Wpis z mikrobloga

Dzsiaj nad ranem (8.06) do domu jednego z regionalnych koordynatorów kampanii wyborczej Grzegorza Brauna weszły służby specjalne. Podobno w celu szukania materiałów wybuchowych.


Poza tym, Grzegorz Braun miał dzisiaj po 20 wystąpić w TVP Info. Spotkanie odwołano, a z relacji na profilu na FB wynika, że telwizja zmieniała zdanie kilka razy odnośnie owego spotkania


Co się dzieje? Czy ma to związek z przeszukaniem domu (a może również zatrzymaniem?) jednego z koordynatorów? A może ćwiczeniami #anakonda2016 i wypadkiem na autostradzie? (takie głosy pojawiają sie na fanpagu) Telewizja "przestraszyła się"? A może coś zupełnie innego? Co myślicie?

#polska #polityka #4konserwy #grzegorzbraun
  • 13
@Gumaa: Czyli to o wejściem służb do koordynatora to potwierdzone info? Bo z tego co widzę, to tylko jest komentarz na fb. Nie znam się na fb, nie znam jego specyfiki, więc pytam. Może troll, a może coś jest na rzeczy i Braunowych ludzi gnoją?

W ogóle sam fakt, że Brauna jednak nie wpuścili do TVP jest żenujący jak cholera.

@cadwell: walka musiałaby się przecież odbywać w naturalnym, wodnym środowisku rekina wilkołaka. Plusy z bycia robotem zostałyby zniwelowane. Nawet jeśli robodrakuli udałoby się wyciągnąć rekina wilkołaka na brzeg to jego wilkołackie zalety wzięłyby górę. Siła, wytrzymałość, regenerowanie się. Wszystko to sprawia, że rekin wilkołak moim zdaniem zwyciężyłby tę walkę. Robodrakula ma mimo wszystko pewne ograniczenia technologiczne, które nie pozwola mu osiągnąć takiej potęgi jaką reprezentuje rekin wilkołak.
@MattJedi: ja jestem.
@marianbaczal jeśli założymy, że robodrakula i rekin wilkołak to mieszanka najlepszych cech gatunku to uznaję, że ten drugi kierowałby się tylko instynktem, a roboty i p. Drakula to inteligentne bestie.