Wpis z mikrobloga

Kończy się wielki dzień, kiedy pierwszy pojazd Pesy bez większych problemów dojechał za pierwszym razem do celu (chrzanić już ten problem z drzwiami). Pudelek Kolejowy o dziwo wydał wiarygodną opinię o Dartach, pewnie dlatego, że zmartwili się stratą popularności, wszak ludzie przechodzą na zdecydowanie wiarygodniejszy Kurier Kolejowy.

NATOMIAST TELEWIZJA PUBLICZNA PRZESZŁA SAMĄ SIEBIE, #narodowypesjanizm w praktyce.. Nawet mi brakuje słów, by walczyć z tym zmanipulowanym społeczeństwem w komentarzach. Mam wrażenie, jakby tych ludzi ktoś zahipnotyzował.

#wielkapesanarodowa #pesa #pociagiboners #kolej #pociagi

https://www.facebook.com/tvp.info/posts/10153295517516658
  • 7
@MarkG:

Pierwszy z pociągów PesaDart 29 grudnia wyjeżdża w trasę z pasażerami. Tak zaawansowanego technicznie pociągu do tej pory w Polsce nie produkowano, stąd oczekiwania w stosunku do dalekobieżnego ezt zamówionego przez PKP Intercity są olbrzymie.

http://www.rynek-kolejowy.pl/60856/dart_wjezdza_na_tory_to_pociag_z_krotka_ale_burzliwa_historia.htm

ale jak zawsze pokazali po całości

Pesa na zbudowanie Dartów od podstaw miała 13 miesięcy, konkurencja w postaci Stadlera dostała na przekazanie pociągów do PKP Intercity 17 miesięcy, a Pendolino można było produkować
@tony_soprano: W przypadku Pesy to ciężko nawet o inżynierach mówić, bo za projekt Darta odpowiedzialny jest gość z ASP i jego koledzy. Zresztą, nigdy nie zapomnę tego gościa podczas debaty na Trako, kiedy zaorałem Pesę, a ten zaczął mi nawijać o możliwościach jego bydgoskiej ukochanej firmy i gapił się na mnie do samego końca z miną kota srającego na pustyni, że mu firmę zmasakrowałem - piękne wspomnienia. ( ͡° ͜