•  

    #mikrokoksy Poradźcie czy dobry trening poniżej (na moje warunki 7 miesięcy stażu, przez 6 pierwszych "Jason Blaha's Ice Cream Fitness 5x5") teraz FBW:

    pokaż spoiler Trening A:
    - Przysiady 12x60 10x70 8x80kg
    - Wiosłowanie nachwytem 12x55 10x60 8x65
    - Wyciskanie sztangi skos w dół 12x60 65x10 70x8
    - Wyciskanie sztangi siedząc 12x40 10x42,5 8x45
    - Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 12x50 10x55
    - Face Pull 12x20 10x25
    - Uginanie ramion ze sztangą 12x20 10x25


    pokaż spoiler Trening B:
    - Wypychanie nóg na suwnicy 12x120 10x140 8x160
    - Martwy ciąg na prostych nogach 12x60 10x70 8x80
    - Przyciąganie linki wyciągu dolnego (wiosłowanie) 12x45 10x50 8x55
    - Wyciskanie sztangi 12x65 10x70 8x75
    - Wyciskanie sztangielek nad głowę siedząc 12x18 10x20 8x22kg/szt
    - Pompki na poręczach 2 serie po 15 powtórzeń
    - Podciąganie podchwytem 2 serie po 8 powtórzeń


    pokaż spoiler Trening C:
    - Wykroki z hantlami 10x20kg 8x22kg/szt
    - Uginanie nóg na maszynie siedząc 12x50 10x55
    - Martwy ciąg 8x80kg 6x100kg
    - Podciąganie szerokim chwytem 3 serie po 8 powtórzeń
    - Wyciskanie sztangielek na ławce skos dodatni 12x20 10x24 8x28kg/szt
    - Unoszenie sztangielek na boki w opadzie tułowia siedząc 12x8 10x9 8x10kg/szt
    - Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 12x15 12x15
    - Uginanie ramion ze sztangielkami uchwyt młotkowy siedząc 12x16 8x18kg/szt


    Do tego dodaję na zmianę co drugi trening jedno ćwiczenie na brzuch i łydki 3 serie po 15 powtórzeń.

    Zaczynałem w lipcu z 68kg, teraz mam 75kg. Wygląd na duży plus. Trening 5x5 zmieniłem bo postępy mocno zwalniały i czułem, że mięśnie już nie odczuwają takiego bodźca. Teraz od miesiąca ten FBW jak powyżej i nie żałuję zmiany. Dwa kg do przodu i znowu pompa na treningu :)

    Rzućcie okiem czy można coś poprawić. Ja czuję, że plecy coś słabo się męczą i praktycznie nie mam postępów siłowych od dłuższego czasu na tej partii.

    Miska bez rewelacji mam zamiar poprawić śniadania i tu potrzebuję coś wymyślić co mogę przygotować dzień wcześniej.
    W pracy najczęściej makaron jem z czymś, a po pracy kura i worek ryżu. Kolacje to najczęściej dwa serki wiejskie, albo omlet.