Aktywne Wpisy
Lewusx +663
2-3 lata temu napisałem w swoim opisie profilu, ze do roku 2024 chce zostać zawodnikiem pro (zawodowcem).
Dziś stało się to faktem, jestem nowym zawodnikiem PRO kulturystyki, wygrałem całe zawody w Szwecji, oba dni.
Wiele osób nie będzie wiedziało o co dokładnie chodzi, napisze tylko tyle, że taką kartę wygrać będzie miało szanse naprawdę niewiele osób. Nie ze względu na kasę, a ze względu na głównie genetykę i zaangażowanie które trzeba do
Dziś stało się to faktem, jestem nowym zawodnikiem PRO kulturystyki, wygrałem całe zawody w Szwecji, oba dni.
Wiele osób nie będzie wiedziało o co dokładnie chodzi, napisze tylko tyle, że taką kartę wygrać będzie miało szanse naprawdę niewiele osób. Nie ze względu na kasę, a ze względu na głównie genetykę i zaangażowanie które trzeba do
capol2 +141
Zgodnie z kolejnością - w poniedziałek jeszcze na Lazaro (tam i powrót); środa (do pracy samochodem), powrót Ridleyem + przejazd do Decathlonu; dziś komplet do i z pracy + do sklepu po bułki (dosłownie).
A co do roweru..., jest nim Ridley X-Bow 20 Disc - markę zasugerował @fixie po nieudanych poszukiwaniach Fuji Cross 1.5 (btw, nie sugerujcie się ceną - udało mi się jeszcze nieco stargować).
Na początku byłem lekko zaniepokojony z dwóch powodów - pierwszy to źle ustawiona kierownica i bardzo niekomfortowa pozycja jazdy (w większości już to wyregulowałem i jest ok (być może koledzy z Torunia dorzucą w sobotę garść uwag ;))), a druga sprawa to hamulce. Zasugerowałem się opiniami, że lepsze tarczowe mechaniczne (lepsze w sensie wyższa klasa osprzętu) będą lepsze od tańszych tarczowych hydraulicznych. No więc chyba jednak nie. Docieram je i pewnie sama siła hamowania będzie lepsza - z resztą już się poprawia, ale ilość siły jaką muszę włożyć w hamowanie mocno rozczarowuje. No i na koniec mimo bardzo mocnego ściskania w górnym chwycie, rower nie staje w miejscu jak w Lazaro z hydraulicznymi - czy to tylko kwestia hamulców, czy szerokość opon ma tu (większe niż się spodziewałem) znaczenie?
A plusy? Po wyregulowaniu kierownicy i siodła, więc i poprawie pozycji rower wymiata. Przerzutki chodzą bajecznie - mogę zbijać o dwie w dół; wygodne, nieco węższe siodełko; jest leciutki - różnica między nim, a Lazaro jest bardzo duża. Prowadzi się pewnie, koła rewelacyjnie trzymają się asfaltu i gruntowej w lesie (czym jestem zaskoczony, bo poprzednie koła 700x38C, a tu mam 700x33C). A'propos kół - w fabryce nie mieli tych oryginalnie montowanych, więc dostałem z modelu wyżej - Fulcrum Racing Sport DB CX Disc HG11.
Czasy poprawiłem od ręki - pierwszy wjazd na Spacerową poprawiłem o 3min, a przecież nie czuję sprzętu w 100%. Na prostych osiągam prędkości o jakich nawet nie myślałem (30 - 40 km/h), wiadomo, że przez ograniczony czas, ale liczy się sam fakt. Zupełnie na luzie jadę te 22 - 25 km/h. Już się nie mogę doczekać testu na dłuższej odległości.
Niestety nie mogę przełożyć ani bagażnika, ani błotników Velo 55 Cross. Zastanawiam się, czy się bawić w półśrodki i kompletować dystanse do bagażnika, czy zdecydować się na nowy - sprzedawca poleca np. Topeak Mtx Explorer Disc. Koniecznie też muszę dokupić błotniki.
Na początku nie byłem pewien, teraz co raz bardziej przekonuję się, że to była słuszna decyzja.
#rowerowyrownik #rowerowetrojmiasto #pokazrower #przelaj #cyclocross ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
to jakiś debil musiał stwierdzić.
To wtedy by się zgadzało.
@jak_to_mozliwe: shimano już takie komponenty ma, drogie nie są
Przełajem jeździ się inaczej, trzeba przewidywać, napęd też jest inny niż w mtb czy crossie, na pewno się przyzwyczaisz.
Ja w swoim focus używam bagażnika tubusa.
Co do hamulców to moje mechaniczne tarczówki zostawiają mały niedosyt. Co prawda tylne koło za hamuje trąc o asfalt. Ale ja lubię hamować przednim i brakuje mi trochę mocy.
Komentarz usunięty przez autora
Ale mi smaka robisz na przełaja :P
I