Wpis z mikrobloga

Rządy PO oraz PiSu (ze szczególnym uwzględnieniem posłów Olszewskiego, Króla i Polaczka) będą mogły już niedługo, przyznać sobie medal za osiągnięcia w likwidowaniu konkurencji i budowaniu monopolu dla jedynej nieskazitelnej Pesy.
#narodowypesjanizm #pesa #pociagiboners #pociagi #wielkapesanarodowa #kolej #newag

Newag Gliwice jednak do likwidacji?

Przy okazji, w odpowiedzi na pytanie jednej z osób w komentarzach na Facebooku postanowiłem wypisać kilka niejasnych faktów z działalności Pesy Bydgoszcz. Polecam przesyłać dalej.

Niejasna działalność posłów Olszewskiego (PO) oraz Króla (PiS) - #1, #8

Bardzo bliskie kontakty i podróże prezydenta Komorowskiego z prezesem Zaboklickim - #2, #3, #4, #5

Wizyty posłów PO w trakcie rządów PO oraz posłów PiS w trakcie rządów PiS - #6, #7

Do tego do dzisiaj niewyjaśnione wsparcie finansowe dla Zaboklickiego, jakie otrzymał w roku 2001, a także wieloletnia propaganda rządowa wokół pojazdów produkcji Pesy Bydgoszcz, coroczne wsparcie finansowe z budżetu państwa w ramach "nagród" NCBiR, masa przetargów na pojazdy szynowe, które były tworzone pod Pesę Bydgoszcz (na przykład zakup pojazdów spalinowych w województwie wielkopolskim, lubuskim oraz dolnośląskim, gdy niemiecka Netinera zrezygnowała z zakupu pojazdów Link).

Takiej propagandy sukcesu, jaką otrzymała Pesa przez ostatnie 15 lat, to by się komuniści nie powstydzili. ( ͡° ͜ʖ ͡°) #polityka
  • 9
@MarkG: przede wszystkim Pesę powinien zarządzać syndyk za opóźnienia z Dartolino, tramwajami dla Krakowa i Łodzi i Gamozłom w którym nikt nic nie wie czemu się psuję. Chociaż ta montownia po takich koszmarach jak ED74 'Złomdyta' i EN95(SZT nie wspominając) powinna być zamknięta.
@dixvi: Mnie bardziej przeraża, że na Facebooku nadal pojawiają się osoby utrzymujące mimo wszystko, że Pesa wcale nie ma państwowego wsparcia, jeszcze wyśmiewając innych nie podając żadnych konkretnych kontrargumentów. ( ͡° ʖ̯ ͡°)