Wpis z mikrobloga

W ostatniej aktualizacji Tilt Brush dodano opcję "teleport" co pozwala na znaczne poszerzenie pola roboczego, dzięki temu mamy znacznie większe pole do popisu jednocześnie nie mając wiele miejsca w pokoju na poruszanie się. Testowałem wstępnie i jest coraz lepiej.

Aktualnie siedzę nad pomysłem narysowania dna jeziora (rybki i takie takie)
Oto co udało mi się póki co stworzyć. Oczywiście snapshot nie oddaje pełni rysunku, to trzeba założyć VR headset i pochodzić wokoło tego by zobaczyć szczegóły. Jutro będę dorabiał mniejsze rybki i w zamyśle mam gdzieś na dole zrobić przegnite kawałki drewna.

Nadal jedyne czego mi brakuje w tej aplikacji to możliwość wstawiania gotowych obiektów (kółek, kwadratów itp) ale takie coś to już chyba bardziej pod rzeźbienie podpada, zamierzam też popróbować i takie aplikacje. Kolejna na tapecie jest aplikacja do tworzenia virtualnego grafitti.

Zainteresowanych zapraszam do obserwowania tagu #namarinrysuje lub #tiltbrush

#3d #tworczoscwlasna #rysujzwykopem #vive #vr #htcvive #digitalpainting #virtualreality #namarincontent
Namarin - W ostatniej aktualizacji Tilt Brush dodano opcję "teleport" co pozwala na z...

źródło: comment_KmzH87MRCfqa1CeVVBp4wLwDxaIgJwXO.jpg

Pobierz
  • 8
@chromatic_swamp: mogę ci tylko napisać że warto, chociaż w sumie ci się nie dziwię i miałbym to samo podejście.

Teraz tylko czekam na rozwój gier i aplikacji do tego stworzonych. No i gdyby w tym jeszcze rozdziałka 4K była to już było by idealnie.
@Namarin: mam dk1, kupielem 2 tygi po kickstarterze i taki troche smutek...wiadomo...poki co rekompensuje se to sm gear vr z note 4, odpowiednio przycietym dremelem w plastiku aby pasowal, coś tam jak jest moc to testuje w unity. Sspooory hajs do wydania i czy być tylko widzem, czy jednak coś pod to robić..jakkolwiek tilt mnie mega jara..btw można te modele. obiekty jakos exportowac? obj? czy cus?
@chromatic_swamp: no ale 4k cmon....jak? to trzeba gfx 1280ti..teen czas nadejdzie, narazie raczej sie nieda, ale ze chcesz mi powiedziec ze na htc vivie SDE...screem door effekt jest porównywany z..? jak testowales dk1/dk2/samsug gear s/7/note4? jak to sie ma do w wymenionych? widać siatke? czujesz zmęczenie? duzy blur wokół? fov daje rade?, jak ruszasz gałkamii oczu :) zerkniesz na max któryś kierunek to masz mega blur?/ jest tunel? :)?
:) tak już jednym okiem...dk1 - development kit 1 (oculus), kupiłem po kickstarterze...okazało się że wysyłą wszystkim konsumencką wersję cv1(crystal cove) co wsparli projekt przez kickstartera. dk2 - następna wersja dev oculusa. SM(samsung), SDE - Screen Door Efect - https://www.youtube.com/watch?v=gPccgEHo5zY https://www.youtube.com/watch?v=eS-Ii-4NHEk , nieważne czy twoja karta graficzna pociągnie 4k czy 8k, ważne jest jaką natywna rozdzielczość ma wyświetlacz lcd w hełmie i jak z tym sobie radzą zaimplementowane soczewki w hełmie:), FOV
@chromatic_swamp: Mam na kwadracie i Oculusa Rift (wersja z padem) i HTC Vive (z kontrolerami) Nie znam się totalnie na tych wszystkich określeniach o których piszesz ale ani w Oculusie ani w Vive nie ma tego że patrzę na boki lub góra dół i widzę czarne krawędzie. Ekran jest pełny, póki co to zauważyłem jedynie że ostrość i jakość obrazu jednak minimalnie lepsza jest w Oculusie i mniej widać piksele, ale