Wpis z mikrobloga

@wuja_mirek: Kurcze, takiej odpowiedzi się spodziewałem przeglądając otomoto ze do 10 tys może być ferelny egzemplarz. A co do modelu, wart tej ceny jeśli wyłożyłbym 12-13 tysięcy? Chodzi mi przede wszystkim o bezawaryjność.
@Reverb: Nie wiem mirku. też patrzę na te hondy od jakiegoś miesiąca i widzę że zadbane egzemplarze to tak od 12 tys.
doświadczenia nie mam bo nie jeździłem tą honda. Ale myślę że 1.4 i 1.6 vtec to bardzo niezawodne jednostki w tym egzemplarzu.
Poniżej 10 tysi pewnie można cos znalezc ale to będzie najubozsza wersja pewnie 5 drzwi, bo to nie prezentuje się porywająco. Plusem jest to że trochę było tych aut z polskiego salonu. 1.4 o 1.6 dają rade, zwłaszcza gdy ktoś o nie normalnie dbał.
@Reverb: Poniżej 10k to zwykła wersja, przedliftowa. Te z pakietem sport to od 12-13k - wersja 1.4 (mówimy tu o wersji 3 drzwiowej)
Ja mam poliftową EP2 1.6 110 koni. Ogólnie to bardzo polecam.
Nie chce mi się rozpisywać, bo niedawno jeden mirek się chwalił swoją, i tam opisałem moje wrażenia:
http://www.wykop.pl/wpis/17360537/chwalesie-pokazauto-moje-wozidlo-bardzo-spoko-i-ni/60749191/

Zawołam Ci tu mirków mających te Hondy:
@kubson1069 @michal_gol @subteIny
@Reverb: U mnie:
- jazda mieszana lato: 7.6 zima 8.1
- na dłuższej trasie 6.5
najmniej zszedłem do 5.2, ale to nie jazda
Ogólnie jest tak:
Jak nie kręcisz powyżej 4krpm i nie załącza się VTEC, to spalanie jak powyżej. Jak lubisz cisnąć, to 10.8 wyskoczy, albo i lepiej. 1.4 ma podobno podobne spalanie, ale 20 koni słabsza i nie ma VTECa
@QBA__: dzięki za zawołanie! może trochę pomogę Mireczkowi bo widzę, że rozgląda się za porządnym wozidłem
@Reverb: czołem, kluski z rosołem! serdecznie mogę polecić Ci ten samochód ale nie w takich pieniążkach. Za 10k kupisz skarbonkę bez dna. Hondy i ogólnie japońce znane są ze słabych blach ale za to reszta jest po prostu japońska precyzja. Także to jest ich największa bolączka niestety. Warto poczekać i dołożyć kilkaset złotych więcej
@Reverb: no wydaje mi się, że będziesz mógł się rozglądać za lepiej prezentującymi się autami na aukcjach ale rzeczywistość i tak weryfikuje swoje. Nie ma reguły w przypadku aut używanych cena=jakość. Nawet za 15 k możesz kupić pięknie prezentującą się honde a silnik np zalany moto doktorem i po kilkuset kilometrach kaput. Ja osobiście bym sobie nie zawracał głowy atumi w przedziale 10k tego modelu bo prawdopodobnie można trafić na minę,
@kubson1069: @kubson1069: A to tak, na pewno wybiorę się na sprawdzenie interesującego mnie modelu z kimś kto ma większe pojęcie ode mnie o motoryzacji :) Postaram się celować w ten model czyli w Honde Civic VII własnie w wersji Sport która mi się bardzo podoba. Ale to jeszcze trochę minie muszę dozbierać do tego auta bądź co bądź strasznie mnie ono zainteresowało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Reverb: niby 1.6 ale wariat ( ͡° ͜ʖ ͡°) bardzo przyjemnie mi się jeździ, mimo że mam na kołach 17 cali i czuje każdą nierówność na dupie to i tak polecam mocno. A jak założysz lpg to masz koszt przejechania 100 km za 16 zł. Przegląd gazu to nie więcej jak 60-80 zł bo tylko wymiana dwóch filtrów, sprawdzenie czy nie ma aktualizacji do oprogramowania i tyle.
@Reverb: za bardzo się nie orientuje jakie są teraz instalacje i czym się różnią od siebie. Ja mam założonego Polskiego STAGA i jestem bardzo zadowolony. Na aukcjach widziałem że są różnie, przeważnie BRC albo Prince. Nie miałem żadnej styczności z tymi instalacjami więc się nie wypowiem. Ogólnie ja bym tutaj patrzył przez pryzmat ceny takiej instalacji. Poniżej 2k może być założona niskiej jakości instalacja czyli słabej jakości wtryskiwacze, reduktor a dokładając
@Reverb:

zabezpieczenie karoserii


Czasami wystarczy zwyczajnie, regularnie myć auto. Mam osiemnastoletniego civica, który teoretycznie powinien być już siedliskiem rdzy a ma tylko dwa małe pęcherzyki pod tylną szybą. Pięć lat garażowany, od trzech na powietrzu. No ale jak czytam czasami posty, że ktoś myje auto po zimie, pierwszy raz od 3 miesięcy to czego można oczekiwać.