Wpis z mikrobloga

@kovaalsky: nie chcę martwić ale ja i koledzy mieliśmy z tym problem :-) ale masz 1 korekte.
Potem przeczytałem sposób typka na forum i wychodziło.
Na początku fajerą na maxa w prawo i jak zobaczysz w lewym lusterku prawy tylni słupek to prostujesz szybko koła i jedziesz tak, potem jak miniesz tyczkę prawym lusterkiem to na maxa w lewo
@Szoferman: tak mnie właśnie uczyli, aczkolwiek najgorzej dla mnie wyczuć moment, kiedy tylne koła są na wysokości tego pierwszego słupka wjazdowego. wiadomo, że te lusterka oszukują i wydaje się, że słupek jest na odpowiedniej wysokości, a w rzeczywistości jest na wysokości końca paki :D
@absoladoo: XD szkoda, że nie kapnąłeś się wcześniej i po cichu nie włączyłeś :D
Na kat B bo parkowaniu prostopadłym nie opuściłem do końca ręcznego, został na ostatnim ząbku i się kontrolka świeciła, już nie ruszałem go ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale dziwne czemu nie wydawało żadnego dźwięku że jest ręczny załączony podczas jazdy
@ChmuraCch: @kovaalsky: to był drugi czy trzeci błąd. Nie pamiętam, to było dawno ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zauważyłem, że nie mam świateł zaraz po wyjeździe z placu, ale głupio postanowiłem już nie włączać bo mnie od razu obleje. Tak sobie objechałem miasto, było całkiem spoko, jakiś błąd się trafił oczywiście, ale nie taki żeby od razu nie zdać. 500 metrów przed WORDem ktoś mignął światłami więc
Ja dopiero zaczynam przygode z C.Czekam tylko na papierki z DVLA i ruszam do lekarza.Potem teoria, kurs i egzamin.Dluga droga jeszcze przede mna;)
@ChmuraCch: ja w ubiegły czwartek zdałem egzamin na kwalifikację, jutro C, a jak wszystko pięknie pójdzie, to idę na C+E no i może do końca czerwca się obrobię, to zrobię jeszcze kurs na ADR :D a no i obrona w międzyczasie, bo jeszcze studia kończę ( ͡ ͜ʖ ͡)