Wpis z mikrobloga

Mirki sprawa jest, posiadam Meizu MX5 niestety coś się popsuło i nie chciał się ładować ( ͡° ʖ̯ ͡°) Zakupiony w RTV EURO AGD(tak wiem przepłaciłem). Od razu mówię, że nie jestem zwolennikiem wysyłania czegokolwiek na gwarancje bo po prostu wiem, że jej nie uznają za chiny ale no myślę sobie a co mi tam "chińskiecuda" może inaczej załatwią sprawę w serwisie.
Pech chciał, że to jakiś renomowany serwis 2.4/5 gwiazdek (by google) i dostałem oto dziś list, że cytuję

... W urządzeniu stwierdzono ślady cieczy na płytce usb,klawiszu home, module wyświetlacza.

Koniec cytatu
Wspomnę też, że nie idzie się do nich dodzwonić i zapytać czy mi wymienią to nawet za $$ albo łaskawie powiedzą co to za magiczna ciecz, która przerywa ładowanie w trakcie a nie całkowicie uniemożliwia go ...()

Da się coś z tym zrobić, przecież ewidentnie widać, że lecoo w kulki
#android #gwarancja #oszukujo #chinskiecuda #meizu #ccsonline
  • 14
@nollo: Spróbuj reklamacji z rękojmi w sklepie. UOKiK nie zajmuje się indywidualnymi sprawami, w takich sytuacjach zgłaszasz się do powiatowego RPK.
@KierownikW10: @Volki: Dzownię dalej do tego serwisu no i dalej cisza, desperacja dzwonię do Euro to facet mi podaję nr na infolinię. Tłumaczę mu, że nie odbierają i skoro współpracują z nimi to mają jakiś kontakt i czy by nie mógł zadzwonić jako firma EURO to typek mówi, że nie posiadają innego nr .. czyli wychodzi na to, że Eruo współpracuje z firmą z, która nie ma kontaktu ( ͡
@nollo: moja rada taka, weź Pan igłę i teraz trochę podłub w gnieździe usb telefonu, jak nosi się w kieszeni to różnego rodzaju kłaczki się zbierają i przez to się trudniej ładuje. Miałem też tak samo u siebie.