumiałem, ale Twój dowód chyba tego nie uwzględnia. Być może we wpisie informacja o prędkości jest nieprawdziwa, ale to nie oznacza że taki manewr jest nie możliwy.
@mucha100a: Do tego jeszcze komentarz:
The photo is obviously fake. The plane wouldn't have created such a huge plume of water. And how likely is it that someone would have managed to capture a picture of the scene at exactly the right moment? And if you look closely, you can see several people in the lower-right corner who have their backs turned to the bridge. In real life, the noise of